Summer tag: Fun in the sun

5/30/2015 10:19:00 π.μ.

Φωτογραφία, πηγή: We heart it
 Γεια σας, γεια σας! Με το καλοκαιράκι προ των πυλών, είμαι στο καλύτερο mood ever! Ειδικά τώρα που τελείωσε και το μαρτύριο των Πανελληνίων, επόμενη στάση είναι οι διακοπές που αρχίζουν σε λίγο καιρό και δεν μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη. Επειδή λοιπόν είμαι εγώ σε τέτοια διάθεση, θέλω να βάλω και εσάς σε αυτή τη διάθεση (θα πω πολλές φορές ακόμα τη λέξη ''διάθεση''. Διάθεση, διάθεση, διάθεση χαχαχα). Επίσης είχα όρεξη να κάνω ένα tag, γιατί συνειδητοποίησα ότι το μόνο tag που έχω κάνει ποτέ είναι το Liebster Blog Award, οπότε σκέφτηκα να ψάξω ένα tag που να είναι σχετικό με καλοκαιράκι...και βρήκα! Βέβαια ήταν στα αγγλικά οπότε το μετέφρασα, πρόσθεσα εγώ τις τελευταίες 5 ερωτήσεις και επίσης έφτιαξα τους δικούς μου ''κανόνες''! Πάμε να δούμε πρώτα τους κανόνες και ύστερα τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις.

Κανόνες:
 1) Όταν απαντήσεις τις ερωτήσεις στο blog σου, να αναφέρεις το άτομο που σε έκανε tag και το blog του!
2)Να απαντήσεις όλες τις ερωτήσεις!
3)Αν θες πρόσθεσε 1 ερώτηση στο τέλος του tag.
4)Τέλος, κάνε tag τουλάχιστον 3 άτομα και ενημέρωσε τους!

Πάμε στις ερωτήσεις:

1)Τι σου αρέσει πιο πολύ στο καλοκαίρι;;
  • Λοιπόν, το καλοκαίρι γενικά μου αρέσει. Μου αρέσει που έχει ζεστό καιρό, που πάμε για μπάνια στη θάλασσα, που έχει συνέχεια ήλιο και που νυχτώνει αργά!! Αλλά ένα πράγμα που ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ στο καλοκαίρι, είναι ότι σουλατσάρουν οι κατσαρίδες.
2)Στον ήλιο καίγεσαι ή μαυρίζεις;;
  • Στα πρώτα 2 μπάνια, όταν κάθομαι στον ήλιο, κοκκινίζω. Αλλά μετά μαυρίζω και μαυρίζω και εύκολα,αν και δεν είμαι πολύ fan της ηλιοθεραπείας. Είμαι τύπος που θα κάτσω όλη την ώρα στη θάλασσα και θα βγω 10 λεπτά πριν φύγουμε!
3)Αγαπημένο καλοκαιρινό βερνίκι νυχιών;;
  • Αυτό πρέπει να το σκεφτώ...αχ δε μπορώ να διαλέξω, είναι όλα παιδιά μου :( Λοιπόν θα πω το πιο απλό, ένα απλό άσπρο βερνίκι, που είναι πολύ κομψό ειδικά όταν έχεις λίγο μαύρισμα! Για εμένα το άσπρο βερνίκι το καλοκαίρι είναι ότι και το μαύρο το χειμώνα, αναδεικνύει τέλεια τα νύχια (white is the new black ας πούμε!) Το αγαπημένο μου άσπρο βερνίκι είναι από τη Lovie και είναι το No.1!
4)Αγαπημένο καλοκαιρινό ποτό/ αναψυκτικό;;
  • Λοιπόν το καλοκαίρι, από αναψυκτικό, πίνω πάρα πολύ παγωμένο τσάι. Πάρα πολύ, το λατρεύω! Για πότο τώρα, αν και δεν πίνω, δεν μου πολυ-αρέσει, αν είναι να πιω κάτι θα πιω ή Bacardi breezer (ειδικά με γεύση καρπούζι <3) ή Gordon's Space! Ελαφριά και δροσιστικά ποτά! 
5)Αγαπημένο ρούχο/αξεσουάρ για το καλοκαίρι;;
  • Για ρούχο, θα πω τις παντελόνες γιατί είναι ανάλαφρες, δροσερές και μπορείς με τα κατάλληλα αξεσουάρ να τις μετατρέψεις από πρωινές σε βραδινές! Πρόσφατα, πήρα μια παντελόνα, την οποία ανυπομονώ να τη φορέσω αυτό το καλοκαίρι! Όσον αφορά το αξεσουάρ, θα πω τα σανδάλια και τις εσπαντρίγιες! 
6)Αγαπημένη εφαρμογή στο κινητό που χρησιμοποιείς πολύ το καλοκαίρι;;
  • Αυτή μου φαίνεται λίγο χαζή ερώτηση, δηλαδή υπάρχουν εφαρμογές που είναι καλοκαιρινές;; Δεν το καταλαβαίνω. Παρόλα αυτά, θα πω το instagram, με τη λογική ότι το καλοκαίρι βγαίνουμε περισσότερο έξω, πάμε διακοπές σε διάφορα μέρη, οπότε έχουμε πιο πολλά ερεθίσματα για να βγάλουμε φωτογραφίες.
7)Αγαπημένη καλοκαιρινή ταινία;;
  • Δε μπορώ να σκεφτώ κάποια καλοκαιρινή ταινία..Βέβαια με το που διάβασα την ερώτηση μου ήρθε στο μυαλό κωμωδία, και συγκεκριμένα η ταινία ''Οι μεγάλοι'' με τον Adam Sandler. Αν και δεν έχει να κάνει με καλοκαίρι (αν και νομίζω έχει να κάνει με διακοπές) δεν ξέρω γιατί μου ήρθε στο μυαλό. Ίσως επειδή την είχα δει με τις κολλητές μου στην πρεμιέρα, και τότε ήταν καλοκαίρι (11 Ιουλίου συγκεκριμένα!), ίσως για αυτό. 
8)Αγαπημένο προϊόν περιποίησης/ μακιγιάζ που χρησιμοποιείς πολύ τις καλοκαιρινές μέρες;;
  • Λοιπόν, ένα προϊόν περιποίησης που χρησιμοποιώ πολύ το καλοκαίρι, νομίζω ότι είναι το lip balm, γιατί τα χείλη μου σκάνε πολύ το καλοκαίρι και δεν το αντέχω. Το προϊόν μακιγιάζ που χρησιμοποιώ το καλοκαίρι είναι σίγουρα η bb cream, είναι ιδανική για καλοκαίρι! Αν και το χειμώνα μόνο bb cream χρησιμοποιώ και ποτέ foundation, θα την προτιμήσω σίγουρα και το καλοκαίρι γιατί είναι πολύ ελαφριά και απορροφάται γρήγορα. Γιατί ποιος θέλει με τέτοια ζέστη να ανησυχεί μήπως φύγει το foundation;; (if you know what I mean..)
9)Αγαπημένη καλοκαιρινή δραστηριότητα;;
  • (Το να σαπίζω όλη μέρα στο κρεβάτι και να βλέπω σειρές που δεν προλαβαίνω το χειμώνα, θεωρείτε δραστηριότητα;;! χαχαχα)...Σοβαρά όμως τώρα, το κολύμπι. Πραγματικά το καλοκαίρι, αν έχω εύκολη πρόσβαση στη θάλασσα, ευχαριστιέμαι το κολύμπι. Εκτός από αυτό, τα καλοκαίρια δεν κάνω και τίποτα συναρπαστικό που δεν το κάνω το χειμώνα :P 
10)Αγαπημένο προϊόν για τα χείλη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού;;
  • Άντε πάλι :P Το lip balm! Και αν νιώθω πιο τολμηρή, προτιμώ lip balm με λίγο χρώμα, χαχαχα! Πιο συγκεκριμένα, τα ''Baby lips'' από Maybelline. Μπορεί όλο το χειμώνα να τα έχω ξεχασμένα σε κάποιο ντουλάπι, μόλις όμως μπαίνει το καλοκαιράκι, τα ''ανασύρω'' και τα χρησιμοποιώ συνέχεια!
11)Ένα τραγούδι που έχεις συνδυάσει με το καλοκαίρι;;
  • Δύσκολη ερώτηση..νομίζω ότι κάθε καλοκαίρι το έχω συνδυάσει με διαφορετικό τραγούδι! Αλλά εδώ και μερικές εβδομάδες μου έχει κολλήσει το ''Κρουαζιέρα θα σε πάω'' του Βαγγέλη Γερμανού, και μπορώ να εξηγήσω γιατί: 1) Μιλάει για καλοκαίρι 2)Είναι ''κλασσικό'' καλοκαιρινό τραγούδι και 3) Είναι σχετικό με διακοπές, πλοίο, καλοκαίρι, νησιά, ταξίδια...και εγώ φέτος θα πάω για πρώτη φορά με τις φίλες μου διακοπές, σε νησί, με πλοίο, το καλοκαίρι...νομίζω είναι προφανές γιατί μου έχει κολλήσει..!! Οπότε το έχω συνέχεια κολλημένο στο πίσω μέρος του μυαλού μου και όποτε το σκέφτομαι, θυμάμαι το καλοκαίρι που έρχεται <3
12)Μια καλοκαιρινή ανάμνηση που έχεις;;
  • Πάλι δύσκολη ερώτηση γιατί έχω πολλές ωραίες καλοκαιρινές αναμνήσεις και οι περισσότερες είναι από όταν ήμουν πιο μικρή και κάναμε διακοπές με τα ξαδέρφια μου! Περνάγαμε πάρα πολύ ωραία, τα σκέφτομαι και χαίρομαι!! Πάντως κάτι που κάναμε και το βρίσκω πολύ αθώο και γλυκούλι τώρα που το σκέφτομαι, είναι που όταν ήμασταν στη θάλασσα, και είχε λίγο κυματάκι, ''βρίζαμε'' το Δία (ξέρεις, Δία είσαι χαζός, δεν είσαι βασιλιάς, είσαι βλάκας και τέτοια) για να θυμώσει και να στείλει μεγαλύτερα κύματα για να παίξουμε χαχα <3
13)Προτιμάς διακοπές σε ένα κοσμοπολίτικο μέρος ή σε ένα πιο απομονωμένο;;
  • Νομίζω ότι προτιμώ σε ένα πιο ''ήσυχο'' μέρος. Με αγχώνει κάπως όταν σε ένα μέρος έχει πάρα πολύ κόσμο..βέβαια όταν λέμε πιο ήσυχο, εννοούμε να έχει και 10 ανθρώπους μην είμαι μόνο εγώ και τα δέντρα!
14)Προτιμάς βουνό ή θάλασσα για τις καλοκαιρινές διακοπές;;
  • ΣΙΓΟΥΡΑ θάλασσα!! Χωρίς δεύτερη σκέψη! Στο βουνό τι να κάνεις μες τη ζέστη;; Ενώ στη θάλασσα πας κάνεις καμιά βουτιά και περνάει ευχάριστα η ώρα!
Και τέλος...

15)Τι στόχους/σχέδια έχεις για αυτό το καλοκαίρι;;
  • Αχ, πολλά και διασκεδαστικά..<3 Λοιπόν, έχουμε και λέμε..:

  1. Πρώτα απ' όλα, με το καλό, θα πάω αρχές Ιουλίου διακοπές με τις φίλες μου και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένη, είναι οι πρώτες μας διακοπές μαζί!!
  2. Όταν γυρίσω, θέλω να ξεκινήσω πάλι το γυμναστήριο. Το χειμώνα για διάφορους λόγους δεν είχα όρεξη να πάω, ενώ τώρα ανυπομονώ να ξεκινήσω!
  3. Θέλω να τελειώσω σειρές που είχα αφήσει μισές το χειμώνα και να ξεκινήσω κάποιες που θέλω να δω πολύ καιρό.
  4. Θέλω να διαβάσω αρκετά βιβλία, γιατί το χειμώνα διάβασα πάρα πολύ λίγα και αισθάνομαι κάπως περίεργα.
  5. Θέλω να ασχολούμαι πιο πολύ με το blog μου, τώρα θα έχω πάρα πολύ χρόνο!
  6. Και τέλος, θέλω να βγαίνω πιο πολύ με τους φίλους μου και να πηγαίνουμε βόλτες γιατί κάτι μας πιάνει το καλοκαίρι και χανόμαστε!
(Αυτοί είναι οι στόχοι μου για το καλοκαίρι και εύχομαι να πάνε όλα καλά και να τους πετύχω όλους!!)

Τέλος, οι κοπέλες που κάνω tag, είναι..:

Αυτό ήταν και το tag, μου άρεσε που το έκανα! Γενικά μου αρέσουν τα tags αλλά δεν με κάνουν σχεδόν ποτέ tag, οπότε έκανα ένα μόνη μου :P Ελπίζω να σας άρεσε, να ήταν ευχάριστο! Όσες κοπέλες το κάνετε, ενημερώστε με, γιατί με ενδιαφέρει πολύ να δω και τις δικές σας απαντήσεις!! Τέλος, ακόμα και αν δεν το κάνετε, πείτε μου στα σχόλια τα δικά σας σχέδια για το καλοκαίρι, περιμένω να μάθω..! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..

Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά <3

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Ελπίζω να το κάνεις κι εσύ! Φιλιά <3

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα και εγώ μουλιάζω μέσα στη θάλασσα μέχρι να έρθει η ώρα να φύγουμε, σπάνια θα με βρεις έξω στην παραλία!! ;) Μου έδωσες έμπνευση τώρα να ψάξω για παντελόνα, έχω την εντύπωση πως δεν είχα ποτέ κάποια! Φιλάκια πολλά Ηλιάνα μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι και να φανταστείς εμένα παλιά μου άρεσε πάρα πολύ η ηλιοθεραπεία, καθόμουν με τις ώρες! Ενώ τώρα με τραβάνε για να βγω από τη θάλασσα :P Να ψάξεις, είναι πολύ άνετες και δροσερές, ιδανικές για τώρα με τις ζέστες! Θα κάνω και ένα OOTD με αυτή την παντελόνα, γιατί τώρα δεν φαίνεται καλά, αδικείται! Πολλά φιλιά Σταυρούλα μου :D

      Διαγραφή
    2. Εγώ ποτέ δεν ήμουν της ηλιοθεραπείας, πάντα μούλιαζα στο νερό και με έβγαζαν με παπαριασμένο δέρμα απ'τη θάλασσα χαχαχα! Ω ναι να κάνεις να μου δώσεις ιδέες!! x

      Διαγραφή
  3. Ηλιάνα μου σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα στις διακοπές σου. Πάντα οι πρώτες διακοπές με τις φίλες μας μάς μένουν αξέχαστες. Σ'ευχαριστώ πολύ για το tag. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, εύχομαι να μου μείνουν αξέχαστες (με την καλή έννοια πάντα!)..Ελπίζω να κάνεις κι εσύ το tag, ανυπομονώ να δω τις απαντήσεις σου, πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή