Most loved in August | Monthly Favourites

9/01/2015 11:00:00 π.μ.

Δεν νομίζω να είμαι η μόνη που έχει ανάμεικτα συναισθήματα που τελείωσε ουσιαστικά το καλοκαίρι και έρχεται το φθινόπωρο..Από τη μια χαίρομαι λιγάκι που θα αρχίσει να κρυώνει λίγο ο καιρός και θα βάλουμε πιο ζεστά ρούχα, καλτσούλες και πουλοβεράκια, αλλά όπως είναι φυσικό στενοχωριέμαι που τελείωσε τόσο γρήγορα το καλοκαίρι, πραγματικά έφυγε μέσα από τα χέρια μου..(By the way, έχω λίγη περιέργεια και αγωνία να δω πως θα είναι αυτός ο χειμώνας γιατί έχουν γίνει αρκετές αλλαγές στη ζωή μου, για τις οποίες θα σας μιλήσω ίσως άλλη φορά, σε άλλο post). Φυσικά όπως ξέρετε, ο μήνας φεύγει, τα αγαπημένα έρχονται (κάτι σαν το ουίσκι ένα πράγμα). Τους 2 προηγούμενους μήνες δεν ανέβασα αγαπημένα γιατί όλο κάτι τύχαινε, εκνευριζόμουν και δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ οπότε τα παράταγα. Τώρα όμως τα αγαπημένα του Αυγούστου είναι εδώ και ανυπομονούν να τα διαβάσεις! Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν;;
Make-up products:

Maybelline ''Dream fresh'' BB cream: Τελευταία αυτή τη BB cream σας την δείχνω συνέχεια, μια σε review, μια σε haul, έχετε βαρεθεί να σας μιλάω για αυτή. Μπορεί λόγω συνθηκών να μην τη φόρεσα πολύ (γενικά δεν μπορούσα να βαφτώ) , αλλά επειδή μου αρέσει, έγινε αγαπημένη αυτό το μήνα! Ελπίζω να μπορώ να τη φοράω από 'δω και πέρα πιο συχνά.
W7 In the Buff ''Lightly toasted'' eye colour palette: Επίσης ένα προϊόν που αν και δεν το χρησιμοποίησα πολύ όλο τον μήνα, βρίσκεται στα αγαπημένα γιατί ακόμα είμαι πολύ ενθουσιασμένη που έχω αυτή την παλέτα στα καλλυντικά μου, την ήθελα πολύ! Ανυπομονώ να βρω λίγο χρόνο και να δοκιμάσω διάφορα μακιγιάζ με αυτές τις αποχρώσεις (και εννοείται αν μου αρέσει κάτι να το δείξω και σε εσάς..!).


Essence 3D eyeshadow No. 08 ''Irresistible vanilla latte'': Μιλώντας για σκιές, έχω άλλη μια σκιά που τη λάτρεψα αυτό το μήνα. Για την ακρίβεια είναι διπλή και μιλάω για τη σκιά από την Essence σε σαμπανιζέ- rose gold αποχρώσεις! Σας έχω ξαναπεί σε προηγούμενο post πόσο πολύ και γιατί μου αρέσει αυτό το ντουέτο σκιών, αλλά θα το ξαναπώ: 1)είναι αποχρώσεις οι οποίες μου αρέσουν γιατί είναι ευκολοφόρετες και 2) είναι τόσο όμορφες που δεν χορταίνω να τις κοιτάζω! <3 Από τότε που πήρα αυτές τις σκιές τις έχω βάλει κάθε φορά που έχω βαφτεί και είμαι πολύ ικανοποιημένη!

Essence ''Get big lashes'' volume boost mascara: Τελευταίο προϊόν για το μακιγιάζ των ματιών που φόρεσα πολύ τον Αύγουστο και με έχει ενθουσιάσει είναι η mascara από Essence! Άλλο ένα προϊόν που σας έχω μιλήσει αρκετά τελευταία εδώ στο blog. Μου αρέσει γιατί δεν μπλέκει τις βλεφαρίδες, τους δίνει πολύ μήκος τονίζοντας τα μάτια μου!

Golden Rose velvet matte lipstick No. 25: Αχ, τι να πω για αυτό το κραγιόν.. <3 Ας ξεκινήσω από την αρχή: Είχα δει ένα βιντεάκι όπου μια κοπέλα έκανε review όλα τα κραγιόν αυτής της σειράς και πρότεινε αυτή την απόχρωση να την αγοράσουν όλες οι κοπέλες γιατί είναι ένα ιδιαίτερο κόκκινο. Πήγα λοιπόν και εγώ και την αγόρασα αλλά επειδή δεν είμαι πολύ φαν των ανοιχτών κραγιόν (προτιμώ τα σκούρα κόκκινα κλπ) το άφησα σε ένα συρτάρι. Προχτές το βρήκα τυχαία, είχα ξεχάσει πως το είχα και το φόρεσα στα χείλη μου...Πόσος καιρός πήγε χαμένος χωρίς να το φορέσω!! Ανακάλυψα ότι όντως είναι μια πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα απόχρωση και ότι πηγαίνει πολύ με τον τόνο της επιδερμίδας μου! Οπότε από 'δω και πέρα θα έχει μια καλύτερη θέση στα καλλυντικά μου :)

Beauty products:

Erre Due deep cleansing mask with green clay & black cumin: Η μάσκα της φωτογραφίας δεν είναι αυτή με την πράσινη άργιλο, αλλά έκανα βλακεία και πέταξα τη συσκευασία μόλις τη χρησιμοποίησα. Αν δεν το ξέρετε η Erre Due έβγαλε σειρά με μάσκες και scrub προσώπου και στο τελευταίο Glowbox που πήρα, μου τις είχαν μέσα. Έχω δοκιμάσει μόνο αυτή με την άργιλο που είναι ιδανική για μεικτά/λιπαρά δέρματα και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Σε αντίθεση με άλλες μάσκες με άργιλο αυτή είναι η μόνη που έχω που πραγματικά μετά την εφαρμογή της, νιώθεις ότι έχει κάνει δουλειά. Αφήνει αίσθηση καθαριότητας και αφήνει το δέρμα απαλό και φωτεινό. Θα πάω να την ξαναπάρω και σας προτείνω να τη δοκιμάσετε κι εσείς!
Random Stuff:

Φάε τον γείτονά σου: Αυτό το βιβλίο το είχα βρει τυχαία στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς με έκπτωση 50% (το πήρα μόλις 7 ευρώ). Μου τράβηξε το ενδιαφέρον ο τίτλος γιατί γενικά με ενδιαφέρουν αυτά τα παράξενα. Όταν δε έριξα μια ματιά στο βιβλίο, ξετρελάθηκα και το αγόρασα. Ευτυχώς δικαιώθηκα και ήταν πολύ ενδιαφέρον βιβλίο και το διάβαζες με μεγάλη...όρεξη. Αρχικά εξηγεί με πολύ απλά λόγια πως και από που ξεκίνησε ο κανιβαλισμός, αναλύει τα είδη του κανιβαλισμού και στη συνέχεια γράφει τις πιο γνωστές και σοκαριστικές πραγματικές υποθέσεις κανιβαλισμού που συγκλόνισαν τον κόσμο και ενέπνευσαν χαρακτήρες για πολύ γνωστές ταινίες και βιβλία. Στο τέλος γίνεται μια εκτίμηση για το μέλλον που θα έχει ο κανιβαλισμός και δίνει στοιχεία και λεπτομέρειες για τους σύγχρονους κανίβαλους. Εγώ γενικά έχω γερό στομάχι, αλλά σε μερικά σημεία (ειδικά στις ιστορίες) ανατρίχιαζα με τις λεπτομέρειες που διάβαζα. Προτείνω να το διαβάσετε αν σας ενδιαφέρουν κι εσάς τέτοια περίεργα θέματα!
(Εικόνα, πηγή: Google images)
Το απαγορευμένο ποδήλατο: Μια μέρα εντελώς τυχαία πέτυχα αυτή την ταινία στην τηλεόραση και μου κίνησε το ενδιαφέρον οπότε έκατσα και την είδα. Η ταινία τοποθετείται σε μια περιοχή της σύγχρονης Σαουδικής Αραβίας, όπου τα πράγματα για τις γυναίκες είναι πολύ αυστηρά και περιορισμένα. Ένα κοριτσάκι έχει όνειρο να αγοράσει ένα ποδήλατο αλλά οι γυναίκες απαγορεύεται να κάνουν ποδήλατο γιατί πιστεύουν ότι μετά δεν θα μπορούν να κάνουν παιδιά. Σαν υπόθεση αυτό είναι, το κοριτσάκι που κάνει τα πάντα για να αποκτήσει το ποδήλατο που ονειρεύεται. Το ενδιαφέρον όμως (για εμένα τουλάχιστον) ήταν που μέσα από αυτή την ιστορία του κοριτσιού θίγονται θέματα όπως ο γάμος σε μικρή ηλικία, η σεξουαλική παρενόχληση των γυναικών, ο φανατισμός με τη θρησκεία και οι αντιλήψεις για τις γυναίκες και τους άντρες. Πραγματικά μια ταινία που προτείνω να τη δείτε γιατί περνάει πολλά σημαντικά μηνύματα και σε προβληματίζει. Αν την έχετε δει πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε, θα ήθελα να το συζητήσουμε :)
Αυτά ήταν λοιπόν όλα όσα ξεχώρισα μέσα στον Αύγουστο! Πείτε μου στα σχόλια ποιο ήταν το δικό σας αγαπημένο το μήνα που μας πέρασε! Είχαμε κανένα κοινό αγαπημένο;; :) Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

P.S.: Καλό μήνα είπαμε;; Δεν είπαμε..!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Ολα υπεροχα πραγματικα!:) Κυριως το κραγιον! <3
    Αν σ αρεσουν βιβλια-εργα-ιστοριες με περιεχομενο οπως το τελευταιο, σου προτεινω να διαβασεις το "Ποτέ χωρίς την κόρη μου"! Ειναι ενα βιβλιο βασισμενο πανω σε αληθινη ιστορια και εξηγει στην ουσια πως μια γυναικα προσπαθούσε να ξεφυγει με την κορη της απο την Τεχερανη (νομιζω) στην οποια ηταν εγκλωβισμενες! Υπεροχο πραγματικα ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν! Ωραία ακούγεται η υπόθεση, θα το κοιτάξω, ευχαριστώ πολύ! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή