What's in my beach bag | Summer 2015

7/07/2015 02:44:00 π.μ.

Γεια σας, γεια σας! Σήμερα έχουμε το πρώτο καλοκαιρινό post για φέτος! Τώρα που σας γράφω είμαι σε πολύ καλοκαιρινή διάθεση γιατί επιτέλους ήρθε η εβδομάδα που θα φύγω για διακοπές!! Από τη μία είμαι ενθουσιασμένη από την άλλη φοβάμαι λίγο και αγχώνομαι για το αν θα πάνε όλα καλά. Λίγο πριν ξεκινήσω λοιπόν να βάζω τα πράγματα στη βαλίτσα, σκέφτηκα να κάνω μερικά posts σχετικά με το τι θα πάρω μαζί μου, για να σας δώσω και 'σας ιδέες για το τι να πακετάρετε. Εγώ κλασσικά είμαι ο τύπος που ακόμα και για ένα διήμερο θα πάρει μαζί του ακόμα και όλο το δωμάτιο ''σε περίπτωση που χρειαστεί κάτι''. Όμως επειδή δεν θέλω να κουβαλήσω πάλι πολλά πράγματα μαζί μου, κάνω ότι μπορώ για να σκεφτώ λογικά και να βάλω στη βαλίτσα μόνο ότι πραγματικά θα χρειαστώ. Σήμερα θα σας δείξω το νεσεσέρ που θα πάρω μαζί μου για την παραλία. Πέρα από τα κλασσικά και αυτονόητα (πετσέτα, χαρτομάντιλα, νερό) θα σας δείξω ποια άλλα είναι τα δικά μου must-haves...Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν;;
Ας ξεκινήσουμε με τα γυαλιά ηλίου. Σε καμία περίπτωση δεν τα ξεχνάμε, εκτός κι αν θέλουμε να χαλάσουμε τα μάτια μας, να ζαλιστούμε και να ζαβλακωθούμε από τον ήλιο. Τα γυαλιά που βλέπετε στη φωτογραφία δεν είναι δικά μου, είναι της γιαγιάς μου που πέθανε πριν λίγο καιρό και τα πήρα για ενθύμιο. (Λόγω του σχήματος τα λέγαμε ''τα γυαλάκια του John Lennon'' και όταν τα φόραγε είχε φάση, της πηγαίνανε :)..) Πάντως είναι πολύ ωραία γυαλιά ηλίου και μες τη μόδα, μακάρι να μου πηγαίνανε! Τα δικά μου είναι σκούρο καφέ χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες σε στυλ aviator. 
Περνάμε σε κάτι άλλο που δεν το ξεχνάμε ποτέ: το αντηλιακό. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα αντηλιακά! Δεν είχα καθόλου αντηλιακό, ούτε προσώπου, ούτε σώματος, κι έτσι μπήκα σε διάφορα ηλεκτρονικά φαρμακεία για να ψάξω προσφορές. Και βρήκα την καλύτερη προσφορά στο Pharmasofia: αντηλιακό προσώπου και αντηλιακό σώματος (σε κανονικές συσκευασίες) από Korres, μόνο 7,40 ευρώ!! Και μαζί με τα μεταφορικά πλήρωσα περίπου 11,50 ευρώ! Δεν είναι τρομερή προσφορά;;! Αυτό το πακέτο, στα κανονικά φαρμακεία, το έβρισκα από 18 ευρώ και πάνω. Τα συγκεκριμένα αντηλιακά τα είχα και πέρυσι και γενικά έμεινα ικανοποιημένη. Βέβαια δεν μου αρέσει πολύ που η αντηλιακή του προσώπου, λόγω της σύστασης της, θέλει λίγη ώρα για να απλωθεί καλά. Απορροφάται σχετικά γρήγορα και έχει ωραίο άρωμα. Και ας μην ξεχνάμε τον υψηλό δείκτη προστασίας που έχουν!!
Στη συνέχεια, έχουμε το lip balm, γιατί τα χείλη μας τείνουν να σκάνε πολύ λόγω της ζέστης, του ήλιου και του θαλασσινού νερού. Εδώ έρχεται το αυτό το προϊόν για να σώσει την κατάσταση! Το δικό μου είναι ένα από την Oriflame, από τη σειρά essentials και είναι καινούργιο. Δεν έχει χρώμα (και καλύτερα), έχει πολύ ουδέτερο, διακριτικό άρωμα και είναι πάρα πολύ ενυδατικό! Ίσως το πιο ενυδατικό lip balm σε stick που έχω στη συλλογή μου. Βέβαια δεν έχει SPF αλλά τι να κάνουμε. Εσείς αν έχετε με SPF καλό είναι να το προτιμήσετε για να είστε εντελώς καλυμμένες. 
Το τελευταίο προϊόν που έχω να σας δείξω είναι κάτι που τόσα χρόνια δεν το έπαιρνα εγώ, αλλά η μάνα μου: κάποια αλοιφή ή stick για τσιμπήματα από τσούχτρες και ότι άλλο μπορεί να σε τσιμπήσει στην θάλασσα. Εμείς έχουμε το φυτικό stick από Korres με μείγμα μελισσόχορτου και μείγμα άλλων βοτάνων για όλα τα τσιμπήματα. Το έχουμε καιρό και δεν θυμάμαι αν όντως κάνει δουλειά, αλλά ας ελπίσουμε... :P
Αυτά ήταν λοιπόν τα πράγματα που θα πάρω μαζί μου το νεσεσέρ της παραλίας! Φέτος είναι η μόνη χρονιά που δεν θα πάρω μαζί μου κάποιο βιβλίο ή ακουστικά για να ακούσω μουσική...άλλωστε τι να τα κάνω;; Θα έχω καλή παρέα και θάλασσα, δεν θέλω τίποτα άλλο! Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε αυτό το post και επίσης ποια είναι τα δικά σας must-have προϊόντα για την παραλία! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο (πολύ σύντομο) post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

P.S: Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει, το νεσεσέρ που βλέπεται είναι από τα H&M  και κόστισε 4 ευρώ!

You Might Also Like

0 σχόλια