Golden Rose nail polish collection | Review

1/19/2016 10:53:00 μ.μ.

Σήμερα επιτέλους έχουμε post με review μετά από πολύ καιρό, ούτε κι εγώ δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που έκανα κάποιο review! Θυμάστε που σας είχα πει ότι κοντά στο γυμναστήριο που πηγαίνω, υπάρχει ένα μαγαζάκι που έχει πολλά καλλυντικά, μέσα σε αυτά και της εταιρίας Golden Rose;; Ε αυτό το μαγαζί θα με καταστρέψει οικονομικά. Μια μέρα έπεσε στην αντίληψη μου το stand με τα βερνίκια της καινούργιας συλλογής της Golden Rose ''60 sec express dry nail lacquer'' (δηλαδή νομίζω ότι είναι καινούργια γιατί τελευταία τα βλέπω παντού). Αρχικά με τράβηξε η κομψή συσκευασία και η μεγάλη γκάμα αποχρώσεων. Όταν κιόλας έμαθα την τιμή (μόνο 1,30 !!) ξετρελάθηκα και διάλεξα 3 αποχρώσεις (για αρχή...!). Πήγα λοιπόν σπίτι και αμέσως τα δοκίμασα στα νύχια μου...
Οι αποχρώσεις που διάλεξα είναι η No. 12 (ένα πολύ διακριτικό μπεζ-γκρι χρώμα), η Νο. 16 (ένα υπέροχο baby pink χρώμα) και η Νο. 40 (ένα βαθύ φούξια με μοβ υποτόνους). Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τις αποχρώσεις...
Golden Rose 60 Sec express dry nail lacquer No. 12 : Συνήθως όταν διαλέγω κάποιο γκρι βερνίκι, πάω στις σίγουρες επιλογές, κάποιο πολύ σκούρο γκρι/μαύρο χρώμα. Οπότε όπως καταλαβαίνετε, δεν είχα τέτοια απόχρωση στη συλλογή μου. Όπως βλέπετε είναι ένα πολύ όμορφο, διακριτικό χρώμα που κάνει τα νύχια να φαίνονται κομψά και περιποιημένα. Είναι τόσο ανοιχτή απόχρωση που θα έλεγες ότι είναι ένα nude χρώμα με γκρι υποτόνους.



Golden Rose 60 Sec express dry nail lacquer No. 16 : Περνάμε τώρα στο επόμενο βερνίκι το οποίο επίσης είναι μια ξεχωριστή απόχρωση που όμοια της δεν έχω! Όπως βλέπετε είναι μια όμορφη baby pink - dirty rose απόχρωση. Δηλαδή ναι μεν είναι ροζ αλλά είναι λίγο σκούρο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλά, αλλά μου αρέσει η συγκεκριμένη απόχρωση.



Golden Rose 60 Sec express dry nail lacquer No. 40 : Τέλος έχουμε την απόχρωση Νο. 40, η οποία ήταν η πρώτη που μου ''γυάλισε''. Αν και δεν είμαι πολύ φαν των φούξια αποχρώσεων, είπα να κάνω μια υπέρβαση (# YOLO χαχαχα). Και επειδή η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς, αυτό το βερνίκι είναι φανταστικό, το λατρεύω!! Δεν είναι ακριβώς φούξια, είναι πιο σκούρο χρώμα με μοβ υποτόνους. Έχω βρει την τέλεια απόχρωση που κολακεύει τα νύχια μου, κάνει τα χέρια μου πιο κομψά και ταιριάζει ''γάντι'' με τον τόνο της επιδερμίδας μου! Έχω ενθουσιαστεί και χαίρομαι που τελικά το αγόρασα!!



Όταν δοκίμασα αυτά τα βερνίκια χάρηκα πολύ με την απόδοση του χρώματος διότι με 2 στρώσεις έχεις 100% απόδοση του χρώματος που βλέπεις στο μπουκαλάκι! Επίσης με εντυπωσίασε το πλατύ πινελάκι των βερνικιών, καθώς ταιριάζει τέλεια με το σχήμα και το μέγεθος των νυχιών μου, κάτι που κάνει πανεύκολο το βάψιμο!!

Αυτή η σειρά βερνικιών υπόσχεται ότι στεγνώνει το βερνίκι μέσα σε 1 λεπτό. Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι δεν στεγνώνουν τόσο γρήγορα όσο διαφημίζουν, αλλά είναι γεγονός ότι στεγνώνουν μέσα σε περίπου 10 λεπτά. Και όταν λέω ότι στεγνώνουν, δεν εννοώ ότι στεγνώνει η τελευταία στρώση μόνο αλλά στεγνώνει εντελώς το βερνίκι στα νύχια. Την πρώτη φορά που τα έβαψα, τα τσέκαρα μετά από ένα δεκάλεπτο και είχαν στεγνώσει. Μετά από 10-15 λεπτά πήγα για ύπνο και προς μεγάλη μου έκπληξη όταν ξύπνησα είδα ότι δεν υπήρχαν στα νύχια αυτές οι ενοχλητικές γραμμές που γίνονται όταν τα πατικώνεις (καταλάβατε τι εννοώ). Είναι κάτι που δεν το περίμενα και μου άρεσε γιατί κανένα άλλο βερνίκι που έχω δεν το κάνει αυτό!
Καλά όλα αυτά, όμως υπάρχει και ένα αρνητικό σε όλη την υπόθεση, που μου έχει ξανατύχει και με άλλα βερνίκια της Golden Rose.. Αν ξεφλουδίσει έστω και λίγο το βερνίκι, τότε φεύγει πανεύκολα και συνήθως φεύγει όλο το χρώμα από το νύχι, σαν αυτοκόλλητο! Βέβαια αν δεν ξεφλουδίσει, δεν υπάρχει πρόβλημα, κρατάει αρκετά στα νύχια. Αλλά αν γίνει η αρχή και ξεφλουδίσει...

Σε γενικές γραμμές, μου αρέσουν αυτά τα βερνίκια γιατί, πέραν από το ξεφλούδισμα, έχουν πολλά άλλα θετικά που με κάνουν να ''προσπερνάω'' αυτό το αρνητικό.

Αυτό ήταν το σημερινό review! Η αλήθεια είναι ότι τελευταία έχω εντυπωσιαστεί από τα προϊόντα της Golden Rose, βλέπω ότι συνεχώς βελτιώνονται χωρίς βέβαια να ανεβαίνει η τιμή τους. Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε το σημερινό post, αν σας φάνηκε καθόλου χρήσιμο και αν έχετε δοκιμάσει και εσείς αυτά τα βερνίκια, πείτε μου τη γνώμη σας! Επίσης θα ήθελα να μου γράψετε ποια είναι η δική σας αγαπημένη απόχρωση, για να την κοιτάξω την επόμενη φορά που θα πάω να πάρω κι άλλα βερνίκια :) Ή μπορείτε να βγάλετε μια φωτογραφία με το αγαπημένο σας βερνίκι της συγκεκριμένης σειράς, να την ανεβάσετε στο Instagram και να με κάνετε tag (username: @ilianaa_mac). Αυτά από εμένα, θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Τέλειες οι επιλογές σου... Το 40 το έχω και εγώ (μαζί με άλλες 16 αποχρώσεις χαχαχαχαχα) και είναι πραγματικά καταπληκτικό!!! Επόμενη αγορά το 12 γιατί είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ!! :) Χαχα για να ξέρεις, εσύ με παρακίνησες για να τα αγοράσω, επειδή έβλεπα που ανέβαζες συνέχεια φωτογραφίες με αυτά τα βερνίκια στο Instagram!:P Αλήθεια, ποιό μου προτείνεις να πάρω μετά;; Πάντως το 12 θα το ευχαριστηθείς πολύ, είναι πολύ ωραίο! Πολλά φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ κακή επιρροή :P χαχαχαχαχαχα... Κοίτα να δεις.. Είμαι των άκρων, είτε ουδέτερο είτε σκούρο!! Για αυτό σου προτείνω ανεπιφύλακτα τα ουδέτερα 30,34,35 και τα vampy 57,60... Από τα καλύτερα της σειράς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία χρώματα διάλεξες και είναι κοντά στις δικές μου προτιμήσεις! προσωπικά λατρεύω την τετράγωνη σειρά της GR και μπορείς να το καταλάβεις από την συλλογή μου, μπορείς να ρίξεις μια ματιά. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Χαχα μπήκα και είδα τη συλλογή σου, όντως έχεις πολλά!! Πάντως και από την τετράγωνη συλλογή που έχω δοκιμάσει, έχω μείνει ευχαριστημένη, απλώς στα βερνίκια της καινούργιας σειράς με έχει τραβήξει η συσκευασία, είναι πολύ κομψή! :) Ευχαριστώ για το σχόλιο σου, πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή