Winter scents | Yves Rocher

10/13/2015 09:05:00 π.μ.

Το σημερινό post μου φαίνεται λιγάκι περίεργο γιατί δεν θα review και γιατί δεν είμαι πολύ καλή στο να περιγράφω μυρωδιές. Και αυτό ίσως να μην ήταν πρόβλημα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, που θέλω να σας μιλήσω για κολόνιες, νομίζω να υπάρχει ένα μικρόοο θεματάκι :P Αλλά παρόλα αυτά θα βάλω τα δυνατά μου γιατί θέλω τόσο πολύ να σας δείξω αυτές τις μικρές κολόνιες!! Πάμε να δούμε λοιπόν περί τίνος πρόκειται...
Πριν αρκετούς μήνες η θεία μου, μου έδωσε ένα κουτάκι με πολλά travel size προϊόντα (κυρίως κολόνιες και αρωματάκια) από την εταιρία Yves Rocher, αφού δούλευε εκεί και είχε μαζέψει αρκετά πραγματάκια που δεν τα ήθελε. Μέσα λοιπόν στο κουτάκι είχε αυτές τις ''μινιατούρες'' κολόνιες. Όταν μου έδωσε το κουτάκι ήταν καλοκαίρι, και επειδή έχουν κάπως βαρύ, χειμωνιάτικο άρωμα, τις άφησα για όταν αρχίσει να κρυώνει και καιρός και θέλουμε πιο μεθυστικές μυρωδιές. Οπότε τώρα που ξεκινάει αυτή η εποχή του χρόνου, και δεν μου βγαίνει να φοράω άρωμα καρύδα, τις έφερα στην ''επιφάνεια''. Ομολογουμένως είχα ξεχάσει πόσο ωραία μυρίζουν...
Η μια κολόνια λέγεται ''Voile D' Ambre'' και η άλλη κολόνια λέγεται ''Rose Absolue''. Ας ξεκινήσουμε όμως με την Voile D' Ambre.. (νομίζω αυτή η ονομασία μεταφράζεται ''το πέπλο του κεχριμπαριού'', ''κεχριμπαρένιο πέπλο'' ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων!)
Κατευθείαν, μόλις μυρίσεις το άρωμα από το μπουκαλάκι σε ''χτυπάει'' η μυρωδιά της βανίλιας. Αμέσως μετά σου μένει μια πιο βαριά μυρωδιά, σαν αντρική κολόνια. Δεν ξέρω για εσάς, εμένα μου αρέσουν πολύ οι αντρικές κολόνιες οπότε δεν με χαλάει καθόλου αυτό το άρωμα. Ίσως να θυμίζει αντρικό άρωμα γιατί έχει μέσα σανταλόξυλο, κάτι που έχουν πολλά αντρικά αρώματα. Γενικά είναι ένα μεθυστικό άρωμα ζεστής βανίλιας και σανταλόξυλου. Προσοχή όμως, επειδή είναι αρκετά μεθυστικό άρωμα, μην βάλετε πολύ γιατί ίσως ζαλιστούν οι άλλοι γύρω σας! 1 ψέκασμα είναι αρκετό για να μείνει το άρωμα πάνω σας όλη μέρα.

Η δεύτερη και τελευταία μινιατούρα κολόνια που έχω να σας δείξω είναι η ''Rose Absolue'', την δική μου αγαπημένη κολόνια! Να πω την αλήθεια είναι η μόνη που βάζω σε καθημερινή βάση τον τελευταίο καιρό και έχω εθιστεί (σίγουρα να την περιμένετε σε αγαπημένα!). Με το που μυρίσεις το άρωμα από το μπουκαλάκι, το πρώτο και το πιο ισχυρό άρωμα είναι το τριαντάφυλλο. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα όμως σου έρχονται και οι άλλες νότες του αρώματος..Μυρίζει τριαντάφυλλο, λουκουμάκια με άχνη και κόκκινο κρασί. Δεν ξέρω εσάς πως σας φαίνονται αυτές οι μυρωδιές αλλά εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ! Και το τριαντάφυλλο σαν άρωμα μου αρέσει και τα λουκουμάκια μου αρέσουν και το κόκκινο κρασί (in fact, είναι το μόνο κρασί που πίνω), οπότε ένα μπουκαλάκι που έχει όλες αυτές τις μυρωδιές δεν μπορούσε να μην είναι αγαπημένο μου! Με λίγα λόγια μιλάμε για ένα τριανταφυλλένιο, γλυκό, μεθυστικό και ζεστό άρωμα με πολύ γυναικίες νότες! Δεν έχω κάτι άλλο να πω είναι υπέροχο.. <3

Ως προς τη συσκευασία όπως είπα 3.000 φορές είναι μινιατούρα αλλά η ποσότητα που έχει μέσα είναι καλή για το μέγεθος του μπουκαλιού. Δεν είναι σε μορφή spray αυτό που έχω (αν κα νομίζω ότι η κανονική συσκευασία είναι). Έχει ένα λεπτό στόμιο και βάζεις με τον κλασσικό, πατροπαράδοτο τρόπο: ρίχνεις 1-2 σταγόνες στα σημεία που θες και αυτό ήταν! Πραγματικά δεν χρειάζεται παραπάνω ποσότητα γιατί είναι δυνατό άρωμα και με πάρα πολύ καλή διάρκεια (κρατάει σχεδόν όλη τη μέρα). Δεν ξέρω να σας πω τιμή γιατί έψαξα στο site της εταιρίας και δεν τα βρήκα κάπου, οπότε θα παραμείνει ένα άλυτο μυστήριο χαχα :P 
Αυτές ήταν λοιπόν οι 2 κολόνιες που έχω αγαπήσει πολύ τελευταία! Χαίρομαι που σας τις έδειξα επιτέλους γιατί είμαι πολύ ενθουσιασμένη με τις μυρωδιές τους, ειδικά με το τριαντάφυλλο! Τελικά ίσως κατέληξε λίγο review αυτό το post δεν ξέρω, αλλά δεν πειράζει -ίσα ίσα έχετε περισσότερες πληροφορίες για τα αρώματα σε περίπτωση που θέλετε να τα ψάξετε-!. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να ήταν καλή η περιγραφή των αρωμάτων (έκανα ότι καλύτερο μπορούσα!). Πείτε μου στα σχόλια ποια από τις 2 κολόνιες θα θέλατε να δοκιμάσετε και επίσης γράψτε μου ποια είναι η δική σας αγαπημένη φθινοπωρινή/χειμωνιάτικη κολόνια, για να την ψάξω και να τη δοκιμάσω κι εγώ! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια