Lost in the exams

5/17/2014 02:03:00 π.μ.


 Hey people ! Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε και νιώθω κάπως άσχημα για αυτό.Έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω κάποιο post, αλλά θα σας εξηγήσω το λόγο.
  Όπως ξέρετε πάω Β' Λυκείου (όσοι δεν το ξέρετε, το μάθατε τώρα :P) και για εμάς τέτοιες μέρες, λόγω εξετάσεων, είναι γεμάτες με διάβασμα, άγχος, κούραση και πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο. Για αυτό το λόγο, εδώ και τόσο καιρό δεν έχω γράψει στο blog (και δεν θα γράφω για κάποιο καιρό ακόμα). 
Μπορεί σε κάποιους να φανεί περίεργο που ''απολογούμαι'' για την απουσία μου, αλλά για εμένα είναι σημαντικό που δεν έχω βρει κάποιο χρόνο για να ασχοληθώ με αυτό, γιατί είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω. Οπότε μπορεί να χαθούμε λιγάκι, αλλά σε λίγο καιρό θα κάνω come back (όπως λέει και το λαϊκό άσμα :P) με πολλές καινούργιες ιδέες!
  Επίσης επιτέλους έχουμε instagram και twitter (μεγαλεία σου λέω!) οπότε περάστε από 'κει να τα λέμε!

Instagram: http://instagram.com/ilianaa_mac
Twitter: https://twitter.com/iliana_mac

Υ.Γ.:  Αυτή είναι η κατάσταση γύρω μου εδώ και λίγες μέρες :


Τα λέμε σύντομα ελπίζω, πολλά φιλιά!! 

You Might Also Like

0 σχόλια