New year, new start

1/11/2015 09:38:00 π.μ.

Σκεφτόμουν φέτος αν θα έκανα ένα post με τους στόχους μου για τη νέα χρονιά, όπως είχα κάνει και πέρυσι. Αλλά σκέφτηκα ότι καλύτερα θα είναι, φέτος να μην πολυσυζητήσω τους στόχους μου, μπας και τους πετύχω επιτέλους. Σκέφτηκα όμως να σας γράψω τις μελλοντικές μου σκέψεις σχετικά με το blog.

Φέτος είναι μια σχετικά δύσκολη χρονιά, καθώς από ότι λέμε, ετοιμαζόμαστε για πανελλήνιες. Μπορεί να μην τρελαίνομαι στο διάβασμα όπως άλλοι, αλλά το άγχος υπάρχει (είμαι και άνθρωπος που αγχώνομαι με το παραμικρό, οπότε..). Παρ' όλα αυτά, θέλω να ασχολούμαι πιο πολύ με το blog,να γράφω πιο συχνά και να ασχολούμαι με πιο δημιουργικά θέματα. Αλλά κυρίως να γράφω πιο συχνά posts. (Πραγματικά περιμένω τη στιγμή που θα έχω τελειώσει με το σχολείο και θα μπορώ να ασχολούμαι πιο εντατικά!!)

Επειδή όμως μπορεί να αργήσει αυτή η μέρα που θα ασχολούμαι σχεδόν αποκλειστικά με το blog μου, λέω να βάλω πιο κοντινούς στόχους. Σκεφτόμουν να βάλω καινούργιες στήλες και να ασχοληθώ περισσότερο με τις παλιές που έχω. Πιο συγκεκριμένα, θέλω να ξαναρχίσω να γράφω τα Fitspiration posts, μιας και τόσο καιρό έχω μαζέψει αρκετές συνταγές και θέλω να τις μοιραστώ. Επίσης στα Fitspiration posts, σκεφτόμουν να γράφω και μερικά tips που έχω βρει και εφαρμόσει κατά καιρό και δουλεύουν! 

Επίσης θα προσπαθήσω να βάζω συχνά nail tutorials, makeup tutorials (έχω κάνει ήδη ένα, δείτε το εδώ!) και hair tutorials!! Επιπλέον θέλω να κάνω μικρά posts με tips για το μακιγιάζ και την ομορφιά. 

Και τέλος, να σας πω για τις καινούργιες στήλες που σκέφτομαι να ξεκινήσω. Βλέποντας διάφορες bloggers να κάνουνε wishlists, σαν παιδί κι εγώ, ζήλεψα. Είχα πει να κάνω μια Christmas wishlist, αλλά μέσα σε όλα δεν πρόλαβα. Οπότε σκέφτηκα να κάνω, κάθε 2 μήνες, ένα post-wishlist! Να πω την αλήθεια, δεν έχω καταλάβει ακόμα πως ακριβώς γίνεται η όλη διαδικασία (το collage για παράδειγμα), οπότε αν ξέρει κάποιος από αυτά, ας μου δώσει τα φώτα του!! Θα περιμένω στα σχόλια να μου πείτε :)

Η δεύτερη ιδέα που είχα για καινούργια στήλη, είναι σχετική και με ένα στόχο που έχω βάλει φέτος. Σκέφτομαι, κάθε μήνα να κάνω ένα post σχετικά με το βιβλίο που θα έχω διαβάσει μέσα στο μήνα. Να κάνω δηλαδή κάτι σαν review: να σας γράφω την υπόθεση και την άποψή μου για το βιβλίο! Ακόμα και κανένα fun fact σχετικά με το βιβλίο, αν υπάρχει. Το θέμα είναι ότι δεν έχω σκεφτεί κάποιον τίτλο για αυτή τη στήλη, οπότε κάθε ιδέα για τίτλο, είναι ευπρόσδεκτη!! 

Πάνω-κάτω αυτές ήταν οι ιδέες που είχα σχετικά με το blog για το 2015! Ελπίζω να σας αρέσουν οι ιδέες, και στη θεωρία και στην πράξη! Ξαναλέω ότι, ιδέες για τίτλους για τις καινούργιες στήλες είναι πάντα ευπρόσδεκτες! Επίσης θα χαρώ πολύ να μου πείτε στα σχόλια τι άλλο θα θέλατε να δείτε φέτος εδώ στο blog! Οπότε, περιμένω να μου πείτε στα σχόλια! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Κοπέλα μου Καλή Χρονιά! Χαίρομαι πολύ για τις ιδέες - στόχους σου. Είναι πολύ ενδιαφέροντα και τα δύο. Αυτό με τη wishlist το είχα σκεφτεί κ εγώ αλλά δν είχα καμία ιδέα για τίτλο. Παρόλα αυτά αν μ έρθει κάτι για την άλλη με τα βιβλία θα σου πω εννοείται. Όσο για τις πανελλήνιες σου εύχομαι ο, τι καλύτερο. Απλά όντας κ εγώ αγχωδης κ επειδή έδινα πέρυσι θα σ έλεγα να μην αγχωθείς περισσότερο από όσο αξίζει ;) Καλή επιτυχία και συνέχισε την τέλεια δουλειά! Πολλά φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα σ΄ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσουν!! Πραγματικά, θα με βοηθήσει πολύ αν βρεις καμιά ιδέα για τίτλο για τη στήλη με τα βιβλία!! Αχ τυχερή, έφυγαν οι πανελλήνιες από πάνω σου!! Και πάλι σε ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια, χάρηκα πολύ με το σχόλιό σου! Πολλά φιλιά και να έχεις μια καλή χρονιά, να σου φέρει ότι επιθυμείς!! x

      Διαγραφή