The Bloody Punch moctail

5/25/2016 12:27:00 π.μ.

Γενικά δεν είμαι fan του αλκοόλ. Τώρα ειδικά που έρχεται το καλοκαίρι, πως να το κάνουμε, όλο και περισσότερο θες να κάτσεις το βράδυ στην βεράντα, με ένα δροσιστικό ποτάκι για να σε χαλαρώσει από το τρέξιμο της ημέρας. Αν και εσύ δεν είσαι fan του αλκοόλ ή απλώς δε θες να πίνεις συχνά, σου έχω μια λύση, ένα τρομερό υποκατάστατο που θα σε δροσίσει, θα σε χαλαρώσει χωρίς να χρειάζεται να πιεις ούτε μια σταγόνα αλκοόλ: πιες moctails. Τι είναι τα moctails;; Ουσιαστικά τα moctails είναι σαν τα coctails, αλλά χωρίς αλκοόλ. Φυσικά κρατάνε τη φρεσκάδα, τη δροσιά και την αίσθηση χαλάρωσης που σου προσφέρει ένα κανονικό coctail, αλλά είναι εντελώς αθώα. Φανταστικό;; Το καλύτερο είναι ότι μπορείς να τα φτιάξεις μόνος σου στο σπίτι πολύ εύκολα, γρήγορα και με λίγα, βασικά υλικά! Από τότε που τα ανακάλυψα έχω δοκιμάσει αρκετά moctails, κάποια μου άρεσαν και κάποια όχι. Το σημερινό όμως moctail που θα σας δείξω λέγεται ''Bloody Punch'' και είναι το αγαπημένο μου απ' όλα τα άλλα για 2 λόγους: 1) Είναι γλυκό, δροσιστικό και σου δίνει πραγματικά την αίσθηση ότι πίνεις κάποιο coctail σε ένα ακριβό bar και 2) Το σκέφτηκα εντελώς μόνη μου. Είναι μια συνταγή που την ''σκαρφίστηκα'' μόνη μου και δεν την έχω δει πουθενά αλλού στο internet! Όπως καταλαβαίνετε είμαι πολύ υπερήφανη για αυτό μου το κατόρθωμα και από 'δω και πέρα, όποιος έρχεται στο σπίτι θα του φτιάχνω το ''Bloody Punch'' για να το δοκιμάσει! Ειλικρινά όμως, δεν το λέω επειδή είναι δικό μου moctail, είναι φανταστικό και θα ήθελα όλοι να το δοκιμάσετε έστω και μια φορά αυτό το καλοκαίρι, θα με θυμηθείτε...!!
BLOODY PUNCH: 


Θα χρειαστείς (για 1 ποτήρι):
  • χυμό ρόδι
  • sprite
  • παγάκια
Πως θα το φτιάξεις:
1. Στο ποτήρι που θα σερβίρεις το moctail, ρίξε μερικά παγάκια. 
2. Στη συνέχεια πρόσθεσε σχεδόν μέχρι τη μέση του ποτηριού το χυμό ροδιού. 
3. Τέλος, γέμισε το υπόλοιπο ποτήρι με τη sprite.
SMART TIP:
- Πριν ξεκινήσετε να φτιάχνετε το moctail, πάρτε μισό λεμόνι ή lime (μοσχολέμονο) και τρίψτε ελαφρά, περιμετρικά το χείλος του ποτηριού που έχετε επιλέξει να σερβίρετε το ποτό. Στη συνέχεια, πριν στεγνώσει ο χυμός του λεμονιού, βουτάμε το χείλος του ποτηριού σε ένα πιατάκι με ζάχαρη. Φροντίζουμε να κολλήσει η ζάχαρη ομοιόμορφα και τέλος, βάζουμε το ποτήρι για 1 λεπτό στο ψυγείο, ίσα ίσα για να σταθεροποιηθεί η ζάχαρη. Αυτός ο τρόπος σερβιρίσματος, όχι μόνο φαίνεται πιο επαγγελματικός οπτικά, αλλά όταν θα πίνετε από το ποτό, θα παίρνετε μια γεύση από τη ζάχαρη και το λεμόνι, κάτι που ταιριάζει εξαιρετικά με το τη γεύση αυτού του moctail. Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε...!
- Όταν έχετε έτοιμο το moctail, ρίξτε μέσα στο ποτήρι ένα κεράσι μαζί με το κοτσάνι του (να το πλύνετε καλά πρώτα). Φαίνεται πιο ωραίο το αποτέλεσμα αλλά στο τέλος μπορείτε να φάτε το κερασάκι το οποίο θα έχει πάρει μια ιδιαίτερη, αλλά ωραία γεύση από το ποτό!
Αν ...ψηθήκατε με την ιδέα των moctails και σας άρεσε αυτή η συνταγή, μπορείτε να μπείτε στο site www.edityourlifemag.gr και να βρείτε τις συνταγές που έχω γράψει για ακόμα 4 διαφορετικά και αναπάντεχα απολαυστικά moctails! Μεταξύ άλλων θα μάθετε πως να φτιάξετε εύκολα και γρήγορα cherry cokemojito χωρίς αλκοόλ και το sparkling sunrise moctail! Όλα αυτά θα τα βρείτε με ένα κλικ εδώ! Πείτε μου στα σχόλια πως σας φάνηκε αυτό το post, αν σας άρεσε το συγκεκριμένο moctail και αν θα το δοκιμάσετε και εσείς!! Εγώ πάντως έχω ξετρελαθεί με αυτό το ποτό, προβλέπεται να το φτιάχνω συνέχεια αυτό το καλοκαίρι!! Επίσης διαβάστε και τις συνταγές για τα υπόλοιπα 4 moctails που έγραψα στο άρθρο μου στο edityourlife και πείτε μου αν σας άρεσε και ποιο moctail σας κίνησε την περιέργεια για να το φτιάξετε! Αυτά από εμένα για την ώρα. Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια