I'm falling for fall...

9/26/2014 09:24:00 π.μ.

Κατά καιρούς χαζεύοντας στο internet έχω βρει και αποθηκεύσει πολλές φωτογραφίες σχετικές με το φθινόπωρο και τα Χριστούγεννα, οι οποίες πραγματικά σε βάζουν στο κλίμα για το χειμώνα. Βλέποντας πριν από μερικές μέρες το post της Μπέτυς από το My mint floral diary μπορώ να πω πως ζήλεψα λιγάκι (με την καλή έννοια φυσικά!). Είχε αφιερώσει λοιπόν ένα post με φωτογραφίες που της άρεσαν από το internet που ήταν σχετικές με το φθινόπωρο, τις οποίες όταν τις βλέπεις το μόνο που θέλεις είναι να μπεις κάτω από το πάπλωμα με ζεστή σοκολάτα και να μείνεις εκεί το υπόλοιπο της ζωής σου. Αν και δεν πολυ-συμπαθώ γενικά το φθινόπωρο, κυρίως επειδή με αυτό αρχίζουν και οι υποχρεώσεις, για μερικά πράγματα είμαι ενθουσιασμένη. Μου αρέσει πολύ που αρχίζουμε και βάζουμε πουλόβερ, κασκόλ, μπότες, ζεστές-χνουδωτές κάλτσες,ζεστές πιτζάμες, πίνουμε ζεστά ροφήματα (ειδικά ζεστό τσάι και σοκολάτα!), διαβάζουμε περισσότερα βιβλία, στρώνουμε χαλιά, κουκουλωνόμαστε με παπλώματα, ανάβουμε κεριά...Ουφ, είναι πολλά, το ξέρω, αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένη!
Έτσι σκέφτηκα να κάνω και εγώ το ίδιο, με διάφορες φωτογραφίες που έχω βρει, κυρίως από το We heart it και το Tumblr. Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το διαφορετικό post και να ενθουσιαστείτε και εσείς όπως και εγώ για το φθινόπωρο/χειμώνα!























Για το τέλος σας αφήνω με δύο αγαπημένα μου τραγούδια, που είναι αρκετά μελαγχολικά και πιστεύω ότι είναι κατάλληλα για βροχερό, κρύο καιρό...
  • Daniel Powter - Bad day
  • Passenger - Let her go
Πως σας φάνηκε αυτό το post;; Τι σας αρέσει πιο πολύ στο φθινόπωρο/χειμώνα;; Πείτε μου στα σχόλια! Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά! 

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. iliana mm olaa itan teleia......3ereis ti tha thelaa....na ftia3eis tin idaniki sokolta...panta kati kanw lathos kai tin kanww neroulomeni...dn 3erw ti...!!! :P ola yperoxa...pantos....good job...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου, να 'σαι καλά!! Χμμ, νομίζω θα πρέπει να κάνεις λίγο καιρό υπομονή, ετοιμάζω κάτι πολύ special και θα έχει και τη συνταγή για την πιο ωραία σοκολάτα!!Θα σας βασανίσω λιγάκι ακόμα,χιχιχι. :P Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post Ηλιάνα! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα χουχουλιάσματα του χειμώνα!Και η κούπες με τα ζεστά ροφήματα που τις κρατάς και ζεσταίνεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Μα το χουχούλιασμα είναι ο ορισμός του χειμώνα (..και τα Χριστούγεννα φυσικά! <3) Ενώ διαβάζω λοιπόν το σχόλιό σου, κρατάω μια κούπα με ζεστό τσάι, κοίτα σύμπτωση χιχιχι..Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή