How to apply red/dark lipstick | Tutorial

9/09/2015 10:00:00 π.μ.

Σιγά σιγά όσο πλησιάζει το φθινόπωρο αλλάζει και η διάθεση μας. Βγάζουμε από τις ντουλάπες τα πιο ζεστά ρούχα και προτιμάμε τα πιο σκούρα χρώματα, είτε μιλάμε για ρούχα είτε για προϊόντα μακιγιάζ. Οπότε νομίζω ότι τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος για να σας δώσω μερικά tips για να βάζετε σωστά τα κόκκινα/σκούρα (και γενικά έντονα) κραγιόν! Όπως ξέρετε, δεν είμαι επαγγελματίας για να ξέρω αν η τεχνική μου είναι η σωστή, αλλά αυτός ο τρόπος δουλεύει για εμένα -ελπίζω και για εσάς!-. Τα tips είναι πολύ απλά και εύκολα, ελπίζω να σας βοηθήσουν! Πάμε να τα δούμε..;;
(Το κραγιόν που φοράω στις φωτογραφίες είναι από τη Golden Rose, το No. 20. Στην πραγματικότητα είναι πιο βαθύ vampy κόκκινο χρώμα, αλλά για κάποιο λόγο στις φωτογραφίες φαίνεται αρκετά πιο ανοιχτή κόκκινη απόχρωση, αλλά δεν είναι!)

Step 1: Αυτό το βήμα για κάποιες ίσως είναι αυτονόητο και για κάποιες όχι. Επειδή με ένα σκούρο κραγιόν φαίνονται όλες οι λεπτομέρειες και οι ατέλειες στα χείλη, περίπου 20 λεπτά πριν την εφαρμογή του, κάνουμε ένα πολύ καλό scrub στα χείλη μας. Το scrub μπορείτε να το κάνετε με 2 τρόπους: 1) Σε ένα φλιτζανάκι βάζουμε λίγη ζάχαρη, λίγο λάδι, πολύ λίγο μέλι και ανακατεύουμε μέχρι να πάρει τη μορφή πάστας. Απλώνουμε αυτή την πάστα στα χείλη και κάνουμε κυκλικές κινήσεις με το δάχτυλό μας για περίπου 1 λεπτό. Μετά ξεπλένουμε με νερό! 2) Με μια βρεγμένη οδοντόβουρτσα κάνουμε κυκλικές κινήσεις σε βρεγμένα χείλη και ξεπλένουμε. Σε κάθε περίπτωση, μετά το scrub, απλώνουμε πολύ lip balm για να μην ξεραθούν τα χείλη μας. Μετά το scrub έχουμε απαλά χείλη (καθώς έχουν φύγει τα νεκρά κύτταρα) και ελαφρώς πιο ''πρησμένα'' (ιδανικός τρόπος αν θέλετε λιγάκι πιο μεγάλα χείλη!).

Step 2: Πολλές κοπέλες μπορεί να μην την ξέρουν αυτή την τεχνική, όπως και εγώ μέχρι πριν από λίγο καιρό, αλλά είναι χρήσιμη: Βάλτε στα χείλη σας λίγο από το foundation (εγώ χρησιμοποίησα τη bb cream μου) ή από το concealer σας και απλώστε το με ένα πινέλο ή με το χέρι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα χείλη να γίνουν πιο άσπρα και το χρώμα να γράψει καλύτερα πάνω τους, τα κάνει δηλαδή σαν άσπρο καμβά! Αν νιώσετε ότι ξεραίνει πολύ τα χείλη, απλώστε πολύ λίγη ποσότητα από lip balm, γιατί (ειδικά αν είναι matte το κραγιόν) δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να φαίνονται τα χείλη ξηρά και αφυδατωμένα.
Step 3: Αν έχουμε μολύβι χειλιών στην ίδια απόχρωση με το κραγιόν, με πολύ προσοχή σχεδιάζουμε το περίγραμμα των χειλιών μας και μετά τα γεμίζουμε. Αν όμως δεν έχουμε το κατάλληλο μολύβι χειλιών (που συμβαίνει πολύ συχνά) τότε σχεδιάζουμε το περίγραμμα με την άκρη του κραγιόν. Αυτός όμως ο τρόπος θέλει αρκετά σταθερό χέρι και να μη βιάζεστε γιατί θα τα πασαλείψετε όλα. Δώστε βάση στο να τελειοποιήσετε το περίγραμμα και ας γίνει χάλια το εσωτερικό των χειλιών, έτσι κι αλλιώς θα το γεμίσουμε αργότερα.

Step 4: Αν έχουμε πινελάκι χειλιών, τότε μπορούμε να τελειοποιήσουμε το περίγραμμα και να διορθώσουμε τυχόν λαθάκια. Αν δεν έχετε όμως, μια μπατονέτα μπορεί να βοηθήσει!

Step 5: Ήρθε η ώρα να ολοκληρώσουμε το μακιγιάζ των χειλιών, γεμίζοντας το εσωτερικό τους! Και σε αυτό το σημείο εννοείται ότι δεν βιαζόμαστε γιατί με μια κίνηση μπορεί να χαλάσουμε και το περίγραμμα των χειλιών που με τόση προσοχή φτιάχναμε..κρίμα είναι!

Step 6: Εδώ τελειώσαμε και με τον τομέα χείλια! Αν δείτε ότι σε κάποιο σημείο σας έχει ξεφύγει το κραγιόν από το περίγραμμα, τότε με μια βρεγμένη μπατονέτα σβήνετε το...παραπανίσιο κραγιόν!
Και Voila! Είμαστε έτοιμες..! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και πραγματικά να βοήθησε έστω και μια από εσάς. Πείτε μου στα σχόλια αν σας φάνηκε χρήσιμο το post και οι συμβουλές μου! Α, επίσης γράψτε μου ποιο είναι το αγαπημένο σας σκούρο κραγιόν! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο το ποστ σου Ηλιάνα μου, όπως και το κραγιόν! ;) Εγώ όταν τελειώσω με την εφαρμογή κάνω και το κόλπο με το δάχτυλο για να φύγει η περιττή ποσότητα του κραγιόν και να μην καταλήξει στα δόντια μου! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε! Εγώ κάνω κάτι παρόμοιο με χαρτοπετσέτα, αλλά αραιά και που, όποτε το θυμάμαι χαχα :) Πολλά φιλιά!! xx

      Διαγραφή