Fresh Scents

5/23/2016 02:25:00 π.μ.

Την ημέρα των γενεθλίων μου, το πρώτο δώρο που πήρα ήταν αυτό της μαμάς μου. Όταν το άνοιξα και είδα ότι είναι κολόνια από την Avon, ανυπομονούσα να ανοίξω τη συσκευασία για να μυρίσω το άρωμα. Αρχικά πρόσεξα τη συσκευασία που μου έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση. Μου αρέσει το απλό, chic σχήμα του μπουκαλιού και φυσικά ο minimal σχεδιασμός.  Ήδη η συσκευασία σε προϊδεάζει για το άρωμα..
Ψέκασα μια φορά το άρωμα στον καρπό μου και...Χριστέ μου, είναι Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο!!
Είναι ένα πολύ φρέσκο, καθαρό άρωμα. Μυρίζει musk, βανίλια, νότες πορτοκαλιού και γιασεμί. Πραγματικά φρέσκο άρωμα, ιδανικό για άνοιξη-καλοκαίρι, μιας και όσο ανοίγει ο καιρός θέλεις να φοράς πιο ανάλαφρα αρώματα.  Αν και παλαιότερα μου άρεσαν πιο πολύ τα floral αρώματα, τώρα βρίσκω συχνά τον εαυτό μου να προτιμά τις πιο φρέσκες μυρωδιές. 
Η διάρκεια του είναι καλή, κρατάει έντονη για μερικές ώρες και μετά αφήνει ένα πιο ήπιο άρωμα την υπόλοιπη ημέρα. Η ποσότητα είναι επίσης ικανοποιητική, μιας και δε χρειάζεσαι πολλά ψεκάσματα για να μοσχοβολάς!
Η συσκευασία είναι κομψή, το άρωμα φανταστικό και η ποιότητα του αρκετά ικανοποιητική. Όπως καταλαβαίνετε μου αρέσει πάρα πολύ και προβλέπεται από 'δω και πέρα να τη φοράω συνέχεια! Σίγουρα μιλάμε για ένα δώρο που θα το ευχαριστηθώ πολύ :)
Αυτά ήταν όλα είχα να πω σχετικά με την καινούργια μου κολόνια. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να το βρήκατε χρήσιμο για μελλοντικές σας αγορές. Πείτε μου στα σχόλια πως σας φαίνεται αυτό το post και αν έχετε δοκιμάσει και εσείς αυτή την κολόνια! Επίσης γράψτε μου αν γενικά προτιμάτε τις floral ή τις πιο φρέσκες μυρωδιές;; Περιμένω τις απαντήσεις σας! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Τότε είχε 10-11 ευρώ, αλλά δεν ξέρω αν ήταν προσφορά ή είναι αυτή η κανονική της τιμή :) Ελπίζω να βοήθησα, πολλά φιλιά!! xx

      Διαγραφή