Mini haul & First Impressions

3/08/2016 12:34:00 π.μ.

Τρίτη σήμερα και ξεκινάμε την εβδομάδα με ένα mini haul! Χαίρομαι για το σημερινό post, γιατί είχα καιρό να βγω να ψωνίσω αρκετά πραγματάκια μαζί και νομίζω το πιστεύετε και εσείς, έχει άλλη χάρη όταν πας να ψωνίσεις ένα πραγματάκι μόνο και άλλη χάρη όταν ξέρεις ότι μπορείς να ξοδέψεις λίγα παραπάνω λεφτά και να χορτάσεις ψώνια. Γενικά εδώ και καιρό προσπαθώ να μην ξοδεύω πολλά λεφτά και να τα φυλάω, αλλά βαρέθηκα να τα ''αυγατεύω'' και αποφάσισα πως ήρθε η στιγμή να τα ξοδέψω αργά και σταθερά! Έτσι πέρασα μια βόλτα από το αγαπημένο μαγαζάκι με καλλυντικά στη γειτονιά μου, που έχει τα περισσότερα προϊόντα της λατρεμένης Golden Rose..<3 Και επειδή είναι mini haul, σκέφτηκα να κάνω πιο ''χορταστικό'' αυτό το post, γράφοντας και τις πρώτες μου εντυπώσεις από αυτά τα προϊόντα, δηλαδή ποιες ήταν οι πρώτες μου σκέψεις όταν τα άνοιξα και τα δοκίμασα πρώτη φορά. Νομίζω θα έχει ενδιαφέρον...Πάμε να ξεκινήσουμε;;

Golden Rose moisturizing cream foundation with vitamin A&E No. 04: Πριν από λίγο καιρό στο Instagram σας είχα πει ότι δυστυχώς τελείωσε η bb cream της Maybelline, με την οποία είχα μια σχέση αγάπης (ήταν από τις καλύτερες bb cream που έχω δοκιμάσει!) και έτσι ήμουν στην αναζήτηση για να βρω κάτι να την αντικαταστήσω. Όσο χάζευα λοιπόν στο stand της Golden Rose έπεσε στην αντίληψη μου αυτό το προϊόν και μου τράβηξε το ενδιαφέρον καθώς είναι ενυδατική κρέμα/foundation. Από ότι κατάλαβα είναι κάτι ανάμεσα σε bb cream και foundation, δηλαδή ελαφριά σας bb cream αλλά με την κάλυψη ενός foundation. Βρήκα λοιπόν την απόχρωση μου και ανυπομονούσα να έρθω σπίτι για να τη δοκιμάσω, είχα περιέργεια να δω πως είναι, μιας και δεν έχω ξαναδοκιμάσει foundation. Αρχικά έβαλα μια πολύ λεπτή στρώση από το προϊόν και άπλωσα το προϊόν με πινέλο, στη μια μεριά του προσώπου μου και στην άλλη το άπλωσα με ένα απλό σφουγγαράκι. Σίγουρα το αποτέλεσμα ήταν πιο φυσικό και αψεγάδιαστο όταν το άπλωσα με το σφουγγαράκι. Απ' ότι είδα, τελικά χρειάστηκε άλλη μια πολύ λεπτή στρώση από το foundation, γιατί σε κάποια σημεία του προσώπου μου δεν είχε απλωθεί καλά το προϊόν, δεν έφτανε. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με την κάλυψη, γιατί περνάω μια φάση που όλο και βγαίνουν περισσότερα σπυράκια στο πρόσωπο μου και έχω περισσότερες ατέλειες και κοκκινίλες, άλλα ήταν ευχάριστο που είδα ότι καλύφθηκε το 96% των προβληματικών περιοχών του προσώπου μου. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν είναι σαν bb cream, νιώθεις να κάθεται πιο ''βαρύ'' πάνω στο πρόσωπο και θέλει πιο πολύ ώρα να το απλώσεις, για να έχεις ένα φυσικό, ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Επίσης ένα ακόμη θετικό που παρατήρησα είναι ότι ναι μεν είναι ματ το αποτέλεσμα, αλλά στη ζυγωματικά αφήνει μια διακριτική λάμψη ''υγείας'', χωρίς να έχει μέσα glitter ή shimmer. After all, κόστισε 4,40 ευρώ και αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό το προϊόν, πείτε μου να σας κάνω αναλυτικό review!




 (Πάνω φωτογραφία: πριν εφαρμόσω το ενυδατικό foundation , Κάτω φωτογραφία: μετά την εφαρμογή του ενυδατικού foundation)
Golden Rose 60 sec express dry nail polish No. 59: Σας έχω μιλήσει για το πόσο μου αρέσουν αυτά τα βερνίκια της εταιρίας, μπορείτε να βρείτε και ένα αναλυτικότατο review εδώ. Ωστόσο, επειδή ποτέ δεν είναι αρκετά, πρόσθεσα ένα ακόμα στη συλλογή μου. Αυτή τη φορά πόνταρα στο πιο σκούρο χρώμα της συλλογής, ένα μπορντό τόσο σκούρο, που στην πραγματικότητα φαίνεται σαν μαύρο, έτσι ακριβώς όπως το ήθελα! Κόστισε μόλις 1,30 ευρώ.



Golden Rose Professional palette eyeshadow No. 109 Smokey Eyes: Αυτή την παλέτα τη γλυκοκοιτάζω καιρό αλλά όταν την έβλεπα, δε μπορούσα να την αγοράσω και έλεγα ''την επόμενη φορά''. Και έφτασε επιτέλους η ''επόμενη φορά''! Δεν είχα δοκιμάσει ξανά σκιές από τη Golden Rose και είχα περιέργεια να δω πως θα είναι, μιας και σχεδόν όλα τα υπόλοιπα προϊόντα της με έχουν αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Η αλήθεια είναι ότι είναι μέτριας ποιότητας σκιές, μιας και δεν έχουν καλή απόδοση στα μάτια, για την ακρίβεια μόνο οι 3 σκιές (η ασημί, η ροζ-κόκκινη και η μπεζ) έχουν μια αξιοπρεπή απόδοση χρώματος. Βέβαια πριν αποκτήσω απόλυτη, ολοκληρωμένη άποψη για αυτό το προϊόν θέλω να το δοκιμάσω περισσότερο γιατί έχω μια υποψία ότι οι σκιές θα γράφουν εξαιρετικά στο μάτι όταν είναι βρεγμένες. Θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω. Μπορώ, αν θέλετε, να ετοιμάσω ένα μακιγιάζ ματιών (tutorial) μόνο με αυτή την παλέτα, πείτε μου στα σχόλια! Ξέχασα να αναφέρω ότι η παλέτα κόστισε 6,90 ευρώ.







 (Φωτογραφίες με φλας για να φανούν καλύτερα οι αποχρώσεις!)
Vaseline petroleum jelly lip therapy with cocoa butter: Και καθώς περίμενα υπομονετικά στο ταμείο για να πληρώσω, βλέπω πάνω στον πάγκο του ταμείου ένα κουτάκι με αυτά τα lip balms...και υπέκυψα, αγόρασα ένα (άτιμο marketing!). Μου αρέσει η μικρή, cute συσκευασία του αλλά και η τιμή του συνέβαλε στο να πω το ''ναι'' σε αυτή την αγορά, αφού κόστισε μόλις 2,50 ευρώ. Όταν ήρθα σπίτι και το άνοιξα, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν το να μυρίσω (ελάτε πείτε την αλήθεια όλοι το κάνουμε αυτό με ένα προϊόν!). Παιδιά, η μυρωδιά του είναι φανταστική!! Μυρίζει βούτυρο-βανίλια-καραμέλα, σου έρχεται να το φας! Όταν βλέπεις το προϊόν είναι σαν κερί και μοιάζει ότι θα είναι δύσκολο να πάρεις μια καλή ποσότητα από το lip balm για να το βάλεις στα χείλη σου, αλλά στην πραγματικότητα όταν ακουμπήσει το δέρμα ''λιώνει'' και γίνεται βουτυρένιο. Δεν είναι λιπαρό και αφού το εφαρμόσεις, νιώθεις ότι μετά από λίγο έχει δημιουργήσει ένα προστατευτικό ''φιλμ'' στα χείλη. Φυσικά νιώθεις ότι κάνει τη δουλειά του ενώ λίγη ώρα μετά την εφαρμογή νιώθεις σαν να μην το φοράς, γίνεται πολύ ελαφρύ. Γενικά μόνο καλά λόγια έχω να πω! Α, και η συσκευασία του δεν με ενοχλεί μιας και τα lip balm που χρησιμοποιώ έτσι κι αλλιώς, είναι σε βαζάκι, οπότε έχω συνηθίσει!


Αυτό ήταν το mini haul & οι πρώτες εντυπώσεις μου πάνω σε αυτά τα καινούργια προϊόντα! Ελπίζω να σας άρεσε! Πείτε μου στα σχόλια αν σας φάνηκε χρήσιμο για μελλοντικές αγορές σας αλλά επίσης αν έχετε και εσείς κάποιο από αυτά τα προϊόντα και ποια είναι η δική σας γνώμη! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ όμορφα φαίνονται,θα ήθελα να δω αναλυτικό review και μακιγιάζ με την παλετίτσα και τη bb κρέμα.Βερνίκι νυχιών έχω κι εγώ και είναι πολύ καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε αυτό το post! Αφού θέλεις να δεις αυτά τα posts, θα φροντίσω να τα ανεβάσω σύντομα! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή