OOTD | Sunday Funday

3/20/2016 01:06:00 π.μ.

Είχα καιρό να κάνω OOTD (outfit of the day) και μου είχε λείψει λιγάκι. Πριν από μερικές μέρες πήγα για ψώνια και αγόρασα ένα πολύ όμορφο πουκάμισο, το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ όταν αρχίσει και γίνεται ανοιξιάτικος ο καιρός. Με αφορμή αυτό το πουκάμισο, δημιούργησα με απλά κομμάτια από την ντουλάπα μου ένα άνετο αλλά και chic ντύσιμο, ιδανικό για ανοιξιάτικες, ηλιόλουστες, κυριακάτικες βόλτες παρέα με φίλους (με αυτά και με 'κείνα ψήθηκα τώρα για μια βόλτα στο Θησείο..!). Παίρνουμε λοιπόν τα γυαλιά μας, τη τσαντούλα μας (και μια πλεκτή αμάνικη ζακέτα αν έχει λίγη ψύχρα) και φύγαμε..!






Πουκάμισο: H&M
Τζιν παντελόνι: Peacocks
Sneakers: Lidl (μας έφτιαξε πάλι το Lidl)
Πλεκτή αμάνικη ζακέτα: (είναι δώρο & δεν ξέρω από που είναι)
Τσάντα: Bags icon
Γυαλιά ηλίου: (είναι από ένα μαγαζί με οπτικά στην Ερμού, δεν θυμάμαι ούτε το όνομα και δε λέει πουθενά τη μάρκα)
Ρολόι χειρός: Lidl
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ντύσιμο και να το δημιουργήσετε και εσείς! Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε αυτό το post και αν θα θέλατε να δείτε στο μέλλον περισσότερα OOTD! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!! 
Υ.Γ. 1: Συγχωρήστε μου τη duck face/λίγοπριντοεγκεφαλικό φάτσα μου, δεν μπορούσα να αντισταθώ και να βγάλω μια φυσιολογική. 
Υ.Γ. 2: Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της Άνοιξης, yeaaaah!

You Might Also Like

0 σχόλια