Birthday Shopping Haul 2016

6/01/2016 12:37:00 π.μ.

Για τα γενέθλια μου, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.beautyaz.gr μου έκανε δώρο ένα κουπονάκι με το οποίο θα είχα δωρεάν μεταφορικά για παραγγελία άνω των 10 ευρώ. Ήθελα εδώ και λίγο καιρό να παραγγείλω μερικά καλλυντικά από το internet, που ήθελα να τα δοκιμάσω και έτσι άρπαξα την ευκαιρία (άλλο που δεν ήθελα!!). Πάμε να δούμε τι αγόρασα τελικά;;

Essence gel tint lipgloss No. 02 ''Deep red'': Αυτό το προϊόν έχει κυκλοφορήσει πάρα πολύ καιρό, και αν και είμαι μεγάλη φαν της Essence, δεν έτυχε ποτέ να το δοκιμάσω. Γενικά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο lip tint, οπότε είχε ενδιαφέρον να δω πως είναι (ουσιαστικά τα lip tint είναι ένα προϊόν πιο ρευστό από lip gloss και όταν το εφαρμόζεις στα χείλη δίνει ένα ελαφρύ χρώμα, χωρίς να φαίνεται ότι φοράς κραγιόν. Όταν στεγνώσει φαίνεται σαν να είναι αυτό το φυσικό χρώμα των χειλιών. Ιδανικό για όταν δε θες να βαφτείς αλλά θέλεις να φαίνεσαι περιποιημένη). Αρχικά αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι η συσκευασία είναι πολύ μικρή και λεπτή. Βέβαια αυτό ίσως φανεί βολικό για τις μετακινήσεις, μιας και δεν πιάνει καθόλου χώρο. Κόστισε 2,49 ευρώ. Το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι όντως δίνει ένα όμορφο, ελαφρύ χρώμα στα χείλη που φαίνεται φυσικό. Το πρόβλημα είναι ότι εμένα μου μυρίζει έντονα κεράσι και η γεύση είναι σαν φάρμακο (συγκεκριμένα, μου θυμίζει σε γεύση, το ντεπόν σε σιρόπι με γεύση κεράσι, μπλιαχ). Προσωπικά θα προτιμούσα να μην έχει καθόλου γεύση ή τουλάχιστον όχι τόσο έντονη. Αν θέλετε μπορώ κάποια στιγμή να σας κάνω review πάνω σε αυτό το προϊόν για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες. 


Essence Nauti girl nail polish No. 01 ''Ahoy, Boy!'': Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω κάποιο βερνίκι από την Essence, κυρίως γιατί με απωθούσε η συσκευασία των περισσοτέρων βερνικιών τους. Αυτό όμως είναι από μια παλιά, limited edition καλοκαιρινή σειρά, από την οποία δεν είχα δοκιμάσει κάτι. Όταν το είδα στο site, αμέσως με τράβηξε η απόχρωση. Δεν είναι ούτε σκούρο μπλε, ούτε γαλάζιο. Είναι μια ενδιάμεση απόχρωση, θα έλεγα ότι μου θυμίζει κλασσικό blue jeans. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στα νύχια μου, αλλά ανυπομονώ. Η απόδοση είναι 100% με 2 περάσματα, ελπίζω να είναι καλή και η διάρκεια....Θα το δούμε! Κόστισε 2,49 ευρώ.

Essence lip liner No. 05 ''Soft Berry'': Ποτέ δεν έχω προλάβει κάποιο lip liner από το stand της Essence, στο Hondos Center στο Περιστέρι όπου ψωνίζω. Πάντα είναι sold out. Έτσι αυτή τη φορά σκέφτηκα να παραγγείλω ένα. Η απόχρωση είναι αυτή που με τράβηξε καθώς είναι κάτι ανάμεσα σε καφέ, μοβ και λίγο γκρι. Όταν το δοκίμασα, μου έκανε πολύ θετική εντύπωση ότι είναι μαλακό μολύβι και γράφει βουτυρένια στα χείλη. Ακόμα και αν στεγνώσει δεν νιώθεις ότι ξεραίνει τα χείλη. Φυσικά όμως, περισσότερο με συγκίνησε το πως έγραφε αυτή η απόχρωση πάνω μου...I'm in love..!! Είναι ιδιαίτερη απόχρωση γιατί ενώ είναι σχετικά κλειστό χρώμα, είναι πολύ ''άνετο'' να το φορέσεις ακόμα και πρωί. Κάθε φορά που το φοράω νιώθω περισσότερη αυτοπεποίθηση :) Νομίζω μου ταιριάζει πολύ η απόχρωση και είμαι ήδη σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθώ πολύ! Σκέφτομαι να κάνω και ένα review για να το δείτε πιο αναλυτικά, τι λέτε;; Κόστισε 1,29 ευρώ.


Essence mosaic blush No. 20 ''All you need is pink'': Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησαν αυτά τα ρουζ, ήθελα να τα δοκιμάσω. Μετά από....αρκετό καιρό κατάφερα να δοκιμάσω ένα! Γενικά μου αρέσει πολύ, από το minimal σχεδιασμό της συσκευασίας μέχρι και το σχέδιο που έχει το ρουζ. Αν το προσέξεις, έχει 3 διαφορετικές αποχρώσεις που όμως συνδυαστικά δουλεύουν τέλεια. Επίσης έχει ελάχιστο, πολύ μικρό shimmer μέσα, που δεν φαίνεται πάνω στο πρόσωπο αλλά αντανακλά το φως και δίνει μια φυσική γυαλάδα. Το έχω ήδη χρησιμοποιήσει 2-3 φορές και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Κόστισε 3,79 ευρώ.

Essence XXXL longlasting lipgloss velvet matte No. 17 ''Hot Brownie'': Το τελευταίο προϊόν που αγόρασα από το site ήταν αυτό το lip gloss. Βασικά, δεν θα έλεγα ότι είναι lipgloss, πιο πολύ κραγιόν σε υγρή μορφή. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τη σειρά velvet matt της εταιρίας, κυρίως γιατί δεν την έχω δει ποτέ σε φυσικό κατάστημα. Από το site η απόχρωση μου φάνηκε περισσότερο καφέ, ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα μπορντό με ελάχιστο καφέ μέσα. Ευτυχώς, ακόμα και έτσι μου άρεσε η απόχρωση και νομίζω μου πηγαίνει. Έχω δοκιμάσει και άλλα υγρά κραγιόν, οπότε ήξερα πάνω-κάτω πως είναι, αλλά η αίσθηση όταν έβαζα αυτό το κραγιόν ήταν κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι πραγματικά σαν να βάζεις κάτι βελούδινο στα χείλη, είναι περίεργη και απολαυστική αίσθηση ταυτόχρονα. Η απόδοση εξαιρετική ακόμα και με ένα πέρασμα. Στεγνώνει σε λίγη ώρα και είναι εντελώς ματ. Το μόνο που δεν μου άρεσε, είναι η μυρωδιά που έχει το προϊόν, λιγάκι με ενοχλεί. Μυρίζει κάτι πολύ έντονο, σαν καραμέλα και έτσι όταν βάζω το προϊόν..κρατάω λιγάκι τη μύτη μου γιατί είναι πραγματικά έντονο άρωμα. Θα δούμε όμως στη συνέχεια αν αυτό το πρόβλημα θα με εμποδίσει να το ευχαριστηθώ..Κόστισε 2,89 ευρώ.

Golden Rose long stay liquid matte lipstick No. 10: Επιτέλους φέρανε και στο κατάστημα της γειτονιάς μου τη συγκεκριμένη σειρά με τα υγρά κραγιόν της Golden Rose και δεν μπορούσα να αντισταθώ και να μην αγοράσω κάτι! Έχω ακόμα ένα κραγιόν σε καφέ απόχρωση από την ίδια σειρά της εταιρίας, το οποίο το έχω ευχαριστηθεί πολύ και έτσι ήμουν στην αναζήτηση και για άλλες αποχρώσεις.  Η πρώτη απόχρωση που με τράβηξε ήταν το No. 10, ένα λιλά με καφέ και γκρι υποτόνους. Δεν έχω καμία παρόμοια απόχρωση στη συλλογή μου οπότε το αγόρασα αμέσως. Όταν ήρθα σπίτι και το δοκίμασα τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα. Επειδή είναι περίεργη και ιδιαίτερη απόχρωση, στην αρχή σκέφτηκα ''τι πήγα και αγόρασα, δεν πρόκειται να το βάλω αυτό''. Όσο όμως περνούσε η ώρα και περνούσα και εγώ από τον καθρέφτη ρίχνοντας κλεφτές ματιές, τόσο το συνήθιζε το μάτι μου και άρχισα να το συμπαθώ. Αποφάσισα τελικά ότι θα το φοράω και έξω, απλώς πρέπει να βρω ένα συγκεκριμένο μακιγιάζ ώστε να ταιριάζει και να αναδεικνύει το κραγιόν. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες για τα υγρά κραγιόν της εταιρίας ή ένα makeup tutorial γύρω από αυτό το κραγιόν, πείτε μου στα σχόλια! Κόστισε 4,90 ευρώ.


Αυτά ήταν όλα τα πραγματάκια που αγόρασα στα γενέθλια μου, ένα δώρο από εμένα για εμένα! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post και να σας φάνηκε χρήσιμο. Πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα ή αν έχετε δοκιμάσει κάποιο και πως σας φάνηκε. Επίσης αν θέλετε να δείτε αναλυτικό review σε κάποιο από τα προϊόντα που αγόρασα, μην ξεχάσετε να μου το ζητήσετε στα σχόλια! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

0 σχόλια