My 5 favourite neutral lipsticks | Autumn

9/27/2015 11:00:00 π.μ.

Πριν λίγο καιρό σας είχα δείξει τα 5 αγαπημένα μου σκούρα κραγιόν για το φθινόπωρο/χειμώνα. Όπως σας είχα υποσχεθεί, σήμερα θα σας δείξω τα 5 αγαπημένα μου nude κραγιόν για αυτή την εποχή. Μπορεί κάποιος να αναρωτηθεί ''Καλά, υπάρχουν άλλα nude για το χειμώνα και άλλα για το καλοκαίρι;;''. Κι όμως υπάρχουν, καθώς μερικές nude αποχρώσεις είναι πολύ ανοιχτές και κάποιες έχουν πιο σκούρους υποτόνους. Ξέρω ότι πολλές κοπέλες προτιμούν στην καθημερινότητα τους να φοράνε κραγιόν που δεν είναι πολύ έντονα, και φαίνονται πιο φυσικά (όπως κι εγώ), οπότε ελπίζω αυτό το post να σας φανεί χρήσιμο για επόμενες αγορές σας! Πάμε να δούμε ένα - ένα τα κραγιόν...


(Οι αποχρώσεις από κάτω προς τα πάνω: Essence No. 07, Essence No. 03, Essence No. 06, Golden Rose No.16, Golden Rose No.14)
Essence lipstick No. 07 ''Natural beauty'': Από τα πρώτα κραγιόν της Essence που απέκτησα και το έχω λιώσει (κυριολεκτικά, έχει αλλάξει το σχήμα του). Είναι ένα ''your lips but better'' ροζ χρώμα, που κάνει τα χείλια να φαίνονται υγιή και ζωντανά. Λίγο περίεργες λέξεις για να περιγράψεις χείλη, ελπίζω τουλάχιστον να καταλάβατε το point μου!
Essence nude lipsticks, No. 03 ''Come naturally'': Αυτό είναι ένα σχετικά καινούργιο απόκτημα και δεν έχω προλάβει να το βάλω πολύ. Είναι από τη σειρά της Essence με τα nude κραγιόν και με το που το είδα με κέρδισε το ότι έχει μωβ υποτόνους. Είναι μια ξεχωριστή απόχρωση και σε όσες αρέσουν τα ροζ κραγιόν, πιστεύω θα τους αρέσει και το συγκεκριμένο.
Essence lipsticks No. 06 ''Barely there!'': Το αγαπημένο μου nude κραγιόν εδώ και καιρό, επίσης το έχω λιώσει! Όπως βλέπετε είναι καφέ και μου αρέσει γιατί αυτή η απόχρωση δίνει μια ''σοβαρότητα'', ένα άλλο ύφος σε όλο το πρόσωπο! Αγαπημένο, αγαπημένο, αγαπημένο, δεν έχω κάτι άλλο να πω!
Golden Rose velvet matte No. 16: Αυτή η απόχρωση στα χείλη είναι παρόμοια με την προηγούμενη που σας έδειξα, από essence. Η διαφορά είναι ότι είναι ελαφρώς πιο ανοιχτή απόχρωση και ότι έχει καλύτερη απόδοση χρώματος. Γενικά τα κραγιόν της Golden Rose (τουλάχιστον τα velvet matte) είναι ματ και έχουν τρομερή απόδοση χρώματος, ενώ της Essence φαίνονται λιγάκι πιο ''φυσικά'' στα χείλη, σαν να μην φοράτε κάτι. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητή, θα δείτε και τα swatches παρακάτω και θα καταλάβετε τι εννοώ :P Πάντως εμένα αυτό με βολεύει γιατί όταν θέλω κάτι πιο διακριτικό, χρησιμοποιώ το κραγιόν της Essence και όταν θέλω ένα πιο έντονο αποτέλεσμα, χρησιμοποιώ αυτό από Golden Rose!
Golden Rose velvet matte No. 14: Τέλος σας έχω αυτή την σκούρα dusty pink απόχρωση με μωβ υποτόνους. Είναι το πιο σκούρο nude κραγιόν που έχω. Αυτό το χρώμα μου θυμίζει λιγάκι το No. 07 της Essence (το πρώτο που σας έδειξα) αλλά με τη διαφορά ότι είναι πιο έντονο το αποτέλεσμα λόγω της απόδοσης που έχουν τα κραγιόν της Golden rose. Επίσης αυτό το κραγιόν είναι ελαφρώς πιο σκούρο καθώς έχει μωβ υποτόνους! Μου αρέσει πάρα πολύ για το φθινόπωρο και ήδη το έχω βάλει πολλές φορές!
Αυτά ήταν λοιπόν και τα 5 αγαπημένα μου nude κραγιόν τα οποία θα τα φορέσω πολύ τώρα το φθινόπωρο και το χειμώνα! Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μας post! Σας άρεσε κάποιο από αυτά που σας έδειξα;; Πείτε μου στα σχόλια ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο nude κραγιόν, για να το δοκιμάσω κι εγώ! Εμείς θα τα πούμε την επόμενη φορά, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου Ηλιάνα μου! Δεν ξέρω αν θα μου πηγαίνουν οι καφέ αποχρώσεις, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω έστω μία! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! :) Να δοκιμάσεις γιατί έχω προσέξει ότι οι καφέ αποχρώσεις ταιριάζουν στις περισσότερες κοπέλες! Αρκεί να βρεις τη σωστή απόχρωση! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου, πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  2. Στο μπλογκ μου σε περιμένει βραβείο!
    Έλα να το πάρεις από εδώ http://www.despinasstudio.gr/2015/09/liebster-award-despinasstudio.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες αποχρώσεις όλες. Αγαπάμε τα nudes! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή