Nail polish: Falling for red

8/24/2014 08:59:00 π.μ.


Το φθινόπωρο, όσο και να μην θέλουμε να το παραδεχτούμε, έρχεται με γοργούς ρυθμούς. Φέτος είναι από τις λίγες χρονιές που δεν μου έχει λείψει κάτι από το φθινόπωρο, εκτός βέβαια από τις σκούρες αποχρώσεις στα νύχια. Το έχω αναφέρει ξανά ότι είμαι φαν των σκούρων βερνικιών και αυτή η περίοδος σιγά σιγά μας προετοιμάζει για να βγάλουμε τα κοραλί/φούξια από τα νύχια μας και να βάλουμε τα ζεστά καφέ, τα σκούρα κόκκινα και τα κομψά nude. Ήθελα λοιπόν να σας δείξω ένα από τα πιο αγαπημένα μου κόκκινα βερνίκια! Δεν είναι review ή κάτι τέτοιο, απλά θα σας έχω μερικές φωτογραφίες για να δείτε την απόχρωση. (Προετοιμαστείτε, θα κάνω συχνά τέτοια post, ειδικά τώρα το χειμώνα!). Πάμε να το δούμε καλύτερα;;



Είναι το ''Sixteen Cosmetics 60' fast dry Νο. 540''. Είναι μια όμορφη, κομψή burgundy απόχρωση, κατάλληλη για το φθινόπωρο!






..Πως σας φαίνεται;; Εσάς ποιό είναι το αγαπημένο σας κόκκινο βερνίκι;; Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά! :)

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Τελειο χρωμα..θα το παρω..μαρεσουν αυτα τα βερνικια..οντως στεγνωνουν αμεσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μαρέσουν πάρα πολύ, ακριβώς επειδή στεγνώνουν αμέσως!! Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο βερνίκι, και εγώ εχτές αγόρασα τα πρώτα βερνίκια για τον φθινόπωρο μου έλειψαν πολύ τα σκούρα χρώματα . Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω ανυπομονω να παω να αγορασω καινουργιες αποχρωσεις για το χειμωνα! Εχεις να μου προτεινεις κανενα ωραιο σκουροχρωμο να δοκιμασω;; Πολλα φιλια <3

      Διαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, να 'σαι καλά!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο χρώμα, λατρεύω το κόκκινο όλες τις εποχές του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαιολογημένα αφού είναι all time classic χρώμα, πολύ κομψό!Φιλιά!

      Διαγραφή