Golden Rose velvet matte lipsticks | My collection

9/18/2015 07:00:00 μ.μ.

Τα κραγιόν της Golden Rose από τη σειρά Velvet matte πιστεύω τα ξέρετε όλες, εδώ και πόσους μήνες έχει βουίξει το internet, και όχι αδίκως, αφού είναι κραγιόν με πολλά πλεονεκτήματα (lipsticks with benefits σαν να λέμε :P). Το πρώτο κραγιόν που δοκίμασα από αυτή τη σειρά (και γενικά από Golden rose) το είχε δώρο σε ένα περιοδικό. Βέβαια η απόχρωση που μου έτυχε ήταν η No. 13, ένα πολύ έντονο νέον φούξια χρώμα, επειδή όμως τα φούξια δεν τα συμπαθώ πολύ, δεν το χρησιμοποιούσα. Πάντως αυτό που μου άρεσε πολύ σε αυτό το κραγιόν ήταν η υφή του και η αίσθηση που άφηνε στα χείλη, οπότε είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου να δοκιμάσω κάποια στιγμή και άλλες αποχρώσεις που να μου αρέσουν περισσότερο!
Με τον καιρό λοιπόν, κατάφερα να μεγαλώσω αρκετά τη συλλογή μου, έχοντας πλέον 8 κραγιόν από αυτή τη σειρά και για μερικές αποχρώσεις είμαι πολύ χαρούμενη που τις έχω! Όσον αφορά τώρα τις αποχρώσεις έχω να σας πω το εξής: Όσα βιντεάκια έχω δει από Ελληνίδες και ξένες youtubers αλλά και σε όσα άρθρα και posts από άλλες bloggers έχω διαβάσει, όλες λέγανε ότι οι αποχρώσεις που βγαίνουν αυτά τα κραγιόν είναι 27 (καμιά φορά λέγανε ακόμα και 20). Έχω να σας πω όμως ότι εντελώς τυχαία, καθώς έψαχνα αυτά τα κραγιόν στο επίσημο site της Golden Rose, είδα ότι οι αποχρώσεις είναι 30. Δεν ξέρω γιατί πουθενά δεν πουλάνε αυτές τις 3 τελευταίες αποχρώσεις, για αυτό το λόγο όμως δεν τις ξέρει ο κόσμος και η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ ιδιαίτερες αποχρώσεις που δεν τις βρίσκεις εύκολα σε τόσο καλή ποιότητα και τιμή! Η απόχρωση No. 28 είναι ένα σκούρο μωβ με μπλε υποτόνους, η No. 29 είναι ένα μπορντό-μωβ-καφέ έντονο χρώμα και η No. 30 είναι ένα πολύ ανοιχτό ροζ nude. Από αυτές τις σπάνιες αποχρώσεις λοιπόν έχω τη μπλε και την μπορντό (η ροζ δεν μου άρεσε καθόλου!)..θα τις δείτε και πιο κάτω αναλυτικά :) Επίσης θα παρατηρήσετε ότι σχεδόν όλες οι αποχρώσεις που έχω είναι έντονες και σκούρες, δεν είμαι πολύ fan των ανοιχτόχρωμων κραγιόν! Πάμε όμως να τα δούμε από πιο κοντά...
(Οι αποχρώσεις από κάτω προς τα πάνω: 13,14,16,25,20,23,29,28)
Νο. 13: Ας δούμε πρώτα το πρώτο κραγιόν της εταιρίας, που απέκτησα. Όπως σας είπα πιο πάνω, είναι ένα έντονο, νέον φούξια με μωβ υποτόνους, το οποίο δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει. Βέβαια βλέπω σε βιντεάκια και σε blogs ότι αρέσει σε αρκετές κοπέλες και θεωρούν αυτή την απόχρωση αρκετά ιδιαίτερη. Τι να πω, γούστα είναι αυτά..!

Νο. 14: Αυτό το κραγιόν είναι πρόσφατο απόκτημα. Θα το χαρακτήριζα ως ένα σκούρο ''dusty pink'' κραγιόν, με μωβ υποτόνους. Σίγουρα μπορεί να ''σταθεί'' με ένα πρωινό, φυσικό look αλλά και με ένα πιο βραδινό μακιγιάζ με smokey eyes.

Νο. 16: Αγαπημένη και πολυ-φορεμένη αυτή η απόχρωση, καθώς πηγαίνει σχεδόν με όλα τα μακιγιάζ. Είναι ένα σχετικά σκούρο καφέ nude κραγιόν το οποίο είναι σαν να μεταμορφώνεται. Δηλαδή όταν έχεις δώσει ένταση στα μάτια και θέλεις να κρατήσεις τα χείλη πιο ''αθόρυβα'' , χρησιμοποιείς αυτό το κραγιόν και το πετυχαίνεις. Αλλά και όταν θέλεις να δώσεις περισσότερη έμφαση στα χείλη, πάλι με αυτή την απόχρωση το καταφέρνεις. Είναι λίγο περίεργο να το εξηγήσω αλλά ελπίζω να καταλάβατε κάπως (ας πούμε ότι είναι μια ''μπαλαντέρ'' απόχρωση, πάει με όλα!).

Νο. 20: Από αυτό το κραγιόν και μετά περνάμε στα σκούρα κόκκινα και μπορντό (τα αγαπημένα μου <3 ). Αυτή την απόχρωση τη θεωρώ ως το πιο ανοιχτό κόκκινο που θα άρεσε σε κάποια που φοράει γενικά σκούρα κόκκινα κραγιόν...σαν να λέμε το πιο ανοιχτό σκούρο κόκκινο της συγκεκριμένης σειράς!

Νο. 23: Όπως βλέπετε κι εσείς, εδώ περνάμε σε ένα πιο vampy βαθύ κόκκινο κραγιόν, το οποίο το αγαπώ πολύ, είναι ακριβώς αυτό που μου αρέσει -ούτε πολύ ανοιχτόχρωμο, ούτε πολύ σκούρο-. Σίγουρα θα το φορέσω πολύ το χειμώνα!

Νο. 25: Τώρα σας ξαναφέρνω σε μια ανοιχτή απόχρωση κόκκινου (τι να κάνω, έτσι είναι η αρίθμηση τους!). Όσες κοπέλες έχουν αυτή την απόχρωση λένε ότι είναι μια πολύ ξεχωριστή απόχρωση κόκκινου κραγιόν, δεν είναι συνηθισμένη και εγώ θα συμφωνήσω. Είναι ένα ανοιχτόχρωμο, κεραμιδί κόκκινο με πορτοκαλί υποτόνους. Πολύ ζεστό χρώμα που κολακεύει πολύ την επιδερμίδα μου και πιστεύω τις περισσότερες επιδερμίδες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αξίζει να το δοκιμάσετε γιατί τέτοια απόχρωση δεν βρίσκεται εύκολα!

Νο. 28: Αυτό και το επόμενο κραγιόν είναι από αυτά που σας είπα στην αρχή, ότι δεν τα πουλάνε κάπου και για αυτό δεν τα ξέρει ο κόσμος. Το συγκεκριμένο όπως βλέπετε είναι ένα μωβ σκούρο κραγιόν με μπλε υποτόνους. Για εμένα, δεν είναι από τα κραγιόν που τα φοράς συχνά, αλλά όταν το φοράς ξεχωρίζεις! 

Νο. 29: Και για το τέλος, έχουμε αυτό το πολύ σκούρο καφέ/μπορντό κραγιόν. Μπορεί να φαίνεται σκούρο αλλά είναι αρκετά εύκολο να το φορέσεις, όπως ένα σκούρο κόκκινο κραγιόν. 

Mini Review:
  • Πολύ οικονομικά (η τιμή κυμαίνεται από 3-5 ευρώ)
  • Καλή ποιότητα
  • Παρόλο που είναι ματ, είναι πολύ ενυδατικά
  • Μεγάλη γκάμα αποχρώσεων
  • Άριστη απόδοση χρώματος στα χείλη
  • Δεν κρατάνε πολύ στα χείλη (περίπου 4-5 ώρες, αν δεν φάτε ή πιείτε τίποτα, ώστε να φύγει το κραγιόν από τα χείλη)
  • Είναι πολύ καλά dupes για τα περισσότερα κραγιόν από MAC
  • Έχουν ωραία συσκευασία
Αυτά ήταν λοιπόν τα κραγιόν από τη σειρά velvet matte της Golden Rose! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να σας φάνηκε χρήσιμο για μελλοντικές σας αγορές. Είναι πολύ καλά κραγιόν και οικονομικά, αξίζει να δοκιμάσετε έστω και ένα, δεν θα το μετανιώσετε! Πείτε μου στα σχόλια αν έχετε κανένα αγαπημένο κραγιόν από τα velvet matte και πιο θα θέλατε να αγοράσετε. Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

P.S: Ξέχασα να σας πω ότι αν ενδιαφέρεστε, τις αποχρώσεις No. 28 & 29 τις βρήκα στο i-beauty.gr και υπήρχαν λίγα κομμάτια σε απόθεμα!

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Τα velvet matte ειναι αγαπη!! <3 Ειλικρινα αν μπορουσα να τα παρω ολα, (ναι, και τα 30!) θα το εκανα! :p
    Οντως ειναι πολυ κριμα που τις 3 τελευταιες αποχρωσεις, τις καινουριες, δεν τις βρισκεις και πολυ συχνα! :/ Δυστυχως, δεν εβρισκα ουτε εγω το 28 που ειναι απο τα αγαπημενα μου χρωματα σε κραγιον (στα παντα βασικα!), μονο σε καποια sites οποτε καεφυγα στο να παρω ενα παρομοιο απο καποια αλλη εταιρια! :(
    Τα velvet matte μπορεις να τα βρεις και στο time4beauty.gr το οποιο εχει και ιστοσελιδα αλλα και δυο καταστηματα, ενα στη Νεα Ιωνια και ενα στο Χαλανδρι! :D
    Υ.Γ. Θα παρακαλουσα να μεταφερεις στη Μαρια οτι τετοια blogs θα επρεπε να μου τα λεει οτι υπαρχουν καθως ξερει και την πετρια μου και τι σπουδαζω οποτε εχω αγαπη σε οτι αφορα τον κοσμο της ομορφιας! (ξερεις αυτηη!!)
    Απο μενα, φιλια πολλα, παρα πολυ καλη δουλεια/review, και να συνεχισεις ετσι!! :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα όταν διάβασα αυτό με τη Μαρία, κόλλησα, λέω ποιος μου μιλάει αλλά μετά της είπα και μου εξήγησε χαχα :P Είναι πολύ ωραία κραγιόν και σε πολύ προσιτή τιμή και είναι κρίμα που τις 3 τελευταίες αποχρώσεις (που είναι δύσκολο να της βρεις) δεν τις έχουν πουθενά για να τις μάθει και ο κόσμος! Ειδικά τη μωβ απόχρωση για να τη βρεις σε κραγιόν εδώ στην Ελλάδα πρέπει να αγοράσεις από τη MAC και να δώσεις ένα σκασμό λεφτά! Ενώ μπορείς να βρεις σχεδόν το ίδιο με πολύ λιγότερο, είναι άδικο αυτό. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και χαίρομαι απίστευτα που σου αρέσει το blog μου και η δουλειά μου!! Ελπίζω να σε βλέπω συχνά από τα λημέρια μου :) Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
    2. Η Μαρια φταιει για ολα! Μα ειναι δυνατον να ξερει οτι σπουδαζω αισθητικος και να μη μου τα λεει αυτα και να με αφηνει στην απ'εξω;; τς τς τς...
      Προτιμω να το φτιαξω μονη μου το κραγιον παρα να δωσω 20ε+ στην mac και ενα κραγιον!
      Θα με βλεπεις πααααρα πολυ συχνα, εννοια σου, χαχαχα :D

      Διαγραφή
  2. Έχεις αρκετά χρώματα και είναι όλα υπέροχα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσουν!! Πολλά φιλιά xx :)

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφη ή συλλογή σου! έχουμε μόνο το 13 κοινό και τώρα θέλω οπωσδήποτε το 28!!! Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να το πάρεις και να το κατ' ευχαριστηθείς!! :) Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  4. Υπέροχες αποχρώσεις! Θέλω κι εγώ τέτοια συλλογή :D

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, εύχομαι να την αποκτήσεις μια μέρα! :) Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ, είμαι σίγουρη ότι θα τα ευχαριστηθείς!! Πολλά φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω κόλαση το ποστ, κόλαση!! Οι 3 αποχρώσεις που λες είναι καινούριες αν δεν κάνω λάθος! :) Έχουμε κοινά το 14, καθώς και το 13 από το περιοδικό και οφείλω να ομολογήσω ότι κακώς δεν το φοράς, μου άρεσε πάνω σου στο swatch! Θέλω το 23,28,29! Φιλάκια γλυκούλι μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ευχαριστώ πολύ! Απλώς δεν μπορώ να το υποστηρίξω αυτό το χρώμα, δεν νιώθω άνετα να το φοράω :) Εύχομαι να τα αποκτήσεις, πολλά πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  7. Θέλω να δοκιμάσω το Νο.28!!
    Αγαπώ τα matte κραγιόν και αυτά φαίνονται εξαιρετικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να βρεις αυτή την απόχρωση και να σου αρέσει, είναι πραγματικά ιδιαίτερη! Όντως είναι εξαιρετικά, είμαι πολύ ευχαριστημένη :) Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή