Blogmas: Decorating the Christmas tree!

12/01/2014 09:36:00 π.μ.

Κυρίες και κύριοι, με υπερηφάνεια σας παρουσιάζω το πρώτο post της καινούργιας Χριστουγεννιάτικης σειράς Blogmas! (Από το blog+Xmas, καταλάβατε;; εε; εε; εντάξει σταματάω). Πρόκειται για μια σειρά από posts αποκλειστικά με Χριστουγεννιάτικη θεματολογία (συνταγές, αγαπημένα, διακόσμηση, ιδέες για δώρα, tutorials και πολλά ακόμη!). Θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να ανεβάζω καινούργιο post μέρα παρά μέρα!! Είναι ίσως η πιο αγαπημένη μου σειρά που έχω κάνει ως τώρα γιατί έχει να κάνει αποκλειστικά με την πιο αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου! Ελπίζω λοιπόν να αρέσουν και σε εσάς όπως και σε εμένα τα Χριστούγεννα, αλλά και η σειρά που ξεκινάει από σήμερα και μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου στο blog! Για πρώτο post σας έχω φωτογραφίες από το στολισμό του δέντρου μου (μπορεί να είναι minion αλλά σε βάζει στο κλίμα!)..Γιατί τα Χριστούγεννα δεν μπορούν να ξεκινήσουν χωρίς το στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου! Πάμε να ξεκινήσουμε την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα λοιπόν;; <3

















Και επειδή δέντρο χωρίς αστέρι, δεν γίνεται...



....Ταραμμμμ! Έτοιμο το Χριστουγεννιάτικο δεντράκι μου!! Έχω στολίσει και άλλο ένα μικρό αλλά θα το δείτε σε επόμενα posts!!

Αυτό ήταν λοιπόν το πρώτο post της καινούργιας σειράς ''Blogmas''! Πώς σας φάνηκε η σειρά και το post;; Πείτε μου στα σχόλια, με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σας! Εσείς στολίσατε;;; Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

Υ.Γ: Μην ξεχνάτε ότι μέρα παρά μέρα θα ανεβαίνει καινούργιο Χριστουγεννιάτικο post!! Δηλαδή εμείς τα ξαναλέμε την Τετάρτη <3

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Τέλειο !!!! Λατρευω τα Χριστούγεννα και εκανα και εγω σημερα μια ανάρτηση !!! Φιλακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. einaii uperoxoo......!!!! ante kai tou xronou kai to epomenoo....na einai nwris tis tetartis...!! ante.....anupomono...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!! Θα προσπαθήσω να το ανεβάσω πιο νωρίς :) Που να δεις τι έρχεται στη συνέχεια...<3 Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Τι τέλεια στολίδια ειναι αυτά.. Ποσό ομορφο ειναι το δεντράκι σου!!! Δεν έχω στολίσει ακόμα γιατί σκεφτομαι να πάρω και εγω φέτος ένα άσπρο δεντράκι.. Φιλάκια και μου άρεσε πολύ η νέα στήλη :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πραγματικά πολύ όμορφα, και είχε πόσα ακόμα υπέροχα στολιδάκια στο Jumbo! Χαίρομαι που σου άρεσε η νέα στήλη, πολλά φιλιά!! <3

      Διαγραφή