Review: Cien moisturising cream

11/28/2014 11:43:00 π.μ.

Πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που έκανα review, οπότε νομίζω έφτασε η στιγμή. Θα σας πω τη γνώμη μου για μια ενυδατική κρέμα από την εταιρία Cien η οποία μου έχει κάνει πολύ θετική εντύπωση. Τη χρησιμοποιώ μόνο κάτι ημέρες αλλά είναι αρκετές για να καταλάβω αν τα πάει καλά με το δέρμα μου ή θα μείνει αχρησιμοποίητη στο ντουλαπάκι του μπάνιου! Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν;;

Αρχικά να πω ότι είναι για όλους τους τύπους δέρματος, περιέχει γλυκερίνη και πανθενόλη τα οποία σε συνδυασμό με το σύμπλεγμα Liftan HYDRO, ενισχύουν την ενυδάτωση του προσώπου. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως βάση για make-up.

Σύμφωνα με την εταιρία, η κρέμα παρέχει:
  • Ενυδάτωση που διαρκεί
  • Ρύθμιση του υδατικού ισοζυγίου της επιδερμίδας
  • Βελτίωση της όψης της επιδερμίδας, χάρη στο σύμπλεγμα Liftan HYDRO
  • Βελούδινο τελείωμα
  • Συνδυασμό φίλτρων UVA/UVB (δείκτης προστασίας 4) και βιταμίνης Ε
  • Προστασία από την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας εξαιτίας της ακτινοβολίας


Το θέμα είναι τώρα τι πραγματικά κάνει από όσα υπόσχεται;; Σίγουρα για την αντηλιακή και την πρόωρη προστασία από τη γήρανση δεν μπορώ να ξέρω, εξάλλου είναι αποτελέσματα που θα φανούν στο βάθος του χρόνου. Ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα χωρίς να μου εμφανίζει λιπαρότητα ακόμα και μετά από πολλές ώρες (έχω μεικτό/λιπαρό δέρμα και όποια κρέμα και να βάλω μετά από κάποιες ώρες εμφανίζω λιπαρότητα). Επίσης απορροφάται μέσα σε δευτερόλεπτα, αφήνει πολύ απαλό το δέρμα και με μια αίσθηση δροσιάς και ένα άρωμα φρεσκάδας, καθαριότητας.


Η συσκευασία είναι γυάλινη, κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα, και περιέχει μέσα 50 ml. Η κρέμα έχει παχύρρευστη υφή και χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα για να καλύψει όλο το πρόσωπο και το λαιμό, κάτι που σημαίνει ότι θα κρατήσει για πολύ καιρό.




...Και το καλύτερο;; Έχει μόνο 3,99 ευρώ!! Τι άλλο να ζητήσω;;  Σε γενικές γραμμές, αν και τη χρησιμοποιώ λίγο καιρό, είμαι απόλυτα ευχαριστημένη!! Θα τη δοκιμάζατε;; Εσείς ποιά ενυδατική χρησιμοποιείτε αυτή την περίοδο;;

Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!
Υ.Γ: Σε λίγες μέρες έρχεται κάτι καινούργιο και πολύ ωραίο στο blog, stay tuned <3

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Γενικά είμαι πολύ προκατειλημμένη με τα προϊόντα από τα supermarkets. Πρόσφατα δοκίμασα μία άλλη εταιρία που υπάρχει στα Lidl (στο εξωτερικό σίγουρα, για Ελλάδα δεν ξέρω), την Osiris, λόγω του swap που έκανα καθώς η κοπέλα μου έστειλε μία bb από την εν λόγω εταιρεία. Δεν είναι κακή αλλά ούτε και φανταστική. Η σύστασή της είναι μέτρια προς κακή βέβαια και γενικά απέφευγα να την χρησιμοποιώ μέρες που θα έμενα πολλές ώρες βαμμένη.
    Γενικά προτιμώ τα προϊόντα φαρμακείου για την περιποίηση του προσώπου μου και όταν είμαι άφραγκη και θέλω κάτι πιο οικονομικό έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις κρέμες της nivea και της essence. Αυτόν τον καιρό χρησιμοποιώ την effaclar duo+ από την La roche posay και που και που ενυδατική κρέμα ημέρας από τη σειρά radiant essentials της Johnson's η οποία βέβαια δεν με έχει ενθουσιάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο σε αυτό, γενικά και εγώ αποφεύγω να αγοράζω καλλυντικά και πράγματα που θα μείνουν στο δέρμα μου,από super markets, γιατί είμαι ευαίσθητη σε αλλεργίες και δεν τα εμπιστεύομαι. Αυτή την κρέμα έτυχε να τη δανειστώ από τη μάνα μου για λίγες μέρες μιας και είχε τελειώσει η δική μου, μια άθλια από την Oriflame, και την ευχαριστήθηκα πολύ για αυτό πήγα να την αγοράσω και εγώ! Αλλιώς δεν θα της έδινα σημασία...Βέβαια και τα προϊόντα γνωστών εταιρίων δεν μπορείς να τα εμπιστεύεσαι και απόλυτα, δεν ξέρεις τι βάζουν μέσα..αλλά αυτό είναι ένα άλλο, μεγάλο θέμα! Ευχαριστώ για το σχόλιό σου, πολλά φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  2. Την είχα παλαιότερα και θυμάμε μου άρεσε πολύ!! Σιγουρα θα την ξαναγοράσω κάποια στιγμή!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κι εσένα!! Εγώ από τότε την έχω αγοράσει 4-5 φορές ακόμα χαχα :) Πολλά φιλιά και ευχαριστώ για το σχόλιο σου xx

      Διαγραφή
  3. Γνωρίζει καμία να μου πει αν κάνουν τα καλλυντικά Cien για την περίοδο της εγκυμοσύνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή