Liebster Blog Award

11/16/2014 02:19:00 μ.μ.


Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γιατί θα κάνω το πρώτο μου tag!! Γενικά μου αρέσει πολύ να διαβάζω τέτοιου είδους post σε άλλα blog, ελπίζω να αρέσει και σε εσάς το ίδιο! Tag με έκανε η γλυκιά Αλεξάνδρα από το alexandraabeauty.blogspot.gr και την ευχαριστώ πολύ! Έδωσε πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες απαντήσεις, μπείτε να τις δείτε!! :) Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν;; 

ΚΑΝΟΝΕΣ :
  • Γράψε 11 facts για τον εαυτό σου
  • Απάντησε στις 11 ερωτήσεις της blogger που σε έκανε tag
  • Κάνε tag 11 bloggers με αριθμό μελών στο blog τους κάτω των 200 και ενημέρωσε τες σχετικά με το tag!
  • Γράψε 11 δικές σου ερωτήσεις, τις οποίες θα απαντήσουν οι bloggers που επέλεξες να κάνουν το tag
  • Δεν επιτρέπεται να κάνεις tag την blogger που σε επέλεξε να κάνεις αυτό το tag
  • Πρέπει να αναφέρεις τη blogger που σε έκανε tag!
Πάμε να ξεκινήσουμε με τα facts πρώτα... (επειδή δεν μπορώ να σκεφτώ τα πιο ''σημαντικά'' facts, θα γράψω 11 άκυρα που μου ήρθαν τώρα στο μυαλό)

  1. Μου αρέσει πολύ η μαγειρική και δε η ζαχαροπλαστική, με χαλαρώνει.
  2. Μπορεί να μην θυμάμαι τι έφαγα χτες, αλλά μπορώ να θυμηθώ περιστατικά από όταν ήμουν 5 χρονών, με κάθε λεπτομέρεια! 
  3. Είμαι πολύ οργανωτική, σε βαθμό αηδίας. Φτιάχνω σχεδόν κάθε μέρα προγράμματα για την επόμενη μέρα και αν κάτι πάει στραβά, εκνευρίζομαι πάρα πολύ (ψυχαναγκαστικές καταστάσεις, you know?) χαχαχα.
  4. Λατρεύω όσο τίποτα άλλο τις Παρασκευές, ίσως και λίγο περισσότερο από τα Σάββατα!
  5. Παλιά σιχαινόμουν το τσάι, αλλά τώρα το λατρεύω.
  6. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα και το γράψιμο. (Fun fact: Και εγώ έχω γράψει πριν από κάποιο καιρό 1-2 αποσπάσματα, έτσι άκυρες ιστοριούλες)
  7. Είμαι τρελή σπιτόγατα. Μου αρέσει να κάθομαι στο σπίτι με φίλους για ταινία, να λέμε βλακείες και να είμαστε χαλαρά...
  8. ...Αλλά δεν με χαλάει καθόλου να μένω και μόνη μου. Μου αρέσει πολύ να περνάω χρόνο με τον εαυτό μου, πολλές φορές το έχω ανάγκη κιόλας.
  9. Όταν πρόκειται για ψώνια, δεν κουράζομαι ποτέ! Το τελευταίο ρεκόρ ήταν 9 συνεχόμενες ώρες ποδαρόδρομος πάνω-κάτω στην Ερμού (και δεν είχα κουραστεί καθόλου...μέχρι τουλάχιστον τη στιγμή που έκατσα χαχα)
  10. Πολλές φορές όταν μιλάω μόνη μου, μιλάω στα αγγλικά (τώρα που τα γράφω αυτά και τα σκέφτομαι, τρομάζω με τον εαυτό μου χαχαχα)
  11. Είμαι ακόμα ένα άτομο, μέσα σε εκατοντάδες άλλες χιλιάδες, που πιστεύει ότι το ντους είναι το καλύτερο μέρος για να οργανώσεις τις δουλειές σου και τη ζωή σου (...why not, εν τέλει;;)
Μετά από αυτά τα ενδιαφέροντα, και μη, facts για εμένα, πάμε να δούμε τις απαντήσεις μου στις ερωτήσεις της Αλεξάνδρας...

  1. What are your top 3 makeup products of all time? -Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο χρόνο έχω αρχίσει να βάφομαι πιο συστηματικά, οπότε ακόμα ανακαλύπτω, αλλά αν πρέπει να επιλέξω 3 αγαπημένα προϊόντα, θα πω 1)τα κραγιόν της essence 2)τη bb cream ''skin perfection'' της L'oreal και 3)τη διπλή σκιά ''sunburst'' από Avon.
  2. What's your dream job? -Να κάνω αυτό που κάνω τώρα αλλά να πληρώνομαι, χωρίς δεύτερη σκέψη. Σοβαρά όμως, πιστεύω το ιδανικό για εμένα, θα ήταν να γράφω στο blog μου ή σε κάποιο περιοδικό σχετικό με ομορφιά/μόδα και φυσικά να πληρώνομαι!
  3. What's your favourite food? - Εντάξει δεν θα πω τα κλασσικά (πίτσα,σουβλάκι και κάθε είδος junk food), από μαγειρευτά όμως μου αρέσει πάρα πολύ ο μουσακάς! Τον δοκίμασα μόλις πριν 2 χρόνια και ήμουν σε φάση ''Τι έχανα τόσα χρόνια;!''
  4. What do you like to do in your free time? -Από τότε που έχω το blog, είναι αυτό που ασχολούμαι σχεδόν αποκλειστικά στον ελεύθερο χρόνο μου. Δοκιμάζω διάφορα tutorials, παίρνω ιδέες από internet/περιοδικά, γράφω και προγραμματίζω posts..Για σας δουλεύω βρε! :P
  5. Which is your favourite perfume? -Γενικά δεν έχω κάνα τρελό κόλλημα με τις κολόνιες, καμία δεν αγοράζω πάνω από μια φορά. Εκτός από μια εξαίρεση, την Cotton musk από Urlic de varens, την οποία την έχω αγοράσει ήδη 3 φορές και όποτε τη βρω θα την αγοράζω! Εκτός από τη χαριτωμένη συσκευασία της και το γλυκό, φρέσκο άρωμά της, την έχω συνδυάσει με πολύ ωραίες αναμνήσεις και πρόσωπα...<3 
  6. What are 2 things in your wishlist right now? -Το ένα σίγουρα είναι να ταξιδέψω στο Λονδίνο κάποια στιγμή. Το άλλο, να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι είναι..έχω πολλά αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο. Ίσως το να νοικιάσω ένα διαμέρισμα δικό μου σε 2-3 χρόνια (είναι μια εμπειρία και αυτή!)
  7. What's the brand that you own the most makeup from? -Βερνίκια από Sixteen cosmetics χωρίς δεύτερη σκέψη! Από αυτή την εταιρία έχω 19 βερνίκια (μόνο από αυτή..)
  8. Who is your favourite beauty Youtuber? -Αχ αυτό είναι δύσκολο, είναι πολλές..Θα πω δύο όμως: την Zoe Sugg (Zoella) και την Estee (Essie Button), βλέπω καθημερινά τα βίντεο τους! (Αχ δεν μπορώ, νιώθω τύψεις, θα πω μια ακόμα αγαπημένη, την Tanya Burr!)
  9. If you could have any superpower, what would it be? -Με το που διάβασα την ερώτηση μου ήρθαν στο μυαλό δύο: να είμαι αόρατη ή να διαβάζω τα μυαλά των άλλων. Επειδή όμως μπορεί να είναι τρομακτικό πολλές φορές να ξέρεις τι σκέφτεται ο άλλος, θα πω ότι θα ήθελα να είμαι αόρατη όποτε θέλω!!
  10.  What's your favourite type of post to read and write? -Αυτό είναι δύσκολο...Ίσως μου αρέσει περισσότερο να διαβάζω ότι έχει να κάνει με προϊόντα μακιγιάζ και tutorials..Τώρα, όλα μου αρέσουν να τα γράφω, αλλά ευχαριστιέμαι λίγο περισσότερο αυτά που έχουν πολλές φωτογραφίες και λιγότερο μπλα-μπλα..όπως τα OOTD και τα Day in the life posts :)
  11. Finally, what's your favourite quote? -Κι αυτό δύσκολο, έχω πολλά που μου αρέσουν κατά καιρούς, αλλά ένα που το εφαρμόζω και το λέω σχεδόν καθημερινά είναι το ''Όλα για κάποιο λόγο γίνονται''! Και μια φορά μάλιστα το είχα διαβάσει κάπως που μου άρεσε πάρα πολύ (επειδή δεν μπορώ να το βρω, θα το πω με δικά μου λόγια). Έλεγε λοιπόν ότι σε ένα σύμπαν που έχει δημιουργηθεί με την παραμικρή λεπτομέρεια, τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Ή κάτι τέτοιο.
Πάμε τώρα στις ερωτήσεις που βάζω εγώ για τις κοπέλες που θα κάνω tag...
  1. Τι προτιμάς, mascara, κραγιόν ή foundation?
  2. Σε ποιό προϊόν μακιγιάζ έχεις τη μεγαλύτερη συλλογή (π.χ. κραγιόν,mascara...) και πόσα είναι;;
  3. Αγαπημένο ρόφημα για το χειμώνα;
  4. Αν ήσουν μέσα σε ένα οποιοδήποτε βιβλίο, σε ποιό θα ήσουν;;
  5. Μια ταινία που σου θυμίζει απόλυτα την παιδική σου ηλικία;
  6. Τραγούδι με τις περισσότερες αναμνήσεις;; Είναι καλές ή άσχημες αυτές οι αναμνήσεις;;
  7. Πρέπει οπωσδήποτε να μείνεις σε άλλη χώρα. Σε ποιά;;
  8. Αν μπορούσες να κάνεις οποιαδήποτε δουλειά στον κόσμο, ποιά θα ήταν αυτή;
  9. Έχεις την ευκαιρία να βγεις ένα απόγευμα, με ένα συγγραφέα. Ποιός θα ήταν αυτός;
  10. Μπορείς να γίνεις οτιδήποτε/οποιοσδήποτε για μια μέρα. Τι θα γινόσουν;
  11. Τέλος, τι σου αρέσει περισσότερο στο bloggin'?
Και τώρα οι κοπέλες που κάνω tag:
(Ψιτ κοπέλες, όταν το απαντήσετε ενημερώστε με, θέλω να δω τις απαντήσεις σας!!)

Αυτό ήταν λοιπόν το πρώτο tag που έκανα! Πάντα όταν τα διάβαζα σε άλλους ζήλευα λιγάκι που τα απαντάγανε, αλλά να που ήρθε και η σειρά μου! Εσάς πως σας φάνηκε;; Εννοείται πως αν σας άρεσε κάποια από τις ερωτήσεις, μπορείτε να την απαντήσετε στα σχόλια, θα χαρώ πολύ να τις δω! Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά xx

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Χαχα εγώ ευχαριστιέμαι πολύ να τα σβήνω,αλλά καταλαβαίνω απόλυτα αυτό το συναίσθημα! Σ' ευχαριστώ πολύ για το tag, πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηλιάνα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το tag! Το έχω κάνει ήδη τρεις φορές και μπορείς να το δεις εδώ:
    1)http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/2.html
    2)http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/another-awardthe-liebster-blogger-award.html
    3)http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2014/02/62-1-tag.html

    Φιλάκια πολλά και ακόμα περισσότερα βραβειάκια και tags σου εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κρίμα που το έχεις ήδη απαντήσει!! Σίγουρα θα μπω να τα διαβάσω! Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύυ για το tag!!! Όταν βρω χρόνο σίγουρα θα το κάνω! Φιλακια Πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια, να με ειδοποιήσεις όταν το κάνεις, θέλω πολύ να δω τις απαντήσεις σου! Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή