Diy decor ideas | Decoration

7/27/2015 11:14:00 π.μ.

Όποιος με ξέρει καλά θα ξέρει (ή τουλάχιστον θα έχει προσέξει) ότι μου αρέσει πολύ να διακοσμώ και να ανακαινίζω διάφορους χώρους. Ένα μέρος που πειραματίζομαι και το αλλάζω συνέχεια, είναι το δωμάτιο μου. Μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές στους χώρους και νιώθω ότι ανανεώνομαι και εγώ η ίδια όταν αλλάζω κάτι στο δωμάτιό μου. Είτε θα βάψω τους τοίχους, είτε θα αλλάξω θέση στα έπιπλα, ακόμα και να αλλάξω τα κάδρα από τους τοίχους μου φτάνει για να νιώσω καλύτερα! Έτσι πάντα (ειδικά όταν αλλάζουν οι εποχές!) είμαι σε συνεχή αναζήτηση για να αλλάξω κάτι στο δωμάτιο μου και να το κάνω καλύτερο. Πιστός φίλος σε αυτό είναι το Pinterest το οποίο σου δίνει τρομερές ιδέες για διακόσμηση και όχι μόνο. Τώρα λοιπόν που καλοκαίριασε, που τελειώσαν και τα σχολεία και έχω πολλές ελεύθερες ώρες, τρωγόμουν για μια αλλαγή στο δωμάτιο μου. Τον τελευταίο χρόνο, έχω αναπτύξει επίσης μια αγάπη για το χρυσό και το rosegold. Ότι μπορώ να έχω χρυσό, θα το έχω. Είχα λοιπόν την μανία της διακόσμησης, ήρθε και η μανία με το χρυσό και αυτά τα δύο μαζί είναι κακό δίδυμο! Επειδή με το να έπαιρνα διάφορα χρυσά αντικείμενα...θα μου κόστιζε αρκετά, πήρα ένα χρυσό spray από ένα χρωματοπωλείο και άρχισα να βάφω τα πάντα! Είναι τρομερό το πόσο μπορείς να ανανεώσεις και να αλλάξεις κάτι με ένα απλό spray. Παρακάτω σας δίνω κάποιες ιδέες για το πως και που να χρησιμοποιήσετε το spray για να μεταμορφώσετε και το πιο απλό αντικείμενο!! Νομίζω θα μείνετε έκπληκτοι με το πως άλλαξαν κάποια πολύ απλά και καθημερινά αντικείμενα στο σπίτι και τώρα φαίνονται σαν να είναι ολοκαίνουργια...Πάμε να ξεκινήσουμε;;

Αρχικά να σας πω ότι το spray που πήρα εγώ είναι το ''Morris color spray: Chrome effect gold - γυαλιστερό διακοσμητικό βερνικόχρωμα'' και κόστισε νομίζω 4,70 ευρώ. Είναι πολύ καλή τιμή γιατί έχω βάψει πόσα πράγματα και ακόμα έχει μέσα προϊόν. Επίσης να σας πω ότι όταν έβαφα ήμουν στο μπαλκόνι και είχα απλώσει κάτω ένα παλιό πλαστικό τραπεζομάντιλο που δεν με ένοιαζε να χαλάσει. Στο δια ταύτα τώρα...

Χρυσός καθρέπτης: Αυτό τον καθρέπτη τον αγόρασα πριν λίγες μέρες από το Jumbo περίπου 6 ευρώ. Το πλαίσιο γύρω γύρω ήταν σκούρο καφέ (προς μαύρο). Επειδή λοιπόν όπως καταλαβαίνετε πήγαινε κόντρα στη μανία μου για χρυσό, κάλυψα τον καθρέπτη με πολλές εφημερίδες και κολλητική ταινία αφήνοντας μόνο το πλαίσιο του (προσοχή να μη μείνει ακάλυπτο κανένα σημείο του καθρέπτη!). Πήρα το spray και έβαψα το μαύρο πλαίσιο. Το αποτέλεσμα είναι πολύ γυαλιστερό, σαν να είναι φτιαγμένος από άλλο υλικό και όχι από ξύλο! Δεν χρειάστηκε να το περάσω δεύτερη φορά, απλά το άφησα να στεγνώσει καλά και έβγαλα τις εφημερίδες. Σε μερικά σημεία που είχε περάσει λίγο το spray, πήρα λίγο azax, το ψέκασα προσεκτικά σε εκείνο το σημείο και με μια σπάτουλα, πολύ προσεκτικά για να μην γρατζουνίσω τον καθρέπτη, το καθάρισα!

