Essence colour & care strengthening nail polishes review

7/10/2016 01:26:00 π.μ.

Πάντα έλεγα πως ήμουν τυχερή γιατί είχα γερά νύχια που δεν έσπαγαν και μάκραιναν αρκετά γρήγορα. Τους τελευταίους μήνες όμως έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ. Από τη μια δεν τρέφομαι με αρκετά γαλακτοκομικά ώστε να έχουν αρκετό ασβέστιο και από την άλλη τα έβαφα συνεχώς και δεν προλάβαιναν να ανασάνουν. Αυτό είχε τελικά ως αποτέλεσμα να γίνουν πολύ αδύναμα, να σπάνε συνεχώς και να ξεφλουδίζουν πανεύκολα. Όλη η κατάσταση άρχισε να με εκνευρίζει γιατί δεν προλάβαινα να βάψω τα νύχια μου, μετά από λίγες ώρες είχανε σπάσει ή ξεφλουδίσει. Έτσι ήμουν σε αναζήτηση μιας θεραπείας νυχιών που να
είναι οικονομική (no money, no honey που λένε και στο χωριό μου) αλλά και αποτελεσματική. Κάποια στιγμή, ενώ κοιτούσα -κλασσικά- το stand της Essence στο Hondos Center έπεσε το μάτι μου σε μια νέα σειρά βερνικιών με θεραπεία για τα νύχια. Ωπ λέω, εδώ είμαστε, αυτό είναι ό,τι πρέπει μιας και συνδυάζει το χρώμα και τη θεραπεία ταυτόχρονα! Εν τέλει, κατέληξα να φύγω με 2 αποχρώσεις και μεγάλες προσδοκίες. Τα δοκίμασα για αρκετό καιρό και ήρθε η ώρα να σας πω τις εντυπώσεις μου!
Ξεκινώντας, να πω ότι έπαιξε πολύ θετικό ρόλο η εμφάνιση του προϊόντος και φυσικά η τιμή. Το μπουκαλάκι ξεφεύγει από τις κλασσικές συσκευασίες των άλλων βερνικιών της εταιρίας και το τετράγωνο σχήμα του μπουκαλιού είναι πιο προσεγμένο. Η ποικιλία χρωμάτων δεν είναι μεγάλη, νομίζω έχει 4-5 αποχρώσεις, αλλά όλες τους υπέροχες, πραγματικά δεν ήξερα ποια να διαλέξω. Κινούνται σε pastel απαλά, ανοιξιάτικα χρώματα όπως pastel φυστικί, pastel λιλά, pastel κίτρινο κλπ. Επίσης αυτές οι αποχρώσεις είμαι σίγουρη ότι κολακεύουν κάθε επιδερμίδα και κάνουν το χέρι να φαίνεται κομψό και περιποιημένο, ενώ παράλληλα λόγω της θεραπείας δυναμώνουν. 2 σε ένα λοιπόν! Εγώ έχω την απόχρωση No. 04 ''lean on me'' και την απόχρωση No. 05 ''you made my day''. Η τιμή ανέρχεται γύρω στα 2,50 ευρώ, μια πολύ καλή τιμή αν σκεφτείς ότι τα βερνίκια με θεραπεία χωρίς χρώμα είναι συνήθως από 10 ευρώ και πάνω! Ας δούμε όμως, αξίζουν τον κόπο;;



Όταν έβαψα για πρώτη φορά τα νύχια μου με το ένα από τα βερνίκια, είχα μεγάλες προσδοκίες και περίμενα άμεσο αποτέλεσμα. Απογοητεύτηκα αρκετά όταν είδα ότι τα νύχια μου συνέχιζαν να ξεφλουδίζουν και να παίρνουν μαζί τους και το βερνίκι. Έλεγα, μα καλά πως υποτίθεται θα γίνει θεραπεία αν ξεφλουδίζει το χρώμα;;. Δεν το έβαλα όμως κάτω, τα έβαψα ξανά και ξανά για να καταφέρω να κρατήσω το βερνίκι πάνω στο νύχι και το νύχι στη θέση του χωρίς να ξεφλουδίζει. Αυτό το κατέφερα περίπου 1 εβδομάδα για κάθε βερνίκι, σύνολο δηλαδή 2. Εκείνες τις μέρες που είχα το βερνίκι στα νύχια μου δεν είχα δει κάποια διαφορά αλλά μετά από 2-3 εβδομάδες χρήσης, είδα ότι τα νύχια μου, δειλά-δειλά, κατάφεραν να μακρύνουν κάπως και να σπάνε λιγότερο. Με το ξεφλούδισμα είδα πολύ μικρή διαφορά, αλλά για αυτό νομίζω πως οφείλεται περισσότερο η έλλειψη ασβεστίου οπότε πρέπει αλλιώς να το διορθώσω!
Σε γενικές γραμμές, είναι μια μέτρια προς καλή θεραπεία, αλλά αν έχετε μεγάλο πρόβλημα με τα νύχια σας, μην περιμένετε να σας σώσει αυτό το προϊόν, θα σας το πρότεινα περισσότερο για συντήρηση της καλής υγείας των νυχιών. Εντάξει, δεν είναι η θεραπεία-θαύμα, αλλά έχω δει μια μικρή διαφορά, τουλάχιστον κατάφερα να μεγαλώσω αρκετά τα νύχια μου και να μειώσω το σπάσιμο τους. Αν είστε σαν και εμένα, που θέλετε συνέχεια τα νύχια σας βαμμένα, θα σας πρότεινα να χρησιμοποιείτε ένα τέτοιο βερνίκι 1-2 φορές το μήνα ώστε να δυναμώνουν λίγο και να μειώνεται η φθορά τους από τα απλά βερνίκια. Βέβαια αν θέλετε μόνιμα δυνατά και υγιή νύχια με φυσικό τρόπο, η λύση βρίσκεται στα γαλακτοκομικά, την σωστή περιποίηση των νυχιών και στο να κάνουμε που και που ένα διάλειμμα από τα βερνίκια ώστε να αφήνουμε την επιφάνεια του νυχιού να αναπνεύσει! :)
Αυτό ήταν το review με τις εντυπώσεις μου τα ''Color & care strenghening nail polishes'' της Essence! Πάντως αν τα ξαναπετύχω, θα πάρω σίγουρα και τη λιλά απόχρωση, γιατί ήταν φανταστικό χρώμα! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post :) Πείτε μου στα σχόλια αν σας φάνηκε χρήσιμο αυτό post, αν τα έχετε δοκιμάσει και εσείς αυτά τα βερνίκια και φυσικά πως σας φάνηκαν! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο post, μέχρι τότε...
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά!!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο και ενδιαφέρον review! Κι εγώ έβλεπα τα συγκεκριμένα προϊόντα και σκεφτόμουν να τα δοκιμάσω!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε το review! :) Ελπίζω να τα δοκιμάσεις και να μείνεις ευχαριστημένη! Πολλά φιλιά xx

      Διαγραφή