Mini beauty haul (L'oreal, Care & random thing..)

2/07/2014 02:34:00 μ.μ.


Hello everybody! Μετά από κάποιες μικρο-αγορές που έκανα, αποφάσισα να σας δείξω τις μικρές μου επενδύσεις! Πάμε να τα δούμε λοιπόν!

  • Προϊόντα Care: Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά ακούω αυτή την εταιρία, αλλά είπα να της δώσω μια ευκαιρία. Η body lotion είναι σε μυρωδιά soft vanilla και μου κόστισε 2,60 ευρώ. Στη συνέχεια, βρήκα αυτά τα δύο lip balm μαζί, μόνο 2,60. Από μια γρήγορη δοκιμή που έκανα, έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Δεν κολλάει στα χείλια, δεν αφήνει χρώμα, ενυδατώνει καλά και τέλος δεν γυαλίζει πολύ, κάτι που το εκτιμώ ιδιαίτερα.




  • Προϊόντα L'oreal: Το πρώτο της L'oreal που πήρα είναι το spray ''Mat and Messy - beach look'' . Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα αρκετό καιρό κάποιο spray που να δίνει beach look, ειδικά τις μπούκλες που γίνονται μετά από μια βουτιά στην θάλασσα...και να που το βρήκα τη στιγμή που δεν το έψαχνα! Μετά από ένα γρήγορο ψέκασμα συνειδητοποίησα πόσο ωραία μυρίζει, ακριβώς σαν να είσαι στην παραλία! Μου θυμίζει θαλασσινό νερό, αντιηλιακό, ήλιο, ζέστη...αχ! Anyway, κόστισε 6 ευρώ. Το τελευταίο προϊόν, είναι η πολυπόθητη BB Cream της L'oreal με την οποία φλέρταρα..πολύ καιρό! Και επιτέλους ήρθε η στιγμή! Από την πρώτη δοκιμή, είδα ότι καλύπτει πάάρα πολύ καλά, δεν έχει λιπαρή υφή, είναι ανάλαφρη και απλώνεται αρκετά καλά με το χέρι, αν και βέβαια για καλύτερο αποτέλεσμα χρησιμοποίησα και πινέλο. Έχει δύο αποχρώσεις, light & medium και SPF 25. Κόστισε 12 ευρώ!


...And something random: Βρήκα αυτό το αποσμητικό χώρου με άρωμα μήλο - κανέλα της Glade! Γενικά, το χειμώνα, λατρεύω οτιδήποτε έχει να κάνει με μήλο, κανέλα, πορτοκάλι...Και ένα αποσμητικό χώρου είναι πάντα ευπρόσδεκτο στο σπίτι για μια νότα φρεσκάδας, οπότε δεν μπορούσα να μην το προσθέσω στο καλάθι μου! Κόστισε 3 ευρώ.


Αυτές ήταν λοιπόν οι μικρές μου ''επενδύσεις''! Ελπίζω να σας έδωσα καμιά ιδέα για καινούργιες αγορές! Τα λέμε στο επόμενο post.

Φιλιά Πολλά!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. την skin perfection από L'oreal την έχω βάλει κι εγώ στο μάτι!
    πολύ όμορφο ποστ!
    έκανα εγγραφή αλλά δε μ'άφηνε μέσω google+ γμτ!
    ούτε χθες που προσπάθησα :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε!! :)
      Πραγματικά, αυτή η BB Cream είναι..όνειρο! Σου συστήνω ανεπιφύλακτα, με την πρώτη ευκαιρία να τη δοκιμάσεις, πιστεύω θα την λατρέψεις<3
      Ναι, η αλήθεια είναι ότι είχα ένα πρόβλημα ακόμα και με το κουτάκι της εγγραφής, οπότε και που το έχω και αυτό, πάλι καλά :P Αλλά θα προσπαθήσω να το φτιάξω αυτό που μου είπες, ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή