Empty products #1

1/23/2015 02:51:00 π.μ.

Καλησπερίζω/ Καλημερίζω τα πλήθη!! (χαχα καμία σχέση) Για το σημερινό post είμαι αρκετά χαρούμενη διότι επιτέλους το γράφω μετά από αναβολές -αιώνων θα έλεγα- και όπως έχετε καταλάβει από το τίτλο αφορά τα empties μου. Επειδή είναι η πρώτη φορά που γράφω κάτι τέτοιο στο blog μου, θα σας εξηγήσω αμέσως τι είναι τα empties-post. Θα σας γράφω για τα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς, αν μου άρεσαν ή όχι και αν θα τα ξανα-αγόραζα. Η ουσία είναι ότι γράφεις ένα mini review για κάθε προϊόν έχοντας ολοκληρωμένη άποψη για αυτό, εφόσον το έχεις τελειώσει! Προσωπικά βρίσκω αρκετά χρήσιμα τα empties γιατί διαβάζεις την ολοκληρωμένη άποψη του άλλου για κάποιο προϊόν. Ελπίζω να σας φανούν και εσάς χρήσιμα και να σας αρέσουν αυτά τα post! Πάμε όμως να ξεκινήσουμε γιατί έχω αρκετά πραγματάκια..
  • Essence concealer ''stay natural'': Το πρώτο concealer που δοκιμάζω και με έχει αφήσει με ανάμεικτα συναισθήματα. Δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα...Αν και το θετικό του είναι ότι δίνει ωραίο φως κάτω από τα μάτια, το αρνητικό του είναι ότι κάθεται στις λεπτές γραμμές, δεν έχει πολύ διάρκεια (χωρίς πούδρα) και η συσκευασία του...τουλάχιστον απογοητευτική! Είναι από αυτές τις συσκευασίες που τις στρίβεις και βγαίνει το προϊόν στο πινελάκι..Δεν ξέρω αν η δική μου συσκευασία ήταν σπασμένη αλλά κόλλαγε συνέχεια και δεν έστριβε, έβγαζε πολύ προϊόν το οποίο πολλές φορές πήγαινε στο καπάκι και έμενε αχρησιμοποίητο. Από κάλυψη μέτρια πράγματα. Δεν θα το ξαναπροτιμήσω, πιστεύω ότι σε τέτοια τιμή μπορώ να βρω καλύτερα concealer (αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό, πείτε μου στα σχόλια!!)
  • H&M eyebrow fix gel: Επίσης το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω για τα φρύδια. Αρχικά μου φάνηκε πολύ καλό προϊόν, ειδικά για την τιμή του. Μετά όμως, όπως θα δείτε και από τις φωτογραφίες, έγινε ένα απαίσιο ''μείγμα'' με makeup και gel φρυδιών...Τουλάχιστον αηδιαστικό. Ας μην μιλήσουμε για το πόσο βρώμικο έχει γίνει το βουρτσάκι που έχει. Αν και έχει ακόμα προϊόν μέσα, σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί το σιχαίνομαι. Πάλι αν έχετε να κάποιο προϊόν για γέμισμα φρυδιών ή κάποιο gel, πείτε μου στα σχόλια! (Σκέφτομαι να αγοράσω το brow drama από Maybelline, το έχετε δοκιμάσει;; Πως σας φαίνεται;;)
  • Care ''lip care & protection'' lip balm: Αυτό το lip balm το είχα βρει σε προσφορά στο Βασιλόπουλο (σας το είχα δείξει παλιότερα σε ένα mini haul). Είναι ίσως το καλύτερο lip balm που έχω δοκιμάσει ποτέ!! Χάρηκα που το είχα βρει σε προφορά τότε (2 στην τιμή του ενός ή κάτι τέτοιο..!) Πολύ ενυδατικό και απορροφητικό, αφήνει τα χείλη τοοοόσο απαλά...σαν όνειρο!! Πραγματικά στεναχωρήθηκα όταν μου τελείωσε και η 2η συσκευασία..Σίγουρα όταν το βρω θα το ξαναπάρω!!
  • Garnier ''repair'' lip balm: Όταν μου τελείωσε το lip balm από Care, έψαχνα ένα αντάξιο υποκατάστατό του.. νομίζω είναι είναι το αμέσως επόμενο αγαπημένο μου lip balm! Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν θα το ξαναγόραζα, ίσως μετά από κάποιο καιρό, γιατί θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα!
  • Oriflame Tender care ''almond'': Για να τελειώσουμε με το κεφάλαιο ''χείλη'', θα σας μιλήσω για αυτό το προϊόν από oriflame. Δεν είναι ακριβώς για τα χείλη, είναι σαν μια κρεμούλα, πολύ ενυδατική, για όποιο σημείο του σώματος είναι ξηρό και χρειάζεται extra ενυδάτωση. Τους τελευταίους μήνες που είχε πολύ κρύο και αέρα το χρησιμοποιούσα εντατικά στα χείλη μου και τα κράταγε όλη την ώρα ενυδατωμένα! Έχει πολύ ωραίο, διακριτικό άρωμα και έχει αρκετή ποσότητα στη συσκευασία, αργεί να τελειώσει. Έχω ήδη τη 2η συσκευασία στο ντουλαπάκι μου!
  • Oriflame bubble bath ''Berry Christmas'': Και περνάμε στα προϊόντα σώματος... Αυτό το αφρόλουτρο είναι από τα Χριστουγεννιάτικα προϊόντα της Oriflame, όπως άλλωστε λέει και το όνομά του! Σαν αφρόλουτρο είναι πολύ ωραίο, κάνει πολύ αφρό και έχει υπέροχο άρωμα. Η αλήθεια είναι ότι πολύ σπάνια ξανά-αγοράζω το ίδιο αφρόλουτρο, αλλά άμα τύχει να ξαναπεράσει από τα χέρια μου, θα χαρώ να το χρησιμοποιήσω. 
  • Oriflame ''Volume boost'' dry shampoo: Η αλήθεια είναι ότι είχα χρησιμοποιήσει πριν καιρό ένα dry shampoo και δεν μου άρεσε καθόλου, οπότε δεν τα είχα και πολύ σε εκτίμηση. Αλλά χρειάστηκε κάποια στιγμή να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο και πραγματικά ενθουσιάστηκα! Κάνει τα μαλλιά να φαίνονται φρεσκολουσμένα καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας, τους δίνει όγκο και έχει επίσης ένα ωραίο, διακριτικό άρωμα. Θα το ξαναπάρω όποτε βρω την ευκαιρία αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο, τώρα που πήρα φόρα :P Αν έχετε κάποιο να προτείνετε, θα περιμένω στα σχόλια...!
  • Frezyderm ''Ac-Norm'' Active cleanser gel καθαρισμού: Αυτό το gel καθαρισμού σας το είχα δείξει και στην ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου, μου το είχε συστήσει η φαρμακοποιός μου σε ένα έντονο ξέσπασμα ακμής που είχα και πραγματικά με είχε βοηθήσει πολύ. Είναι ειδικά για λιπαρά/ακνεϊκά δέρματα. Μετά τον καθαρισμό με αυτό το gel, νιώθεις το πρόσωπό σου πραγματικά καθαρό και αναζοωγονημένο χωρίς να προκαλεί ξηρότητα. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη αν και δεν θα το ξανά-αγοράσω αν δεν υπάρξει λόγος, γιατί είναι ακριβό (γύρω στα 20 ευρώ, αν θυμάμαι καλά!).
  • Garnier ''Hudra adapt'' ενυδατική κρέμα προσώπου για λιπαρά/μεικτά δέρματα: Ομολογώ ότι όταν την είχα αγοράσει δεν είχα πει και τα καλύτερα λόγια και όντως αρχικά δεν μου άρεσε καθόλου! Την είχα αγοράσει αρχές του περασμένου καλοκαιριού και μου έβγαζε πολύ λιπαρότητα μετά τα πρώτα 10-15 λεπτά της εφαρμογής! Βέβαια επειδή κράτησε μέχρι τον Οκτώβρη περίπου που είχε αρχίσει να αλλάζει ο καιρός και το δέρμα μου ήθελε μεγαλύτερη ενυδάτωση, με αποζημίωσε και με το παραπάνω, καθώς ταίριαξε πολύ καλά με τις ανάγκες του προσώπου μου! Συμπέρασμα;; Για εμένα λειτουργεί πολύ καλύτερα τους πιο κρύους μήνες, παρά το καλοκαίρι με την ζέστη! Μάλλον δεν θα την ξανά αγόραζα, γιατί θέλω να δοκιμάσω κι άλλες ενυδατικές κρέμες(οι οποίες θα δουλεύουν για εμένα ανεξαρτήτως καιρού!)
  • Bioderma sensibio H2O micellaire: Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά για αυτό το προϊόν, είναι λατρεμένο, όχι μόνο από εμένα, σχεδόν από όλους. Το καλύτερο, με διαφορά, προϊόν για ντεμακιγιάζ !! Το έχετε δει σε ρουτίνα περιποίησης προσώπου, σε αγαπημένα και νομίζω σε haul. Χρειάζεται λίγη ποσότητα για να μαγνητίσει το μακιγιάζ χωρίς να μουτζουρώνει! Δεν θα μιλήσω άλλο για αυτό, απλά ότι είναι αγαπημένο. Σίγουρα θα το ξαναπάρω!!
  • Avene cleanance gel καθαρισμού για λιπαρά/ακνεϊκά δέρματα: Σκεφτόμουν να κάνω ένα post αποκλειστικά review για αυτό το gel καθαρισμού. Είναι ένα φαρμακευτικό προϊόν, δυνατό θα έλεγα, χωρίς σαπούνι για την καταπολέμηση της ακμής. Μου το πρότεινε η κολλητή μου για την ακμή και το δοκίμασα. Δυστυχώς, περίμενα πως και πως να τελειώσει! Μου ξέρανε τόσο πολύ το δέρμα, που στις πρώτες εβδομάδες ξεφλούδιζε το πρόσωπό μου (Σημειωτέον ότι έχω λιπαρό δέρμα)!! Βέβαια, μετά τη χρήση νιώθεις καθαρό το πρόσωπο, αλλά είναι τόσο ξηρό το δέρμα και αν δε βάλω ενυδατική αμέσως ''τραβιέται''! Δε νομίζω ότι αξίζει να περνάει το πρόσωπό μου όλο αυτό για 5-10 σπυράκια! Ελπίζω να μην χρειαστεί να το ξαναπάρω...
  • Clean & Clear blackhead clearing daily scrub: Αν και όταν το χρησιμοποίησα δεν είχα μαύρα στίγματα, για να σας πω αν κάνει δουλειά, αλλά  γενικά κάνει καλή δουλειά. Έχει μικρούς κόκκους που κάνουν απαλό μασάζ και καθαρίζουν το πρόσωπο. Αφήνει αίσθηση καθαριότητας και φρεσκάδας! Είναι ένα πολύ καλό gel καθαρισμού, και αρκετά φθηνό! Αν ξεμείνω από καθαριστικό προσώπου, θα το έχω στα υπόψιν!
  • Cien moisturizing cream: Όπως σας είχα πει και στο αναλυτικό review που είχα κάνει, μου άρεσε αρκετά αυτή η ενυδατική. Ήταν πολύ καλή σε συνδυασμό με το gel καθαρισμού της Avene, το οποίο όπως σας είπα, μου ξέρανε πολύ το δέρμα. Η συγκεκριμένη κρέμα, ενυδάτωνε αμέσως το δέρμα μου, αφήνοντας πολύ απαλό πρόσωπό μου! Επίσης απορροφάται πολύ γρήγορα και ήταν πολύ ανάλαφρη στο πρόσωπό μου. Μόλις τελείωσε η ενυδατική, πήγα να την ξαναπάρω, αλλά βρήκα μια άλλη από την ίδια εταιρία και είπα να τη δοκιμάσω. Πέρα όμως από αυτό, την ευχαριστήθηκα πολύ, ίσως την ξανά-αγοράσω!
  • Oriflame ''Milk & honey gold'' cream bath: Από αυτή τη σειρά είχα δοκιμάσει αρχικά την κρέμα σώματος και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη. Κάποια στιγμή είχανε βάλει σε πάρα πολύ καλή τιμή και το αφρόλουτρο, οπότε άρπαξα την ευκαιρία :P Κάνει αρκετό αφρό με σχετικά λίγη ποσότητα. Όσο για τη μυρωδιά...φανταστική! Το μέλι μυρίζει αρκετά γλυκά, και κάνει το μπάνιο εξαιρετικά χαλαρωτικό...Μετά το μπάνιο αφήνει ένα διακριτικό άρωμα στο σώμα. Πολύ καλό αφρόλουτρο, αν και δεν ξέρω αν θα το ξαναπάρω, εκτός κι αν το πετύχω πάλι σε προσφορά, γιατί είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή του (τουλάχιστον εγώ δεν έδινα περίπου 10 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, απλά για ένα αφρόλουτρο).
  • Cien ''Golden October'' shower cream: Τελευταία η Cien βγάζει μια σειρά από αφρόλουτρα για κάθε εποχή, με ονόματα και μυρωδιές εμπνευσμένα από την εκάστοτε εποχή. Το ''golden October'' ήταν στη φθινοπωρινή σειρά και είχε ένα γλυκό άρωμα πορτοκαλιού. Κατευθείαν αυτή η μυρωδιά μου θυμίζει φθινόπωρο, πολύ ωραία,μεθυστική μυρωδιά..Αφήνει διακριτικό άρωμα μετά το μπάνιο και κάνει πολύ αφρό! Έχω ήδη πάρει αφρόλουτρα από τη χειμερινή σειρά!
  • Korres ''Vanilla & cinnamon'' γαλάκτωμα σώματος: Γενικά τα γαλακτώματα σώματος του Korre μου αρέσουν πολύ γιατί είναι πολύ ενυδατικά, έχουν πολύ ενδιαφέρουσες μυρωδιές οι οποίες μένουν αρκετές ώρες στο δέρμα! Η συγκεκριμένη μυρίζει βανίλια και κανέλα, πολύ ''χειμωνιάτικη'', ζεστή μυρωδιά..(..ζεστή μυρωδιά;;χαχα). Μου άρεσε πολύ και θα την έχω υπόψιν μου, αν και προς το παρόν θέλω να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες κρέμες που υπάρχουν, με διαφορετικά αρώματα! 
  • Syoss shampoo ''Keratin perfection'': Αχ, το αγαπημένο μου σαμπουάν!! <3 Χωρίς υπερβολές, είναι το μόνο σαμπουάν που έχω δοκιμάσει ως τώρα και έχει ταιριάξει τόσο πολύ με τα μαλλιά μου. Αν και έχω δοκιμάσει και σαμπουάν από άλλες σειρές της Syoss, αυτό είναι μακράν το καλύτερο για μένα. Κάνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά και το άρωμα του μένει στα μαλλιά μου μέχρι και το επόμενο λούσιμο! Έχω κάνει ολόκληρο review, διαβάστε το εδώ.
Κάπου εδώ τελείωσε και το σημερινό post, ελπίζω να σας άρεσαν τα empties! Πείτε μου στα σχόλια! Χαίρομαι πολύ που επιτέλους το έγραψα αυτό το post, γιατί είχαν μαζευτεί πάρα πολλές συσκευασίες και έπιανα χώρο..τώρα ήρθε η ώρα να τις πετάξω! Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

P.S.: Συγνώμη που ήταν τόσο μεγάλο αυτό το post, είχα πολλά προϊόντα..ελπίζω να άντεξε κανείς να το διαβάσει μέχρι το τέλος..!!

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Το cleanance της Avene όπως και το bioderma είναι και δικά μου συνεχόμενα empties! Το gel από frezyderm θέλω να το δοκιμάσω αλλά προς το παρόν έχω μόνο μια κρέμα και την μάσκα για δέρματα με ακμή από την καινούρια τους σειρά! :)

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μείνει δηλαδή ικανοποιημένη από το gel της Avene? Μάλλον τότε δεν λειτουργεί σε όλους το ίδιο :) Έχω δει κάτι για τα προϊόντα της καινούργιας σειράς της Frezyderm, σε διάφορα blogs, αλλά δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα..πρέπει να έχει ωραία πραγματάκια! Φιλιά x :)

      Διαγραφή
  2. εμένα πάντως μου αρέσουν ταμεγάλα ποστ χιχιχι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι τι ανακούφιση είναι αυτό που είπες!! χαχα :) Ελπίζω τότε να σου άρεσε το post, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Το gel της Avene είχε ακριβός τα ίδια συμπτώματα με εσένα! αλλά τα σαμπουάν της Syoss δεν μου αρέσουν καθόλου! όσο για το Bioderma θα συνεχίσει να είναι αγαπημένο για πολλά χρόνια ακόμα! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει πολλά review για το gel της Avene και σχεδόν όλοι λένε ότι ξηραίνει πολύ το δέρμα! Βέβαια σε κάποιους λειτουργεί καλά...Τελικά δεν λειτουργούν τα προϊόντα σε όλους το ίδιο!! Μακάρι να συνεχίσουν να βγάζουν το Bioderma! Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή