A walk around Athens...

2/28/2015 02:18:00 π.μ.

Γειά σας, γειά σας...<3 Μετά από 2 εβδομάδες απουσίας (όταν κάτι προκύπτει, δυστυχώς το 1ο πράγμα που μένει πίσω είναι το blog!) επέστρεψα με ένα από τα πιο αγαπημένα μου post!! Δεν έχει πολύ μπλα-μπλα αλλά πάρα πολλές, ωραίες φωτογραφίες...τουλάχιστον εγώ τις έχω αγαπήσει τόσο πολύ!! Την Τετάρτη είχαμε πάει όλη η 3η λυκείου βόλτα στο Θησείο. Την τελευταία φορά που πήγα προς το Θησείο ήμουν πολύ μικρή και δεν θυμάμαι και πολλά..οπότε έπρεπε να πάω! Ευτυχώς έκανε καλό καιρό και ήταν όλα τόσο μαγικά..Πολύ καλή παρέα, ωραίος κόσμος και ωραίες στιγμές..<3 Αν και συνήθως με αγχώνουν λίγο τα μέρη που δεν ξέρω και έχουν πολύ κόσμο, ένιωθα πολύ άνετα, σαν να ήμουν στη γειτονιά μου! Ένας φίλος από την παρέα, που πηγαίνει πολύ συχνά για βόλτα στην Ακρόπολη, μας πήγε από κάτι σοκάκια που ήξερε και μας έβγαζε σε διάφορα ωραία σημεία. Μεταξύ άλλων, και στα Αναφιώτικα, όπου πήγα για πρώτη φορά και το λάτρεψα..<3 Πήγαμε από τη μεριά που είναι τα σπίτια και πραγματικά είναι σαν να είσαι σε νησάκι! (Fun fact: τα Αναφιώτικα είναι τίγκα στα γατιά!! Αν σας αρέσουν θα ξετρελαθείτε..!) Καθίσαμε σε κάποια στιγμή και φάγαμε κρέπες (σκέτη αμαρτία, αλλά οι τιμές πιο πάνω από το βράχο της Ακρόπολης!!)...Τι άλλο έγινε;; Α! Κάποια στιγμή έζησα μια στιγμή σαν να ήμουν σε ταινία: Περπατούσαμε με την παρέα μου και ένας τύπος έπαιζε μουσική με μια κιθάρα..η μουσική ήταν φανταστική, δυστυχώς δεν ξέρω τι είδος μουσικής ήταν αλλά θύμιζε λίγο κουβανέζικη..όλα ήταν τόσο ήρεμα! Μετά καθόμασταν σε μια καφετέρια και ήρθε ένα Ισπανός με μια κιθάρα και έλεγε ένα τραγούδι στα Ισπανικά, πολύ ωραία και αυτή η στιγμή <3 Επίσης, καθώς γυρίζαμε από ‘δω κι από ‘κει, περάσαμε από ένα πάγκο με ημιπολύτιμους λίθους! Ο τύπος εκεί έφτιαχνε κολιέ και διάφορα κοσμήματα με ημιπολύτιμους λίθους, και όλα ήταν φανταστικά! Δεν χόρταινες να τα κοιτάς...ειδικά τον αμέθυστο, που είναι από τους αγαπημένους μου λίθους..<3 Γενικά ήταν όλα τέλεια, ήμουν πολύ χαρούμενη για το υπόλοιπο της μέρας (και της επόμενης μη σου πω..!) Πάμε να δούμε τις φωτογραφίες για να πάρετε μια γεύση από το πόσο μαγικά ήταν όλα εκείνο το πρωί…





























Αυτές ήταν οι φωτογραφίες από τη βόλτα στο Θησείο..ελπίζω να σας άρεσαν, όσο άρεσαν και σε εμένα! Μπορεί σε κάποιον που πηγαίνει συχνά προς την Ακρόπολη να μην του κάνει πια τόσο αίσθηση, αλλά για εμένα που πήγα (ουσιαστικά) για πρώτη φορά ήταν υπέροχη εμπειρία..Ανυπομονώ για την επόμενη φορά που θα βρεθώ προς τα 'κει!! Πείτε μου στα σχόλια ποια φωτογραφία σας άρεσε πιο πολύ!! (Εμένα μου αρέσουν όλες, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια! Βέβαια αυτές από τα Αναφιώτικα είναι πολύ ιδιαίτερες...<3) Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Αχ τι τέλειες φωτογραφίες, πραγματικά με ταξίδεψες νομιζα πως ήμουν και εγώ εκεί :Ρ Πολύ όμορφο Post! Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αα σ΄ευχαριστώ πολύ!! Πολύ χαίρομαι που κατάφερα να σε ταξιδέψω προς τα 'κει :D Πολλά φιλιά :D

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Ηλιάνα!! Το γατόνι μορφή!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Καλά να έβλεπες πόσα γατιά είχε...θα τρελαινόσουν!! Πολλά φιλιά :D

      Διαγραφή
  3. τέλειες φωτογραφίες!!!!!!κάνω κάθε μέρα αυτή τη διαδρομή, και κάθε φορά νιώθω σαν να είναι η πρώτη φορά!!!δεν το βαριέμαι ποτέ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Όντως, πρέπει να είναι τέλειο να κάνεις συνέχεια αυτή τη διαδρομή, ειδικά όταν έχει τέτοιο ήλιο <3 Πολλά φιλιά :D

      Διαγραφή