Most loved in May (Hair products, nail polishes, e.t.c..)

6/02/2014 02:04:00 π.μ.



Γεια σας κορίτσια μου και καλό μήναα!! Για πότε χαιρόμασταν που έμπαινε σιγά σιγά η άνοιξη και πότε ήρθε ήδη το καλοκαίρι ούτε που το κατάλαβα! 'Οπως και να 'χει, αφού ξέκλεψα λίγο χρόνο από τις εξετάσεις, σας έχω ετοιμάσει τα αγαπημένα του μήνα που πέρασε! ...Πάμε να τα δούμε;;

  • Syoss ''keratin hair perfection'' shampoo: Εντάξει, νομίζω τα προϊόντα Syoss πλέον τα αγαπάω. Έχοντας μείνει τόσο ευχαριστημένη από το ''Volume'' της εταιρίας, όταν ήρθε στα χέρια μου το συγκεκριμένο, είχα μεγάλες προσδοκίες οι οποίες ικανοποιήθηκαν και με το παραπάνω! Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και ...δεν σας λέω άλλα γιατί σε λίγο καιρό θα σας κάνω ένα review για την ολοκληρωμένη σειρά ''Keratin hair perfection''!

  • Bioderma sensibio H2O Solution Micellaire: Το συγκεκριμένο νεράκι micellaire νομίζω είναι το πιο γνωστό, τουλάχιστον στην Ελλάδα και κατ' εμέ, όχι άδικα. Είναι travel size και εμένα μου είχε έρθει με το πρώτο μου Glowbox . Από τότε το χρησιμοποιώ για να ξεβάφω το μακιγιάζ μου αλλά και ακόμα αν δεν έχω βαφτεί το χρησιμοποιώ για να αφαιρέσω τους ρύπους και ότι μπορεί να έχει κάτσει πάνω στο δέρμα μου από όλη την ημέρα. Όπως βλέπετε έχει σχεδόν τελειώσει άλλα σίγουρα θα πάω να το αγοράσω σε full size!

  • Avon body lotion ''Rose & Chocolate'': Όταν είχα δει αυτή την lotion σώματος στον κατάλογο της Avon, ήμουν λιγάκι διστακτική για το πως θα μύριζε, μου φαινόταν λίγο περίεργος ο συνδυασμός και έτσι δεν την αγόραζα. Να όμως που η κολλητή μου, μου την έκανε δώρο στα γενέθλιά μου και από τότε μετανιώνω που δεν την αγόραζα τόσο καιρό! Το άρωμα είναι υπέροχο, μυρίζει πιο πολύ το τριαντάφυλλο και είναι ιδανικό για καλοκαίρι γιατί είναι διακριτικό και ελαφρύ!

  • Oriflame bubble bath & hand cream ''Chocolate Dream'': Αυτή η σειρά της Oriflame για εμένα είναι κάτι παραπάνω από υπέροχη. Το άρωμα του bubble bath μυρίζει πολύ έντονα σοκολάτα και το υγρό μοιάζει με σιρόπι καραμέλας! Και φυσικά η κρέμα χεριών μυρίζει έντονα σοκολάτα και ενυδατώνει αρκετά καλά τα χέρια (plus ότι έχουνε όμορφη συσκευασία!).

  • Urban Veda radiance day cream & exfoliating facial polish: Άλλα δύο προϊόντα σε travel size από το Glowbox . Γενικά δεν θέλω να χρησιμοποιώ κρέμες ημέρας από τώρα, αλλά με τη συγκεκριμένη άλλαξα λίγο γνώμη. Ο λόγος; Είναι μια σύνθεση βοτάνων με αγνά υλικά, η οποία την καθιστά ελαφριά κρέμα. Νομίζω ότι για κάποια που δεν πολυ-συμπαθεί της κρέμες ημέρας/νύχτας θα είναι ιδανική! Επίσης σε συνδυασμό με το scrub κάνει πολύ καλή δουλειά καθώς καθαρίζει την επιδερμίδα και στη συνέχεια την ενυδατώνει με την κρέμα.


  • Kerastase ''Elixir Ultime'': Για αυτό το λαδάκι για τα μαλλιά είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές από άλλες bloggers αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω γύρω στα 16 ευρώ για 50 ml. Όταν όμως το έβαλε δώρο στο περιοδικό ELLE, έτρεξα να το πάρω χωρίς δεύτερη σκέψη και δεν το μετάνιωσα! Αφήνει πολύ απαλά και ενυδατωμένα τα μαλλιά. Επίσης έχει πολύ όμορφο διακριτικό άρωμα! Ας το απολαύσω τώρα, γιατί αν τελειώσει δεν βλέπω να το ξαναπαίρνω... :P

  • Maybelline ''Baby lips: Mint fresh'' : Φυσικά και τα λατρεύω όλα τα lip balms από ''Baby lips'' που έχω, αλλά για αυτό το μήνα αγάπησα λίγο παραπάνω αυτό με τη μέντα.

  • Seventeen No. 103 & Sixteen Cosmetics 60' fast dry No. 419: Τα πιο πολυφορεμένα βερνίκια του Μαϊου, ειδικά το baby pink!

..Random stuff: 

  • Arizona Green Tea: Εντάξει, έχω εθιστεί σε αυτό το ''πράγμα''. Από τότε ειδικά που ανακάλυψα ότι το φέρνουνε σε ένα κοντινό μου super market, έχει παραγίνει η κατάσταση. Φυσικά έχω κρατήσει μερικά μπουκαλάκια τους, είναι κρίμα να πετάξεις ένα τόσο ωραίο μπουκάλι! (Έχετε δοκιμάσει εσείς Arizona; Αν ναι, ποιά είναι η αγαπημένη σας γεύση; Εμένα νομίζω το ρόδι <3 Γράψτε στα σχόλια!)

  • John Green '' Το λάθος αστέρι'': Νομίζω δεν χρειάζονται συστάσεις για το βιβλίο, λογικά όλοι θα έχετε δει κάπου αυτό το '' -Okay? -Okay'' ή κάτι παρεμφερές που είναι από το βιβλίο του φίλου μας του John :P Όμως εγώ θα σας πω λίγο περί τίνος πρόκειται για όσους δεν το ξέρουν. Είναι η ιστορία δύο έφηβων καρκινοπαθών οι οποίοι μέσα από ισχυρούς δεσμούς αγάπης και κατανόησης, θα βρουν ο ένας στο πρόσωπο του άλλου την αδελφή ψυχή τους, που θα καταλαβαίνει τους προβληματισμούς τους καλύτερα από τον καθένα...η συνέχεια στο βιβλίο! (Όσοι με ακολουθείτε στο instagram θα ξέρετε ότι έχω μόλις 2 μέρες που το αγόρασα, αλλά είναι τόσο ευκολοδιάβαστο και συγκινητικό που το έχω φτάσει ήδη στη μέση)

  • Hunger Games: Ξέρω ότι η συγκεκριμένη ταινία όχι μόνο έχει βγει εδώ και πολύ καιρό, αλλά είναι και αρκετά γνωστή, μόνο που εγώ τώρα αξιώθηκα να κάτσω να την δω :P Και έμεινα άφωνη. Σε κάποιες στιγμές ούτε καν που κουνιόμουν από την αγωνία! Αξίζει να την δείτε ακόμα και αν δεν σας αρέσουν οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας (ούτε εμένα μου αρέσουν γενικά,αλλά η συγκεκριμένη...)

Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου αυτού του μήνα! Εσείς τι αγαπήσατε πιο πολύ τον μήνα που μας πέρασε;; Γράψτε μου στα σχόλια! Επίσης αν θέλετε να τα λέμε πιο συχνά, να μαθαίνετε νέα μου και εγώ τα δικά σας ακολουθήστε με στο instagram ( http://instagram.com/ilianaa_mac ), στο twitter ( https://twitter.com/iliana_mac ) και στη σελίδα του blog στο facebook για να μαθαίνετε για όλα τα καινούργια post και ανακοινώσεις!!

Να περνάτε καλά, πολλά φιλιά από Ηλιάνα.

Υ.Γ: Επίσης καλή επιτυχία σε όσους δίνουν εξετάσεις, έχουν εξεταστική ή δίνουν ενδοσχολικά! Και υπομονή ένας μήνας είναι και μετά...καλοκαίρι! :D


You Might Also Like

0 σχόλια