Χρυσά καδράκια: Όπως βλέπετε έβαψα και 2 καδράκια που είχα αλλά με διαφορετικό τρόπο. Το ένα κάδρο, το μεγάλο, ήταν αρχικά μαύρο και δεν το χρησιμοποιούσα πια γιατί δεν μου άρεσε. Έτσι το έβαλα πάνω στο παλιό τραπεζομάντιλο και το έβαψα όλο, καλύπτοντας και την παραμικρή σπιθαμή μαύρου. Όταν στέγνωσε, πήρα σπάγκο και μέτρησα πόσο θα μου χρειαζόταν από τη μία άκρη του κάδρου ως την άλλη. Έκοψα 3 ίδια κομμάτια και με σιλικόνη κόλλησα και τις 2 άκρες τους στο κάδρο, για να είναι σαν σχοινί μπουγάδας. Και τέλος, διάλεξα μερικές από τις φωτογραφίες των διακοπών και τις κρέμασα στα σχοινάκια με ξύλινα μανταλάκια! Και με πολύ λίγο κόστος έχουμε ένα τόσο ωραίο και πρωτότυπο αποτέλεσμα!

Το άλλο καδράκι, στην αρχή ήταν κι αυτό μαύρο, αλλά είχα πάρει μπογιά και το είχα βάψει άσπρο. Επειδή όμως πάλι δεν μου άρεσε, το είχα κρύψει. Όταν πήγα να το βάψω, σκεφτόμουν να το έβαφα κι αυτό όλο χρυσό, αλλά βγήκε κάτι καλύτερο: πέρναγα με το spray πολύ απαλά το καδράκι και σε μερικά σημεία το πάταγα πιο έντονα για να βγει ανομοιόμορφο. Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα γιατί μου θυμίζει παλιό και ''καμένο'' αντικείμενο. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα πως και που θα το διακοσμίσω στον τοίχο, αλλά ήθελα να σας δείξω την τεχνική αυτή.
Κηροπήγιο με δαντέλα: Με ένα παλιό βάζο από μερέντα, ένα κομμάτι χειροποίητη, πλεκτή δαντέλα και λίγη σιλικόνη φτιάξαμε ένα πολύ όμορφο και απλό κηροπήγιο! Το μόνο που χρειάζεται είναι να μετρήσετε πόση δαντέλα θα χρειαστείτε για να τυλίξετε ένα σημείο του βάζου και με σιλικόνη να κολλήσετε τις άκρες της δαντέλας με το βαζάκι για να μην ξετυλιχτεί. Αν θέλετε να κλείνετε το βαζάκι όταν δεν είναι αναμμένο, μπορείτε να βάψετε χρυσό το καπάκι. Τέλος βάζουμε ένα κεράκι ρεσό μέσα και είναι έτοιμο! Πολύ ωραία ιδέα και για δωράκια!

Τώρα που τελείωσα το σχολείο, έκανα ένα γενικό, καλό ξεκαθάρισμα σε βιβλία, τετράδια και γενικά σχολικά είδη. Όλα τα χρόνια πάνω στο γραφείο μου είχα πολλά πράγματα που τα χρειαζόμουν για το σχολείο, όπως μεγάλες μολυβοθήκες γεμάτες με μολύβια, στυλό, υπογραμμιστές, γόμες αλλά και άλλα πράγματα όπως post-it χαρτάκια. Φυσικά δεν μπορούσα να τα κρύψω, ήθελα να τα έχω εύκαιρα για τις εργασίες μου.Τώρα όμως που δεν θα τα χρειάζομαι, σκέφτηκα να ελαφρώσω λίγο το γραφείο μου. Έτσι χρειαζόμουν τα απαραίτητα (φωτιστικό και μια μικρή μολυβοθήκη) αλλά και μερικά άλλα πραγματάκια που θα πρόσθεταν ένα ''κάτι'' στο έπιπλο...

Χρυσό φωτιστικό: Εδώ και πολλά χρόνια έχω 2 φωτιστικά γραφείου. Το ένα ήταν με έντονο λευκό φως και ήταν διάφανος ο σκελετός του και το άλλο ήταν ένα μικρότερο μαύρο φωτιστικό με κίτρινο χαμηλό φως. Για διάφορους λόγους χρησιμοποιούσα μόνο το διάφανο φωτιστικό, μου ήταν πιο βολικό για το γράψιμο, οπότε το άλλο το είχα κρυμμένο στη ντουλάπα (αν και το μαύρο φωτιστικό μου άρεσε πιο πολύ σαν σχέδιο). Οπότε τώρα, το διάφανο φωτιστικό έφυγε (επιτέλους) και έβγαλα πάλι το μαύρο. Αλλά επειδή το χρώμα του ήταν πολύ απλό και συνηθισμένο, το έβαλα κάτω με το spray και το μεταμόρφωσα σε ένα εντελώς καινούργιο, πιο σοφιστικέ φωτιστικό!! Πρόσεξα μόνο να καλύψω με ταινία την πρίζα, τα σημεία όπου έχει καλώδια και μπορεί να περνάει το ρεύμα, την λάμπα την κάλυψα με εφημερίδες όπως και το εσωτερικό που είναι η λάμπα (το άσπρο κομμάτι γύρω γύρω από αυτήν)...και ξεκίνησα να βάφω σαν τρελή! Το πέρασα 1 φορά χωρίς να ξεχάσω ακάλυπτο κάποιο σημείο. Όταν στέγνωσε πολύ καλά, έβγαλα τις ταινίες και τις εφημερίδες και ήταν έτοιμο να πάει στην καινούργια του θέση!! Είμαι πολύ περήφανη που κατάφερα να το μεταμορφώσω από...πάπια σε κύκνο!!
Χρυσή μολυβοθήκη: Άλλη μια αλλαγή στο γραφείο μου...Όπως σας είπα, συνήθιζα να έχω πολλές και μεγάλες μολυβοθήκες γεμάτες με πράγματα. Τώρα όμως ανέσυρα από ένα συρτάρι αυτή τη μολυβοθήκη. Την είχα πάρει πριν χρόνια από το Jumbo και το αρχικό της χρώμα ήταν φούξια (τη σιχαινόμουν!). Επίσης στον πάτο είχε μουντζούρες από μελάνια και ήταν μια αηδία. Τώρα όμως, πήρα το spray και την έβαψα όλη! Με αυτό τον τρόπο και μου αρέσει πολύ σαν χρώμα και φαίνεται σαν καινούργια, αφού καλύφθηκαν τα μελάνια! Τώρα την κρατάω πολύ minimal, με λίγα στυλό μέσα, ίσα ίσα για να μη φαίνεται άδεια.
Χρυσό βαζάκι με λουλούδια: Σας αρέσει αυτό το βαζάκι με τα λουλούδια;; Θα σας πέρναγε από το μυαλό ότι είναι βαμμένο με spray;; Μήπως θα σας πέρναγε από το μυαλό ότι είναι ένα απλό βαζάκι από μαγιονέζα;; Μάλλον όχι..! Ε λοιπόν, πήρα το βαζάκι, το ξέπλυνα, το έβαψα με το χρυσό spray και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Τόσο απλό, τόσο γρήγορο αλλά ταυτόχρονα και τόσο ωραίο!! Μου αρέσει και η αντίθεση που κάνει με τα άσπρα τριαντάφυλλα <3
Χρυσή μινιατούρα γατάκι: Αυτή την ιδέα την έχω δει από το Pinterest και είναι πολύ καλή! Παίρνεις ένα πλαστικό ζωάκι (από αυτά που παίζουν τα παιδάκια) και τη βάφεις με spray είτε σε χρυσό, είτε σε ασημί! Έτσι έκανα κι εγώ με ένα πλαστικό ζωάκι που βρήκα σε ένα κουτί με παλιά παιχνίδια. Το έβαψα χρυσό με το spray και μετατράπηκε σε ένα όμορφο στολιδάκι για το γραφείο μου! Κανείς δεν ξέρει ότι αυτό είναι ένα παλιό παιχνίδι. Όταν βρω πάλι κανένα τέτοιο παιχνιδάκι θα το βάψω και αυτό, μ' άρεσε πολύ αυτή η ιδέα!

Αυτό ήταν το post με τις ιδέες για διακόσμηση! Πείτε μου στα σχόλια ποια ιδέα σας άρεσε περισσότερο.Αν δεν σας αρέσει γενικά το χρυσό, ελπίζω να μη βαρεθήκατε αυτό το post. Όλες οι ιδέες νομίζω ήταν πολύ απλές, εύκολες και οικονομικές ώστε να μπορείτε να τις κάνετε και εσείς στο σπίτι! Ελπίζω να τις δοκιμάσετε κι εσείς και να ανανεώσετε το χώρο σας. Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. η τελευταία φωτογραφία είναι η αγαπημένη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμένα αγαπημένη μου είναι η φωτογραφία που είναι μέσα στην τελευταία φωτογραφία! xx

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα ολα!!!! Σ'ευχαριστούμε για τις ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή