Nail polish: Nude yourself

9/22/2014 02:05:00 π.μ.


Σήμερα σας έχω το 2ο post από τη σειρά που σας δείχνω τα αγαπημένα μου βερνίκια νυχιών. Όσοι έχετε διαβάσει το 1ο post (όσοι δεν το έχετε διαβάσει, θα το βρείτε εδώ) θα ξέρετε ότι δεν πρόκειται για κάποιο review, απλά σας δείχνω μερικές φωτογραφίες με το αγαπημένο μου βερνίκι την εκάστοτε φορά!Κουράστηκα με την πολυλογία μου, περνάω στο προκείμενο. Νομίζω λοιπόν ότι έχω βρει την τέλεια nude απόχρωση για μένα και είμαι ενθουσιασμένη! Είναι μια απόχρωση που κολακεύει πολύ τα χέρια μου και δείχνει τα νύχια μου πολύ κομψά. Παρόλο που φαίνεται σαν να μην έχω βάψει τα νύχια μου, αν τα προσέξει κάποιος θα δεί όχι μόνο ότι είναι βαμμένα αλλά έχουν και λίγο shimmer πάνω, που τους δίνει μια πολύ ιδιαίτερη, διακριτική λάμψη...το τέλειο nude δηλαδή!!


Είναι το ''Sixteen Cosmetics 60' fast dry No. 414'' . Όπως προανέφερα, είναι ένα nude βερνίκι νυχιών που έχει μέσα λίγο shimmer, το οποίο δίνει μια διακριτική λάμψη!





Αυτό ήταν λοιπόν το αγαπημένο μου -έως τώρα τουλάχιστον- nude βερνίκι νυχιών! Εσάς πιο είναι το αγαπημένο σας nude βερνίκι;; Εμείς τα λέμε στο επόμενο post, μέχρι τότε..
Να περνάτε καλά και πολλά φιλιά! :)

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει, είναι όντως ιδιαίτερο χρώμα! Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. μαρεσουν πολυ τα Nude Νυχια και το συγκεκριμενο βερνικι ειναι πολυ καλο ειδικα για την τιμη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο χρώμα! Μου αρέσουν πολύ αυτές οι nude αποχρώσεις! Η Sixteen έχει πολλές και ωραίες αποχρώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα τώρα αρχίζουν να μου κινούν την ''περιέργεια'' οι nude αποχρώσεις και έχω ενθουσιαστεί κάπως :P Πραγματικά έχει μεγάλη ποικιλία, καλή ποιότητα και ακόμα καλύτερη τιμή!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. κι εμένα είναι το αγαπημένο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή