Birthday Wishlist 2016

5/20/2016 02:29:00 π.μ.

Σχεδόν από τότε που μυήθηκα στον κόσμο του blogging, είδα κάποιες κοπέλες που ανέβαζαν τις wishlists τους σε post, κάθε μήνα ή στα γενέθλια τους. Συνήθως μου αρέσει να διαβάζω τέτοιου είδους post γιατί ευχαριστιέμαι να μαθαίνω ποια πράγματα αρέσουν στους άλλους και μου δίνει ιδέες για δικές μου μελλοντικές αγορές. Αν δεν ξέρετε, στα posts με wishlists συγκεντρώνεις σε μια λίστα τα πράγματα που θα ήθελες να αποκτήσεις εκείνη τη χρονική περίοδο. Στις wishlists μπορείς να συμπεριλάβεις τα πάντα, όπως προϊόντα ομορφιάς, βιβλία, ρούχα, ακόμα και έπιπλα έχω δει να βάζουν! Οπότε όπως καταλαβαίνετε από τότε που ξεκίνησα το blogging σκεφτόμουν να κάνω και εγώ wishlist, αλλά για κάποιο λόγο το ανέβαλλα. Με αφορμή τα γενέθλια μου σήμερα (yeaaaah, 19 here I come!!), σκέφτηκα να κάνω επιτέλους μια wishlist και πιο συγκεκριμένα μια birthday wishlist. 
Δε σημαίνει ότι αυτή τη λίστα θα τη δείξω σε γνωστούς και φίλους και θα τους ζητήσω να μου τα κάνουν δώρο, σε καμία περίπτωση. Εμένα ούτως ή άλλως μου αρέσει να βλέπω οι δικοί μου άνθρωποι τι διαλέγουν για εμένα, τι πιστεύουν ότι θα μου αρέσει. Έτσι έχει πιο πολύ πλάκα, από το να τους έδινα μια λίστα και να τους έλεγα ''θέλω αυτό''. Απλώς σκέφτηκα ότι ήταν κατάλληλη στιγμή να κάνω και εγώ μια birthday wishlist, που τις βλέπω εδώ και τόσα χρόνια σε άλλα blogs και μου αρέσουν. Επίσης αυτή η λίστα θα με βοηθήσει και εμένα να γράψω τι πράγματα θα ήθελα να αποκτήσω στο μέλλον και να τα αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία. Αυτά είχα να πω, ήθελα να ξεκαθαρίσω λίγο τη θέση μου ως προς τα δώρα, τις wishlists και τα γενέθλια, για να μην φανώ εγωίστρια :P Ας δούμε τώρα τη λίστα...
5. (Τη βρήκα τυχαία στο internet, δεν ξέρω που την πουλάνε, αλλά αν τη βρω την αγόρασα!)

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post! Γράψτε μου στα σχόλια κάτι από τη δική σας wishlist :) Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια