It's this time of the year again..| Organization

10/06/2015 06:00:00 μ.μ.

Σχεδόν πάντα μαζί με το φθινόπωρο αρχίζουν και οι υποχρεώσεις για μικρούς και μεγάλους. Οι μικροί πάνε με βαριά καρδιά στο σχολείο (πριν ένα χρόνο ήμουν κι εγώ μέσα σε αυτούς) και οι μεγάλοι, ίσως με ακόμα πιο βαριά καρδιά, στις δουλειές τους. Δεν λέω, είναι βάρβαρη αυτή η εποχή του χρόνου, που αρχίζει το τσουνάμι των υποχρεώσεων να μας πλησιάζει απειλητικά, αλλά γιατί να μην κάνουμε λίγο πιο ανώδυνα τα πράγματα;; Δεν ξέρω για εσάς αλλά τα τελευταία χρόνια μου αρέσει να σκέφτομαι ότι φέτος είναι η ευκαιρία για ένα καινούργιο ξεκίνημα. Μπορώ να είμαι πιο οργανωμένη αυτή τη φορά, για να αισθάνομαι και εγώ καλύτερα. Για 12 χρόνια, αυτό που έκανα για να είμαι οργανωμένη για τη χρονιά που ερχόταν, ήταν να πάω να αγοράσω τα σχολικά μου. Φέτος όμως, που δεν πάω σχολείο, το μόνο που μου χρειάστηκε είναι ένα μικρό σημειωματάριο. Δεν έχω τις τρελές υποχρεώσεις (βασικά τώρα δεν έχω σχεδόν καθόλου υποχρεώσεις), αλλά πιο πολύ το πήρα για να με βοηθήσει να μείνω πιο οργανωμένη σε ότι έχει να κάνει με το blog μου. Το έχω νομίζω 1-2 εβδομάδες και ως τώρα με έχει βοηθήσει πολύ! 

Αρχικά να σας πω ότι το σημειωματάριο το πήρα από το Jumbo για 1,50 ευρώ (!!). Μου αρέσει που είναι μικρούλι, αλλά όχι πολύ, ίσα ίσα να γράφω αυτά που θέλω για το blog και για διάφορα posts που θέλω να κάνω στο μέλλον. Επίσης μου αρέσει που έχει σκληρό εξώφυλλο, οι σελίδες του είναι σαν παλιές και φυσικά μου αρέσει πολύ αυτό που γράφει στο εξώφυλλο, είναι πολύ ελπιδοφόρο μήνυμα, κάτι που το χρειάζομαι. Σκέφτηκα πολύ πως θα γράφω μέσα, γιατί δεν ήθελα να ξεκινήσω να γράφω όπως να 'ναι, να σημειώνω σε τυχαίες σελίδες και στο τέλος να καταλήξει πιο χάος κι απ' το χάος!

Με βοηθάει πολύ, γιατί γράφω μέσα διάφορες ιδέες για μελλοντικά post, γράφω τα αγαπημένα του μήνα, ταινίες που είδα και μου αρέσουν, ακόμα και μερικές ιδέες για χριστουγεννιάτικα και αποκριάτικα post έχω γράψει μέσα! Έχω καλό feeling για αυτό το σημειωματάριο, νομίζω ότι όντως θα με βοηθήσει και θα βάλει τα πράγματα σε μια τάξη. Γιατί μπορεί τίποτα να μην πηγαίνει καλά αλλά τουλάχιστον μπορώ να ''σώσω'' το blog μου από αυτό.

Μπορεί να φανεί χαζό, αλλά πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη για αυτό το σημειωματάριο (θα μου πεις calm down είναι απλά ένα τετράδιο) αλλά αφορά το blog μου, οπότε δεν είναι απλό για εμένα :) Να φανταστείτε το κουβαλάω παντού μαζί μου (μέχρι και στην οδοντίατρο που είχα πάει, το είχα στην τσάντα μου και όσο περίμενα για το ραντεβού μου σημείωσα μερικές ιδέες!)
Αυτά λοιπόν από εμένα το φρικιό και το γλυκούλι σημειωματάριο μου. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να κατανοείτε την εμμονή που έχω πάθει, αλλιώς με βλέπω προς Δαφνή μεριά χαχα. Πείτε μου στα σχόλια τη δική σας γνώμη περί οργάνωσης και αν έχετε κάτι ή κάποιο κόλπο που σας βοηθάει να μένετε οργανωμένες! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Κι εγώ χρησιμοποιώ σημειωματάριο για το μπλογκ αλλά και ημερολόγιο για να γράφω τι έκανα τελικά κάθε μέρα, είτε αφορά ποστ που έγραψα ή πράγματα που διάβασα ή αν προώθησα το μπλογκ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο.Καταλαβαίνω απόλυτα τον ενθουσιασμό σου, φαντάσου ότι εγώ μόλις τέλειωσα το πρώτο μου σημειωματάριο και ξεκίνησα δεύτερο και το έχω μόνο λίγους μήνες και είναι και λίγο μεγαλύτερο σε μέγεθος! Καλή συνέχεια, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα εκτός του ότι είμαι πιο οργανωμένη νομίζω ότι με βοήθησε να γίνω πιο δημιουργική και να έχω περισσότερες ιδέες! Wow Δέσποινα απ' ότι φαίνεται είχες πολλά πράγματα να γράψεις για να το τελειώσεις και να πας σε καινούργιο, μπράβο!! :) Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  2. Πολυ γλυκο το σημειωματαριο σου!!!
    ΕΙχα κανει ενα ποστ οργανωσης αμα θες να το διαβασεις http://missimmortality.blogspot.gr/2015/08/ow-i-stay-organized.html

    Φιλακια
    Αθανασια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ και το σημειωματάριο μου σε ευχαριστούμε χιχι :) Θα μπω να το διαβάσω με την πρώτη ευκαιρία!! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή