My favourite mascara combos

9/13/2015 05:38:00 π.μ.

Αν με διαβάζετε αρκετό καιρό, μπορεί να θυμάστε που σας έχω πει ότι δεν είμαι μεγάλη fan της mascara. Αυτό γιατί από φυσικού μου έχω αρκετά μεγάλες βλεφαρίδες και οι περισσότερες που έχω δοκιμάσει δεν με έχουν αφήσει ικανοποιημένη. Είτε θα κολλάνε τις βλεφαρίδες μεταξύ τους, είτε θα τις κάνουν να φαίνονται πολύ κοκαλωμένες. Τελευταία όμως έχω πάθει μια μανία με τις mascara και αρχίζω να τις βλέπω με άλλο μάτι. Όπως σας έχω δείξει σε πολλά αγαπημένα, τη mascara ''Lash princess'' από Essence και τη ''Baby doll'' από YSL τις έχω ευχαριστηθεί πολύ. Η ''Lash princess'' δίνει όγκο στις βλεφαρίδες και τις κάνει πολύ μαύρες, τονίζοντας όμορφα το βλέμμα. Από την άλλη, η ''Baby doll'' δίνει μήκος στις βλεφαρίδες και τις ξεχωρίζει πολύ όμορφα, σαν να τις χτενίζει. Πρόσφατα όμως προστέθηκε στη συλλογή η mascara ''Get big lashes'' από την Essence. Σας την είχα δείξει στο makeup haul εδώ όπου σας είχα πει ότι έχει τεράστιο βουρτσάκι! Αυτή η mascara μου αρέσει γιατί κάνει πραγματικά τεράστιες τις βλεφαρίδες μου!! Καμία άλλη mascara δεν μου έχει δώσει αυτό το αποτέλεσμα. Αν και δεν χρειάζομαι τόσο το μήκος στις βλεφαρίδες μου, όσο τον όγκο, μου αρέσει πάρα πολύ που τις κάνει τόσο μακριές!
Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για το συνδυασμό αυτών των 3 προϊόντων και το πόσο μου αρέσει αυτό το αποτέλεσμα! Ας κάνουμε όμως focus στη διαδικασία...
Αρχικά περνάω τις πάνω βλεφαρίδες μια στρώση με την ''Get big lashes'' mascara για να δώσει το μέγιστο μήκος.

Πριν ακόμα στεγνώσει η 1η mascara και κοκαλώσει τις βλεφαρίδες, τις περνάω με τη ''Lash princess'' mascara για να τις κάνει πολύ μαύρες και να δώσει όγκο.


Τέλος, περνάω τις κάτω βλεφαρίδες με την ''Baby doll'' mascara για να τις κάνει μεγαλύτερες και λίγο πιο έντονες. Προτιμάω αυτή τη mascara για τις κάτω βλεφαρίδες γιατί έχει μικρό βουρτσάκι και δεν μουντζουρώνει τα πάντα.

Αυτό το look το προτιμάω όταν θέλω ένα δραματικό αποτέλεσμα και όχι για κάθε μέρα. Δηλαδή όταν κάνω ένα πολύ ωραίο μακιγιάζ ματιών, προτιμώ αυτό το συνδυασμό για τις βλεφαρίδες για να τελειοποιήσω το αποτέλεσμα! Δεν ξέρω πως σας φαίνεται εσάς, αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ! Πιστεύω ότι από κοντά δείχνουν σαν ψεύτικες βλεφαρίδες και αυτό είναι ωραίο όταν ξέρεις ότι το έχεις πετύχει με τις δικές σου!
Μετά από πάρα πολλές λήψεις φωτογραφιών με μάτια και βλεφαρίδες, ήρθε και η ώρα να σας αφήσω για την ώρα..Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και θα περιμένω να μου πείτε στα σχόλια τη δικιά σας αγαπημένη mascara γιατί τώρα που ξεκίνησα θέλω να δοκιμάσω κι άλλες! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. H Lash Princess είναι υπεραγαπημένη. Αξίζει σίγουρα να δοκιμάσεις και τη Magna Lash από Radiant και την Xcess 3D mascara από Erre Due.
    P. S. Η ποιότητα και η αισθητική των φωτογραφιών σου είναι εξαιρετική! (Ποια μηχανή χρησιμοποιείς;)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Αφού μου τις προτείνεις, θα τους ρίξω μια ματιά! :) Η μηχανή που έχω είναι η Nikon Coolpix L820. Ευχαριστώ για το σχόλιο σου, πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια ειναι και η get big lashes! της essence αλλα η μοβ συσκευασια! εμενα τουλαχιστον που τις διαχωριζει κιολας και δινει τρομερο μηκος! Το μονο αρνητικο ειναι το βουρτσακι που ειναι πολυ μεγαλο και μπορει να μη βολεψει ατομα που εχουν μικρες-κοντες βλεφαριδες! Επίσης , και της Radiant η Magna Lash ειναι υπεροχη και εχει και διαφορα χρωματα και κανει εξαιρετικη δουλεια στις βλεφαριδες μονο με μια στρωση! :D Το μονο αρνητικο ειναι η τιμη (Στα hondos ειναι γυρω στα 15,70) αλλα ειλικρινα τα αξιζει και εγω προσωπικα δεν εχω μετανιωσει ουτε 1 λεπτο που εδωσα για αυτην την μασκαρα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να αγοράσω κάποια στιγμή και την άλλη mascara στη μωβ συσκευασία! Πάντως εγώ όταν είδα το βουρτσάκι τρόμαξα λίγο, δεν ήταν σαν τα μικρά, κούτσικα που είχα συνηθίσει χαχα :P Πάντως κάνει πολύ καλή δουλειά! Κατά καιρούς έχω ακούσει καλά λόγια για τη Magna Lash απλά για εμένα η τιμή της είναι λίγο αποτρεπτική! Μ' αρέσει η mascara, απλά δεν θέλω να δώσω τόσα, προτιμώ να πάρω κάτι άλλο, μια παλέτα, ένα foundation, κατάλαβες :P Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
    2. Ναι καταλαβα! Ε τωρα αμα ειναι να....γδυνομαστε για μια μασκαρα, αστο καλυτερα! Υπαρχουν υπεροχες και αρκετα οικονομικες ! Η αληθεια ειναι οτι ενα σοκ το παθαινεις με τα...γκουμουτσες βουρτσακια που εχουν! αχαχα! :)

      Διαγραφή