The perfect lip combo | Kylie Jenner inspired

1/09/2016 01:28:00 μ.μ.


Αν με ακολουθείτε στο Instagram (username: @ilianaa_mac ) θα έχετε δει που έχω ανεβάσει 2-3 φωτογραφίες με τα κραγιόν σε μορφή μολυβιού της Golden Rose, τα οποία από την πρώτη στιγμή τα λάτρεψα. Κοντά στο γυμναστήριο που πηγαίνω είναι ένα μαγαζάκι που έχει μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα αυτής της εταιρίας και όποτε βγαίνει κάτι καινούργιο, πάντα το φέρνουν. 'Ετσι και με αυτά τα κραγιόν-μολύβια, όχι μόνο τα έχουν αλλά έχουν και όλη τη συλλογή (19 αποχρώσεις). Την πρώτη φορά αγόρασα το κραγιόν στην απόχρωση Νο. 1 που είναι ένα σχετικά σκούρο καφέ χρώμα με κόκκινους υποτόνους. Μετά από 2-3 μέρες αγόρασα ένα κραγιόν στην απόχρωση Νο. 14, ένα πολύ ανοιχτό καφέ nude και μετά από 1-2 μέρες αγόρασα και ένα ακόμα κραγιόν στην απόχρωση Νο. 8!! Νομίζω δεν χρειάζεται να μιλήσω για το πόσο μου αρέσουν σαν προϊόντα, τα λέει όλα η συχνότητα που πάω και τα αγοράζω! Βέβαια σήμερα θα ήθελα να σας δείξω μόνο 2 από τα 3 κραγιόν, την απόχρωση Νο. 1 και Νο. 14. Μια μέρα λοιπόν είχα βάλει στα χείλια μου το Νο. 14, καθώς ήθελα ένα φυσικό αποτέλεσμα. Αλλά επειδή ήταν απογευματάκι και θα έβγαινα βόλτα, σκέφτηκα ότι μπορώ να το κάνω πιο σκούρο. Πήρα λοιπόν το Νο. 1 και το πέρασα ελαφρά στα χείλη μου. Μετά ανάμειξα τις 2 αποχρώσεις πιέζοντας ελαφρά τα χείλη μου μεταξύ τους (ξέρετε, την κλασσική κίνηση που κάνει κάθε γυναίκα μόλις έχει βάλει κραγιόν!). Eιλικρινά μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα, τόσο που πλέον σπάνια φοράω το κάθε κραγιόν ξεχωριστά. Μου θυμίζει λίγο Kylie Jenner style επειδή εκείνη έχει κάνει μόδα το ''your lips but better'' στην σκούρα εκδοχή του. Επίσης να σας πω ότι στην πραγματικότητα είναι πιο σκούρο το αποτέλεσμα, απλά δεν ξέρω τι έφταιγε στον φωτισμό και μου το έβγαλε πιο ''ξεπλυμένο'', συγνώμη!! :/ 





Αυτός ήταν ο συνδυασμός που ήθελα να σας δείξω σήμερα, μιας και από τότε που το ''ανακάλυψα'' έχω κολλήσει!! Τελικά κατέληξα στο ότι ναι μεν με συναρπάζουν τα έντονα, σκούρα κόκκινα κραγιόν, αλλά συνήθως καταλήγω με ένα ιδιαίτερο, όμορφο nude κραγιόν!Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post, πείτε μου στα σχόλια και επίσης πείτε μου ποιο είναι το αγαπημένο σας ''your lips but better'' κραγιόν, για να το δοκιμάσω και εγώ! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Μου αρέσουν τόσο πολύ αυτά τα χρώματα στα χείλη (εκτός από 1.546.854 αποχρώσεις του κόκκινου που μου αρέσουν :P). Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω αυτά τα μολυβάκια αλλά ακόμα δεν τα έχει πάρει πουθενά το μάτι μου. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου! :) Φιλιά...

    Υ.Γ. Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες που βγάζεις! ❤ ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσε το post Δέσποινα! :) Έχει στο Hondos Center αλλά και σε ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή
  2. Γεια σου!!Είναι ξηρά τα συγκεκριμένα μολύβια;Έχω ξηρά χείλη και φοβάμαι να το τολμήσω!!!
    Φιλάκια
    Αθανασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Αθανασία! Δεν είναι καθόλου ξηρά, απλώνονται σαν βούτυρο, οπότε μην τα φοβάσαι καθόλου! :) Πολλά φιλιά και ευχαριστώ για το σχόλιο σου xx

      Διαγραφή
  3. Είναι εξαιρετικά!Έχω δοκιμάσει την απόχρωση 01 και πραγματικά το έχω λατρέψει!! τα θέλω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή