Haul | New Makeup products

8/27/2015 02:14:00 π.μ.

Σας έχει τύχει ποτέ να έχετε καιρό να ψωνίσετε κάτι και να νιώθετε ότι θα τρελαθείτε;; Εμένα αυτό με είχε πιάσει εδώ και καιρό, καθώς δεν είχα ψωνίσει οτιδήποτε για αρκετό διάστημα. Οπότε αμέσως μόλις έπεσαν λεφτά στα χέρια μου, τα πήρα και πήγα να τα ξοδέψω χωρίς δεύτερη σκέψη (και δεν μετανιώνω για αυτό :P) Ελπίζω να με καταλαβαίνει κάποιος..!! Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω τα αποτελέσματα αυτής της καταναλωτικής μανίας, η οποία αφορούσε αποκλειστικά προϊόντα μακιγιάζ. Πάμε να ρίξουμε μια ματιά...

Maybelline ''Dream fresh'' BB Cream (light shade): Για αυτή τη bb cream σας έκανα αναλυτικό review σε προηγούμενο post, οπότε αν ενδιαφέρεστε αναζητήστε το :) Αν πάλι δεν θέλετε, να σας πω ότι μου τελείωνε η bb cream της Garnier οπότε ήθελα άμεσα μια άλλη. Μετά από αρκετή σκέψη, κατέληξα σε αυτή. Είναι 30 ml, στην πιο ανοιχτή απόχρωση και κόστισε 10 ευρώ.
Essence longlasting lipstick nude No. 03 ''Come Naturally'': Αν έχετε πάει στο Hondos Center στο Περιστέρι θα έχετε προσέξει ότι το stand της Essence είναι πάντα ένα κακό χάλι. Δεν ανανεώνουν ποτέ τα προϊόντα, δεν έχουν για όλα κάποιο tester και πάντα είναι ένα σκέτο χάος. Οπότε τώρα που πήγα και έριξα μια ματιά για τίποτα καινούργιο, είδα ότι είχαν φέρει μια καινούργια σειρά με nude κραγιόν. Φανταστείτε τον ενθουσιασμό μου που μετά από τόσο καιρό βλέπω ότι υπάρχουν καινούργια προϊόντα! Έκανα όοολα τα κραγιόν swatch στο χέρι μου (σαν κατάλογος χρωματοπωλείου έφυγα πάλι!) και αυτό που ξεχώρισε ήταν το ''Come naturally''. Είναι καφέ nude με μωβ-ροζ υποτόνους. Είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα το οποίο δεν υπάρχει στη συλλογή μου..Εξάλλου πάντα είναι ευπρόσδεκτο ένα ακόμα nude κραγιόν! Κόστισε 2,90 ευρώ (στο περίπου, δεν παίρνω κι όρκο).
Essence 3D eyeshadow No. 08 ''Irresistible vanilla latte'': ..Δεν έφυγα όμως από το stand της Essence με μόνο το κραγιόν. Στην παρέα προστέθηκε και αυτή η διπλή σκιά η οποία είναι από τις πιο ωραίες που έχω δει ποτέ. Παλιότερα είχα μια παρόμοια διπλή σκιά από την Avon η οποία ήταν η αγαπημένη μου αλλά εδώ και λίγους μήνες έχει σπάσει, έτσι είχα το νου μου μήπως βρω την ίδια ή κάποια παρόμοια. Και βρήκα αυτή από την Essence! Είναι τόσο ωραίες οι αποχρώσεις που καμιά φορά απλά κάθομαι και τις χαζεύω.. <3 Τις έχω ήδη βάλει 2-3 φορές και είναι πολύ ωραίες! Αν δεν κάνω λάθος κόστισε γύρω στα 3,80 ευρώ.
Essence ''Get big lashes'' volume boost mascara: ..Όπως καταλαβαίνετε, πάλι δεν αρκέστηκα στη σκιά και το κραγιόν. Βέβαια εξ' αρχής ο λόγος που είχα πάει στο stand της Essence είναι για να κοιτάξω για mascara. Σας έχω ξαναπεί παλιότερα ότι δεν είμαι μεγάλη fan της mascara (αν και τελευταία τις συμπαθώ πιο πολύ!!)  και ότι έχω από φυσικού μου σχετικά μεγάλες βλεφαρίδες οπότε δεν ψάχνω το τρελό μήκος. Λοιπόν αυτή η mascara δίνει τρελό μήκος στις βλεφαρίδες και τις κάνει να φαίνονται σαν ψεύτικες! Παραδόξως εμένα αυτό δεν με χαλάει, νομίζω αναδεικνύει πολύ καλύτερα τα μάτια μου. Δεν δίνει βέβαια ιδιαίτερο όγκο, αλλά δεν με πειράζει γιατί αν θέλω όγκο περνάω από πάνω τη ''Lash princess'' της Essence και έχω το τέλειο αποτέλεσμα! Μου αρέσει επίσης ότι δεν κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους, αντίθετα τις διαχωρίζει πολύ ωραία. Τέλος αυτό που είδα μόλις την άνοιξα και τρόμαξα λιγάκι είναι ότι έχει υπερβολικά χοντρό και μεγάλο βουρτσάκι! Δεν μπορείτε να το καταλάβατε αυτό από τις φωτογραφίες μόνο αν τη δείτε από κοντά :P Αν θυμάμαι καλά κόστισε κι αυτή περίπου 3,80 ευρώ.

W7 In the buff ''Lightly toasted'' eye colour palette: Καιρό τώρα ήθελα να δοκιμάσω κάποια παλέτα από W7 μιας και λένε ότι είναι πολύ καλά dupes για τις Naked από Urban Decay. Και επειδή σε καμία περίπτωση η τσέπη μας δεν αντέχει την κανονική Naked είπαμε να αρκεστούμε στην αντιγραφή της. Ήμουν ανάμεσα σε αυτή και στην ''In the Buff'' αλλά μετά από πολλά βιντεάκια με swatches προτίμησα αυτή με τις πιο bronze-χρυσές αποχρώσεις, Την παρήγγειλα από το be-beauty,gr και κόστισε 8 ευρώ. Από λίγο που την έχω δοκιμάσει είναι καλή αλλά μερικά χρώματα τα περίμενα πιο έντονα (όπως τα χρυσά) αλλά οκ, θα μπορούσε να είναι και χειρότερη. Σε γενικές γραμμές έχουν καλή απόδοση σχεδόν όλες οι σκιές!


Και κάπου εδώ τελείωσε και αυτό το haul! Εντάξει ήταν μικρούλι αλλά πραγματικά πήρα πραγματάκια που ήθελα πολύ και είμαι ευχαριστημένη. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post! Πείτε μου στα σχόλια, έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά και αν ναι, πως σας φάνηκε;; Κάνατε τελευταία καμία αγορά που να σας έκανε χαρούμενες;; Περιμένω να μου πείτε! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Κοίτα για την τιμή της..και δόξα το Θεό να λέμε χαχα :P Είναι ωραία απόχρωση, ιδιαίτερη! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου κορίτσι! Πολύ ωραία πραγματάκια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή