Songs on repeat | Playlist

11/12/2015 01:36:00 π.μ.

(Φωτογραφίες, πηγή: Google images)
Hey! Αν έχετε όρεξη για λίγη μουσικούλα, σήμερα ήρθατε στο σωστό μέρος χαχα :) Σε αυτό το post σκέφτηκα να σας δείξω μια λίστα με κάποια τραγούδια που τον τελευταίο καιρό τα ακούω συνέχεια. Όχι δεν καταλάβατε, τελειώνουν και τα ξαναβάζω αμέσως να παίζουν. Κάθε μέρα, όλη μέρα. Έχω εθιστεί. Η αλήθεια είναι ότι μερικά από αυτά δεν είναι ''του τύπου μου'' αλλά για κάποιο περίεργο λόγο μου έχουν κάνει ένα κλικ. Πιο παλιά είχα κάνει άλλο ένα τέτοιο post μόνο που εκείνο είχε τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, αυτά που ακούω αρκετά χρόνια και δεν τα βαριέμαι ποτέ. Μπορείτε να δείτε πιο αναλυτικά εδώ :) Δεν έχω κάτι άλλο να πω, ορίστε τα τραγουδάκια: 
  • Hozier - Take me to church:
  • OneRepublic - Counting stars:
  • Lorde - Team:
  • Adele - Hello:
  • Chandelier - Sia:
  • 5 seconds of summer - Amnesia:
  • Mark Ronson ft. Bruno Mars - Uptown funk: (Σε αυτό προσπαθώ να μάθω και τις κινήσεις χαχαχα)
  • Drake - Hotline bling:
  • Drake - Energy:

Αυτή ήταν λοιπόν η λίστα με τα τραγουδάκια που τελευταία τα έχω στο repeat! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να ακούσατε κάποια τραγούδια που δεν τα ξέρατε πριν. Πείτε μου στα σχόλια αν έχουμε κανένα κοινό αγαπημένο τραγούδι αλλά και πιο τραγούδι έχετε εσείς στο repeat τον τελευταίο καιρό! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια