What's in my makeup bag | Summer Holiday edition

7/10/2015 12:57:00 π.μ.

Όπως σας είπα και στο προηγούμενο post (διαβάστε το εδώ) αυτή την εβδομάδα φεύγω για διακοπές και σκέφτηκα πριν ξεκινήσω να πακετάρω, να σας δείξω μερικά από τα πράγματα που θα πάρω μαζί μου. Στο προηγούμενο post, σας έδειξα τι έχω στο νεσεσέρ της παραλίας. Σε αυτό το post λοιπόν, θα δούμε αναλυτικά τα προϊόντα μακιγιάζ που θα πάρω μαζί μου. Όπως θα δείτε είναι τα απαραίτητα για το μακιγιάζ, ήθελα να κρατήσω τα πράγματα απλά και να μην πάρω μαζί μου ένα τόνο πράγματα. Θα μείνω στο νησί 3 μέρες, άρα 2 βράδια -τα οποία φυσικά και δεν θα τα περάσω στο ξενοδοχείο- οπότε θέλω να βγαίνω περιποιημένη έξω στις βόλτες μου. Καθώς κοίταζα το συρτάρι που αποθηκεύω τα προϊόντα μακιγιάζ μου, σκεφτόμουν: ''Μήπως να πάρω μαζί μου και αυτή την παλέτα, σε περίπτωση που μου 'ρθει να κάνω κανένα ιδιαίτερο/παράξενο μακιγιάζ ματιών...'' και αμέσως μετά το ξανασκέφτηκα και είπα: ''Όπως σου 'ρθε να σου φύγει Ηλιάνα, ΜΟΝΟ τα απολύτως απαραίτητα!''. Για εμένα το go-to μακιγιάζ μου (χειμώνα-καλοκαίρι) είναι αυτό σε bronze τόνους στα μάτια. Αυτός ο συνδυασμός εκτός του ότι μου αρέσει στο πρόσωπό μου, είναι και ιδανικός γιατί μπορείς να τον συνδυάσεις με ένα σκούρο κραγιόν αλλά και με ένα ανοιχτόχρωμο κραγιόν και έτσι να έχεις 2 διαφορετικά look..και κάτι τέτοιες πατέντες είναι ιδανικές για να κάνεις εξοικονόμηση χώρου στη βαλίτσα! Ελπίζω να σας βοηθήσει αυτό το post και να πάρετε κι εσείς ιδέες για το τι να πάρετε μαζί σας στις διακοπές...Πάμε να ξεκινήσουμε;;
Αρχικά, για τη βάση του μακιγιάζ μου, θα πάρω μαζί μου τη bb cream μου από τη Garnier. Η bb cream είναι ιδανική για τους καλοκαιρινούς μήνες, μιας και έχει πιο ελαφριά σύσταση και πολλές φορές έχει και SPF. Εγώ όλο το χρόνο χρησιμοποιώ bb cream οπότε δεν άλλαξε κάτι στη ρουτίνα μου :P Για να ολοκληρώσω τη βάση μου, θα πάρω το concealer και την πούδρα από Rimmel London! Επίσης, θα πάρω μαζί μου και το lip & cheek stain από Jane Iredale που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να δώσεις λάμψη στα ζυγωματικά αλλά και ως κραγιόν, το οποίο αφήνει ένα αποτέλεσμα ''your lips but better'' (Είναι ιδανικό για ταξίδι γιατί είναι 2 σε 1 αλλά και λόγω μεγέθους!). Μπορεί σε κάποιες να σας φανεί κάπως βαρύ το μακιγιάζ, αλλά σκεφτείτε ότι θα είναι βράδυ και δεν θα είναι too much.


Τώρα για το μακιγιάζ των ματιών θα πάρω λίγα πράγματα. Όπως σας είπα θα κάνω μακιγιάζ σε bronze τόνους για να μην κάνω πολλά πειράματα! Για αυτό θα πάρω την αγαπημένη μου παλέτα σκιών από την Glamorous το No. 11! Την έχω ευχαριστηθεί πολύ αυτή την παλέτα γιατί με τις αποχρώσεις που έχει μπορώ να κάνω άνετα και φυσικό look αλλά και κάτι πιο ''επίσημο''! Με αυτές τις σκιές μπορώ να δώσω λάμψη κάτω από το φρύδι (με την άσπρη σκιά) αλλά και να δώσω βάθος στην κόγχη του ματιού! Η άλλη σκιά που θα πάρω είναι η μονή από την Essence (No. 35 ) η οποία μπορεί να μου έχει σπάσει, αλλά τη δουλειά της την κάνει! Αυτή είναι που δίνει το ωραίο bronze look.

Επίσης σκέφτηκα να πάρω και μερικά μολύβια ματιών. Έτσι πήρα το αγαπημένο μου καφέ μολύβι με shimmer από την Essence (Νο. 19), το οποίο είναι καταπληκτικό με αυτό το look και το αναδεικνύει. Το χρησιμοποιώ αντί για eyeliner. Αν και δεν χρησιμοποιώ μαύρο μολύβι, είπα να πάρω και ένα μικρούλι (εξάλλου δεν πιάνει πολύ χώρο!). Αυτό το μολύβι είναι της Clinique και είναι σε travel size, το είχα πάρει από περιοδικό!
Για να ολοκληρώσω το μακιγιάζ των ματιών, θα χρειαστώ και mascara! Θα πάρω την αγαπημένη μου μικρούλα mascara από YSL. Είναι δείγμα και λόγω μεγέθους είναι ιδανικό για ταξίδι.
Περνάμε τώρα στα χείλη..εδώ λιγάκι δυσκολεύτηκα, γιατί έχω πολλά που θα ήθελα να πάρω αλλά έβαλα όριο στον εαυτό μου: μόνο 3 κραγιόν. Οπότε πήρα το κλασσικό & αγαπημένο σκούρο καφέ κραγιόν από Golden Rose (No. 16) το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ και νομίζω μου ταιριάζει. Επίσης ήθελα να πάρω ένα καινούργιο κραγιόν το οποίο δεν το έχω ξαναφορέσει, το κραγιόν της Clinique το οποίο ήταν κι αυτό δώρο σε περιοδικό. Είναι κόκκινο, όχι έντονο, και έχει μέσα shimmer. Είναι πολύ ωραία απόχρωση και μου αρέσει που μπορείς με ένα απαλό πέρασμα να έχεις ένα φυσικό αποτέλεσμα αλλά με μια κανονική εφαρμογή αφήνει πιο έντονο χρώμα. Τέλος, σκέφτηκα να πάρω και το κραγιόν της Essence (No. 09) το οποίο μπορεί να φαίνεται σκούρο αλλά δεν είναι καθόλου! Είναι ζωηρό χρωματάκι και οι διακοπές είναι οι κατάλληλες για τύπους σαν εμένα, να τολμήσουν να φορέσουν πιο ''μπαμ'' χρώματα..σωστά;; Και κάπως έτσι βρήκε το δρόμο του για τη βαλίτσα... <3


Το τελευταίο πράγμα που θα βάλω στο νεσεσέρ μου, είναι τα πινέλα για το μακιγιάζ! Θα χρειαστώ ένα πινέλο για να απλώσω τη bb cream και το concealer, ένα μεγάλο πινέλο για την πούδρα και 3 πινελάκια για τις σκιές!
Αυτά ήταν τα πράγματα που θα πάρω μαζί μου στις διακοπές! Όπως είδατε είναι τα βασικά πράγματα, δεν έχω κάνει υπερβολές (πιστεύω). Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να σας βοήθησε στο τι να πακετάρετε αν πρόκειται να φύγετε για διακοπές! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια