Make-up tutorial: New Year's Eve party

12/30/2014 03:13:00 μ.μ.

Για το σημερινό post έχω μια νευρικότητα. Αφ' ενός γιατί δεν έχω ξανακάνει κάποιο make-up tutorial και δεν ξέρω αν θα σας αρέσει, και αφ' ετέρου γιατί δεν είμαι ειδικός σε θέματα μακιγιάζ (τώρα τα μαθαίνω κι εγώ, σιγά-σιγά) οπότε για κάποιον που ξέρει από αυτά, μπορεί να του φανεί βλακεία το δικό μου μακιγιάζ. Ελπίζω να βγάζω νόημα...Συνεχίζουμε όμως. Στο σημερινό post λοιπόν, θα σας δείξω το αγαπημένο μου μακιγιάζ για τώρα τις γιορτές. Κινείται σε ήπιους τόνους ματιών και ζουμερά, κόκκινα χείλη. Για εμένα που δεν μου δίνονται συχνά οι ευκαιρίες να φοράω κόκκινα κραγιόν, αυτές οι μέρες, είναι ιδανικές για να τα χορτάσω!! Δεν είναι ένα δύσκολο μακιγιάζ που θέλει δεξιοτεχνία, ούτε πολλά προϊόντα make-up και θα προσπαθήσω να τα γράψω όσο πιο απλά και λεπτομερώς μπορώ! Ας ξεκινήσουμε όμως...






  • Έχω βάλει ήδη BB cream (εσείς μπορείτε να βάλετε foundation, ότι θέλετε). Αρχικά, για τα φρύδια μου, βάζω λίγο τζελ για να μην πηγαίνουν οι τριχούλες από 'δω κι από 'κει. Δεν θα τα γεμίσω, εσείς φυσικά κάντε ότι θέλετε.

  • Απλώνουμε σε όλο το κινητό βλέφαρο μια ασημί glittery σκιά....

  • Μετά απλώνουμε στην κόγχη (στην καμπύλη που σχηματίζεται ανάμεσα στο κινητό και το ακίνητο βλέφαρο) μια μωβ/καφέ σκιά και τη σβήνουμε προς τα πάνω.

  • Τώρα, στην εξωτερική γωνία του ματιού βάζουμε μια πιο σκούρα σκιά, στα ίδια χρώματα με τη σκιά που βάλαμε προηγουμένως.

  • Για extra λάμψη, θα βάλουμε, στο κέντρο του ματιού και στην εσωτερική γωνία, μια glittery σκιά για να κάνει πιο γιορτινό το μακιγιάζ των ματιών!


  • Τέλος, με ένα καθαρό πινελάκι, σβήνουμε όλες τις σκιές για να ανακατευτούν και το αποτέλεσμα να φαίνεται ομοιόμορφο και πιο φυσικό! 
  • Αν θέλουμε για περισσότερο ''φως'' κάτω από το φρύδι, βάζουμε στην καμπύλη που κάνει το φρύδι μια άσπρη σκιά, ως highlighter.

  • Σειρά έχει η mascara...(αν θέλουμε, μπορούμε να βάλουμε και eye liner, εγώ δεν το τόλμησα γιατί δεν έχω εξασκηθεί ακόμα καλά και φοβόμουν μην μουτζουρώσω όλο το μάτι!)


  • Και περνάμε στα χείλη...όπως σας είπα και στην αρχή, θα τιμήσω το κλασσικό κόκκινο. Αρχικά βάζω ένα μολύβι χειλιών, στην απόχρωση του κραγιόν που θα βάλω, για να κάνω το περίγραμμα των χειλιών μου και για να τα γεμίσω, ώστε να κρατήσει περισσότερες ώρες το χρώμα!
  •  Μετά βάζω το κραγιόν...
  • ..Λίγο διάφανο lip gloss για πιο ζουμερό αποτέλεσμα...

  • ...Και τέλος το μακιγιάζ μας, είμαστε έτοιμες!! Δεν σας έδειξα ρουζ και τέτοια, σας έδειξα μόνο τα βασικά βήματα για τα μάτια και τα χείλη, σε όλο το υπόλοιπο πρόσωπο κάντε ότι σας αρέσει. Όπως είδατε ακολούθησα ένα μακιγιάζ με πολύ απλά μάτια, και έντονα χείλη που θα τραβήξουν την προσοχή!



Τελείωσε λοιπόν και το (μάλλον) τελευταίο post για το 2014! Ελπίζω να σας άρεσε το μακιγιάζ και ήταν απλό και κατανοητό. Δείξτε λιγάκι επιείκεια, τώρα μαθαίνω το μακιγιάζ και είναι το πρώτο makeup tutorial που κάνω! Πείτε μου στα σχόλια τι σας άρεσε και τι δεν σας άρεσε για να το διορθώσω σε επόμενα posts που έρχονται! Επίσης πείτε μου τι μακιγιάζ θα κάνετε/κάνατε τώρα στις γιορτές!! Εμείς τα λέμε, του χρόνου πια, να περάσετε καλά, να ξεκουραστείτε και ξεκινήσετε τη χρονιά κάνοντας ό,τι αγαπάτε!! Από εμένα...
Να περνάτε καλά, πολλά φιλιά και καλή χρονιά <3




You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Χάρηκα πολύ με το σχόλιό σου, σε ευχαριστώ!! Αυτό το κραγιόν είναι όντως πολύ ωραίο, με έχει βολέψει πάρα πολύ για τώρα τις γιορτές!! Πολλά φιλιά και καλή χρονιά σου εύχομαι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο μακιγιάζ! Το παρουσίασες καταπληκτικά, όσο αφορά τα κόκκινα χείλη δεν τ αποχωρίζομαι αυτές τις μέρες... Καλή χρόνια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! :D Χαχα, μια απ΄τα ίδια...καλή χρονιά σου εύχομαι, ό,τι επιθυμείς!! Πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή