March Favourites !! ( Beauty products, books and random stuff)

4/08/2014 12:43:00 μ.μ.


Καταρχάς καλό μήνα σε όλες (κάλιο αργά παρά ποτέ, δεν λένε;!) Το πως πέρασε ο Μάρτιος, ούτε που το κατάλαβα (ελπίζω να μην είμαι η μόνη :P) . Όπως και να 'χει πάντως, είναι καιρός να σας δείξω τα αγαπημένα του Μαρτίου, οπότε πάμε αμέσως να ξεκινήσουμε!

  • Lovie lipsticks No. 6 & 43 :Είναι τα κραγιόν που φορέθηκαν πιο πολύ αυτό το μήνα, για αυτό και είναι στα αγαπημένα. Έχω να προσθέσω πως το πορτοκαλί είναι φανταστικό και μάλλον θα παραμείνει για αρκετό καιρό<3


  • Sixteen Cosmetics 60' fast dry No. 483: Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι τόσοοο ανοιξιάτικη, την λατρεύω. (Δεν φαίνεται καλά η απόχρωση λόγω κακού φωτισμού, sorry!)

  • Oriflame ''Delicious moments'' Bubble bath 750 ml. : Λοιπόν αυτό το αφρόλουτρο το πήρα πριν κάποιο καιρό από την Oriflame, νομίζω γύρω στα 6 ευρώ, πολύ καλή τιμή για τόση πολύ ποσότητα! Έχει υπέροχο άρωμα, μυρίζει ακριβώς όπως αυτές οι καραμέλες με τη φράουλα και το γάλα, τις οποίες λατρεύω! (Θα σας έχω από κάτω φωτογραφία για να καταλάβετε ποιές λέω :P) Ήταν φυσικό λοιπόν να λατρέψω αυτό το αφρόλουτρο, οπότε δικαίως είναι στα αγαπημένα αυτού του μήνα<3


  • Lipton black tea ''Vanilla Caramel'': Λατρεύω το μαύρο τσάι σκέτο (ούτε μέλι, ούτε ζάχαρη, τίποτα) οπότε για εμένα ήταν μια μίνι πρόκληση να δοκιμάσω κάτι πιο σύνθετο για τα γούστα μου. Ευτυχώς μου άρεσε πάρα πολύ (αλλιώς τι θα έκανα τόσα φακελάκια;;!) :P

  • Ρόζαμουντ Πίλτσερ ''Το γαλάζιο δωμάτιο'' : Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο blog για κάποιο βιβλίο, οπότε ίσως βγει λίγο μεγάλο :P Για όσες δεν ξέρουν, η Πίλτσερ γράφει κυρίως μυθιστορήματα και διηγήματα και ξεχωρίζει για την περιγραφή που κάνει σε κάθε της βιβλίο έτσι ώστε να σε ''βάλει'' μέσα στο βιβλίο. ''Το γαλάζιο δωμάτιο'' είναι μικρά διηγήματα (5-8 σελίδες το καθένα), με απλές καθημερινές καταστάσεις από τις οποίες, οι ήρωες κάθε φορά ωριμάζουν και μαθαίνουν για τη ζωή. Έχω διαβάσει πολλά βιβλία της Πίλτσερ, αλλά αυτό είναι από τα αγαπημένα μου, γιατί πρώτον οι ιστοριούλες είναι μικρές και καθημερινές, και δεύτερον γιατί σχεδόν σε κάθε ιστορία ταυτίστηκα με τους ήρωες και τις καταστάσεις :) Το προτείνω να το διαβάσετε, είναι καταπληκτικό <3 

''Random stuff'' :

  • Candy Crush saga: όταν κατέβασα αυτό το παιχνίδι στο tablet , και έπαιξα λίγο μου φάνηκε τελείως ηλίθιο. Μέτα από μισή ώρα που έπαιζα, κατάλαβα ότι πρόκειται να κολλήσω!
  • Let it go/Let her go mashup : αυτός ο τύπος έχει πάρει δύο τέλεια τραγούδια και τα έχει κάνει ένα.. απλά υπέροχο το αποτέλεσμα, ακούστε το, θα το έχω από κάτω<3



Αυτό ήταν λοιπόν το post με τα αγαπημένα του Μαρτίου! Εσείς πιο προϊόν αγαπήσατε αυτό το μήνα;; Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, πολύ σύντομα, stay tuned!

Υ.Γ: Εδώ και κάποιο καιρό, βλέπω διάφορες bloggers να συμμετέχουν σε ένα ''project'' που λέγεται ''100 happy days in a row''. Ουσιαστικά είναι ένα site που σε προκαλεί αν μπορείς να είσαι ευτυχισμένη για 100 μέρες συνεχόμενα. Κάνεις εγγραφή σε αυτό το site (http://100happydays.com/), διαλέγεις ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ανεβάζεις κάθε μέρα μια φωτογραφία με κάτι που σε έκανε χαρούμενη εκείνη τη μέρα. Σκοπός είναι να ανακαλύψεις ότι τελικά υπάρχουν πολλοί λόγοι να είσαι χαρούμενη κάθε μέρα. Εμένα μου φαίνεται πολύ ωραία πρόκληση αυτή και σκέφτομαι να κάνω εγγραφή, αλλά θα ήθελα να μου γράψετε και τη δική σας άποψη στα σχόλια, με ενδιαφέρει πολύ! :)

Kiss & hug <3

You Might Also Like

0 σχόλια