Beauty Festival 2016 | Experience & Haul

4/18/2016 06:49:00 π.μ.

Την περασμένη εβδομάδα έγινε η καθιερωμένη τριήμερη (9-11 Απριλίου) έκθεση ομορφιάς στο Περιστέρι και για πρώτη φορά πήγα και εγώ μαζί με μια φίλη μου, ως συνοδός (δεν έχω δικό μου πάσο). Είχα ακούσει και είχα διαβάσει από πολλά blogs για τέτοιου τύπου εκθέσεις, ότι δηλαδή μπορείς να βρεις πολλές εταιρίες (γνωστές και μη) και σχεδόν όλα τους τα προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές από ότι θα τα έβρισκες σε ένα κατάστημα. Έτσι οπλίστηκα με το ''χαρτί'' (γιατί αλλιώς no money no honey!) και ξεκίνησα για το Εκθεσιακό κέντρο.

Είχαμε πάει Δευτέρα 11 Απριλίου (την τελευταία μέρα) το μεσημέρι κατά τις 4. Πίστευα ότι επειδή είναι η τελευταία μέρα, είναι καθημερινή και η ώρα είναι περίεργη, ότι δεν θα έχει πολύ κόσμο. Και όμως είχε! Δεν θέλω να φανταστώ τι λαοθάλασσα θα είχε την 1η μέρα... (αν έχετε θέματα με πολύ κόσμο, αγοραφοβίες και τέτοια, δεν θα σας πρότεινα να πάτε).
Όπως προείπα δεν έχω ξαναπάει σε έκθεση ομορφιάς οπότε δεν ήξερα τι να περιμένω. Είχα μπει βέβαια την προηγούμενη μέρα και είχα ψάξει ποιες εταιρίες θα συμμετέχουν σε αυτή την έκθεση (αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στις 7-8). Εκεί όμως είδα ότι είναι πολλές παραπάνω εταιρίες και αυτό ήταν ευχάριστο γιατί υπήρχε μεγάλη ποικιλία. Το όλο μέρος το γυρίσαμε σε περίπου 2 ώρες, εννοείται κάνοντας συχνές στάσεις μεγάλης διάρκειας σε σχεδόν όλες τις εταιρίες και τα stands. 

Επειδή δεν ήξερα τι να περιμένω από την έκθεση, σαν καλή (;;) beauty blogger είχα πάρει μαζί μου την κάμερα μου για να βγάλω φωτογραφίες από το όλο event. Πολύ ευγενικά ρωτούσα τον υπεύθυνο της κάθε εταιρίας που ήθελα να φωτογραφίσω, αν μπορούσα να βγάλω μερικές φωτογραφίες από τα προϊόντα τους. Έτσι βλέπετε και μερικές φωτογραφίες από την έκθεση και όποιος δεν έχει πάει μπορεί να πάρει μια ιδέα!


Όσον αφορά τις εταιρίες τώρα, η έκθεση είχε πολλές εταιρίες που δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν (και τις περισσότερες ούτε που τις θυμάμαι, να πω την αλήθεια). Βέβαια είδα και πολλές εταιρίες που είναι γνωστές και αγαπημένες και χάρηκα που ''έπεσα'' πάνω τους στην έκθεση, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη! Μερικές από αυτές τις εταιρίες είναι η Essence, η W7, η Beauty Formulas, η Golden Rose, η Lovie και η Beauty Line. Έχω ψωνίσει πολλές φορές στο παρελθόν από αυτές τις εταιρίες όποτε ενθουσιάστηκα γιατί ήταν πολύ πιθανό να βρω προϊόντα τους που θέλω να δοκιμάσω, σε αρκετά χαμηλότερες τιμές! Και η αλήθεια είναι ότι ως επί το πλείστον δεν είχα άδικο...




Smart Tips:
1. Πηγαίνετε εξοπλισμένες με τα απαραίτητα εφόδια, όπως νερό!
2. Φορέστε άνετα ρούχα (τα τακούνια και τα άβολα παπούτσια δεν ενδείκνυνται!)
3. Μην ψωνίσετε τίποτα με το που μπείτε μέσα στην έκθεση. Καλύτερα κάντε μια γρήγορα βόλτα όλη την έκθεση, σταμπάρετε προϊόντα που θέλετε, κοιτάξτε τις τιμές και αφού τα έχετε δει όλα, ψωνίζετε. Αλλιώς το πιο πιθανό είναι να σας τελειώσουν τα λεφτά στα πρώτα 100 μέτρα! (Εκτός αν είστε large με το χρήμα και μπορείτε να αγοράζετε ότι βλέπει το μάτι σας. Σε αυτή την περίπτωση good job και με θέλετε για φίλη..;;;; χαχα).

Ήρθε η ώρα να σας δείξω τι πήρα κι εγώ από την έκθεση και για μερικά προϊόντα είμαι ΠΟΛΥ ενθουσιασμένη! Ας ξεκινήσουμε...
  • Beauty Formulas clay mask with activated charcoal: Ήθελα καιρό να δοκιμάσω μια μάσκα με ενεργό άνθρακα μιας και έχω διαβάσει ότι είναι πολύ καλός στο να ''μαγνητίζει'' τους ρύπους. Άρπαξα την ευκαιρία να την αγοράσω από την έκθεση μιας και κόστισε 3 ευρώ, ενώ σε καταστήματα την έχω πετύχει 5 ευρώ. Προς το παρόν την έχω δοκιμάσει μια φορά και μου φάνηκε καλή, I' ll report back όταν έχω ολοκληρωμένη γνώμη!
  • Essence XXXL Shine lipgloss: Είχα στο μυαλό μου κάποια στιγμή να δοκιμάσω κάποιο από τα lipglosss της essence και αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή μιας και τα είχανε μόνο 1 ευρώ το ένα! Διάλεξα το διάφανο γιατί είναι μερικές μέρες που απλώς θέλω να γυαλίζουν λίγο τα χείλη μου για να φαίνονται ενυδατωμένα. Το ευχάριστο με αυτό το διάφανο lipgloss είναι ότι δεν έχει μέσα glitter ή κάτι τέτοιο, που να το κάνει να φαίνεται πολύ γυαλιστερό και too much. Το έχω βάλει 1-2 μέρες και είναι εξαιρετικό!
  • Essence metallic effect eyeshadow  No. 70 ''Fox in the box'': Σε πολλές ηλεκτρονικές μου παραγγελίες έχω δει τη συγκεκριμένη σκιά της essence, την έχω προσθέσει στο καλάθι μου και όταν φτάνει η ώρα να κάνω την τελική παραγγελία, πάντα την βγάζω αυτή τη σκιά, αναβάλλω την αγορά της για άλλη φορά. Μόλις την είδα λοιπόν στο stand με τις υπόλοιπες σκιές αμέσως αναγνώρισα την απόχρωση. Όταν είδα ότι είναι η ίδια σκιά που λέω τόσο καιρό να πάρω και όλο το αναβάλλω, την έβαλα αμέσως στο καλαθάκι μου χωρίς δεύτερη σκέψη! Όταν είδα κιόλας ότι είχε μόνο 2 ευρώ (νομίζω στο Hondos Center έχει γύρω στα 2,80 ευρώ) αισθάνθηκα ακόμα πιο σίγουρη για την αγορά μου. Περισσότερα σχετικά με την απόδοση και την ποιότητα θα μάθετε σύντομα καθώς ετοιμάζω makeup tutorial με αυτή τη σκιά!
  • Reveri eyeshadow palette: Την συγκεκριμένη παλέτα την είχα δει στην αρχή της έκθεσης και την είχα σταμπάρει για να την αγοράσω κατά την έξοδο, και έτσι έγινε. Με ένα γρήγορο swatch είδα ότι όλες οι σκιές έχουν εξαιρετικά ικανοποιητική απόδοση, το στυλ της παλέτας είναι ωραίο και φαίνεται γερό υλικό και φυσικά ας μην ξεχνάμε την τιμή: μόνο 2 ευρώ! Αν και δεν ξέρω πόσο μπορείτε να βρείτε τη συγκεκριμένη παλέτα σε ένα κατάστημα, πάντως η τιμή στην έκθεση ήταν φανταστική!


  • Golden Rose Silky touch blush-on No. 208: Ένα ρουζάκι έλειπε από την συλλογή μου οπότε...γιατί να μην πάρω ένα από την έκθεση;; Κόστισε γύρω στα 3,90 ευρώ και θα το δείτε στην πράξη σε λίγες μέρες στο makeup tutorial που ετοιμάζω... ;)
  • Golden Rose highlighter stick No. 02 ''Bright Pink'': Αχ τα πολυσυζητημένα αυτά highlighters... <3 Εδώ και ένα μήνα περίπου πάω σχεδόν κάθε μέρα στο μαγαζάκι της γειτονίας μου (που έχει προϊόντα Golden Rose) και ρωτάω αν έχουνε φέρει τα highlighters. Λόγω έλλειψης, δεν τους είχε φέρει η εταιρία. Βέβαια στην έκθεση έμαθα ότι η εταιρία είχα κάνει εισαγωγή μερικά κομμάτια αποκλειστικά για την έκθεση. Μόλις είδα λοιπόν ότι είχε μένει μόνο ένα highlighter, το πήρα αμέσως!! Είναι αυτό με τη ροζ απόχρωση (η άλλη απόχρωση είναι χρυσή) και εντυπωσιάστηκα με το πόσο καλό προϊόν είναι. Κόστισε 5,90 ευρώ και δεν νομίζω να είχε χαμηλότερη τιμή απ' ότι να το αγόραζα από κατάστημα. Επειδή σκέφτομαι να αφιερώσω ένα ολόκληρο post review σε αυτό το προϊόν, δε θα σας πω τώρα περισσότερα, stay tuned!

  • Golden Rose long stay liquid matte lipstick No. 11: Το τελευταίο πράγμα που πήρα από το stand της Golden Rose, ήταν αυτό το ματ κραγιόν σε υγρή μορφή. Είχα ακούσει για αυτά τα κραγιόν από την εταιρία και ήθελα κάποια στιγμή να τα δοκιμάσω. Ήταν η πρώτη φορά που τα είδα από κοντά και δεν έχασα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω στο χέρι μου. Με μάγεψε αυτή η καφέ απόχρωση, ιδανική για καθημερινό μακιγιάζ. Επειδή δεν ήξερα πότε θα μου ξαναδοθεί η ευκαιρία να το αγοράσω κάποια άλλη στιγμή, το έβαλα δίχως πολύ σκέψη στο καλάθι μου! Παρόλο που είναι ματ, έχει ελάχιστο διακριτικό shimmer, το οποίο δεν το καταλαβαίνεις ιδιαίτερα (εμένα δεν με πειράζει γιατί κατά τ' άλλα είναι φανταστικό). Θα το χρησιμοποιήσω και αυτό στο makeup tutorial οπότε θα το δείτε καλύτερα!

  • Maybelline ''Lash sensational'' mascara: Λοιπόν για το τέλος αυτού το μικρού haul άφησα αυτή τη mascara από τη Maybelline. Η αλήθεια είναι ότι δεν την πήρα από την έκθεση, απλώς ήθελα τόσο πολύ να σας τη δείξω, που σκέφτηκα να τη ''στιμώξω'' στο σημερινό haul. (Βέβαια είδα ότι υπήρχε ένα μικρό stand της Maybelline οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο να υπήρχε η συγκεκριμένη mascara στην έκθεση!). Την αγόρασα λοιπόν από ένα κατάστημα στη γειτονιά μου γύρω στα 9,80 ευρώ. Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ mascara από τη Maybelline, γιατί έβρισκα πολύ φθηνότερες από την Essence που με άφηναν ικανοποιημένη. Βέβαια εδώ και πολλούς μήνες βλέπω που μιλάνε για αυτό το προϊόν πολλές youtubers και ''ορκίζονται'' σε αυτή, οπότε σκέφτηκα να δώσω 10 ευρώ και να τη δοκιμάσω να δω αν αξίζει. Με έχει αφήσει ΥΠΕΡ-ικανοποιημένη. Από τότε που την αγόρασα, τη χρησιμοποιώ κάθε μέρα, έχω ξεχάσει όλες τις άλλες που έχω. Σίγουρα θα ανεβάσω review σύντομα γιατί έχω πολλά να πω για αυτό το προϊόν! 
Κάπου εδώ τελείωσε το post για την Έκθεση Ομορφιάς 2016 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Σίγουρα ήταν μια όμορφη εμπειρία και θα ήθελα να πάω και την επόμενη χρονιά (ίσως λίγο περισσότερο προετοιμασμένη στο οικονομικό κομμάτι!). Πάντως είμαι πολύ ικανοποιημένη που μπόρεσα να ψωνίσω τα συγκεκριμένα πραγματάκια που είδατε πιο πάνω, γιατί μερικά από αυτά ήθελα καιρό να τα δοκιμάσω! Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε αυτό το post και αν είχατε πάει και εσείς σε αυτή την έκθεση (ποιος ξέρει, μπορεί να ήρθαμε πρόσωπο με πρόσωπο και να μην το καταλάβαμε!) ή ποια είναι η δική σας εμπειρία από τέτοιου είδους εκθέσεις. Επίσης, αν δεν έχετε πάει ποτέ σε έκθεση ομορφιάς πείτε μου αν πήρατε μια μικρή γεύση από αυτό το post! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια